Search
Close this search box.

تولید و چاپ جعبه کارتن گلس موبایل

تولید و چاپ جعبه کارتن گلس موبایل اغلب برای افرادی که فروش لوازم جانبی موبایل را دارند، انجام می شود. البته بدلیل بالا بودن میزان تقاضا برای گلس موبایل، چاپ جعبه این محصول نیز مشتریان بیشتری را به خود اختصاص داده است. چاپ جعبه گلس موبایل اغلب بر روی کاغذ ایندربرد و یا پشت طوسی و به صورت چاپ افست انجام می گیرد.

چرا موبایل به گلس و گلس نیاز به چاپ جعبه دارد ؟

چرا موبایل به گلس و گلس نیاز به چاپ جعبه دارد ؟

امروزه گلس موبایل فروش و محبوبیت بالایی به دلیل گسترش استفاده از تلفن های همراه داشته است به همین منظور بیشتر فروشندگان لوازم جانبی موبایل این محصول را به فروش میرسانند. معمولا در اکثر مواقع گلس موبایل در داخل جعبه و بسته بندی مناسبی همراه می باشد که خریدار را ترغیب به خرید میکند. امروزه  تقریبا اکثر افراد علاوه بر خرید تلفن های همراه وسایل جانبی آن را نیز تهیه میکنند. یکی از این وسایل جانبی گلس می باشد که در انواع و بسته بندی های مختلف موجود می باشد. گلس ها معمولا در بسته بندی های مختلف از جمله کارتن و پلاستیک موجود می باشد که در ادامه می پردازیم.

قیمت چاپ کارتن گلس موبایل چقدر است ؟

قطعا گلس های گران قیمت و معروف با بسته بندی و چاپ کارتن مناسب عرضه می شوند که چاپ روی کارتن میتوان شامل نام برند، اندازه گلس ، مناسب برای چه موبایلی ، لیبل جهت گارانتی و… باشد. چاپ مناسب روی کارتن میتواند برای شرکت سازنده برندسازی کند و این یک موضوع مهم می باشد. همچنین گلس ها میتوانند داخل پلاستیک باشند که این ارزان تر است.

چاپ جعبه گلس اغلب به چه منظور انجام می شود ؟

  • جعبه گلس علاوه بر محافظت باعث معرفی درست محصول و برندسازی برای برند می شود.
  • چاپ روی جعبه گلس معمولا بصورت چاپ افست انجام می شود.

جنس کاغذ و مقوا چاپ جعبه گلس موبایل چیست ؟

جنس کاغذ و مقوا چاپ جعبه گلس موبایل چیست ؟

معمولا از کاغذهای ایندربرد و پشت طوسی و پشت سفید استفاده می شود ولی استفاده کردن از کاغذ گلاسه نیز مرسوم می باشد.

قیمت مقوایی که اغلب برای چاپ جعبه گلس موبایل استفاده می شود چقدر است ؟

قیمت ایندربرد بالا می باشد به همین دلیل میتوانید برای گلس های گران و بیشتر برای شیک شدن جعبه از این جنس استفاده کنید.

خرید و تولید چاپ جعبه گلس موبایل؛ چه اقداماتی مهم هستند که بدانید!؟

خرید و تولید چاپ جعبه گلس موبایل؛ چه اقداماتی مهم هستند که بدانید!؟

  • اگر میخواهید چاپ جعبه گلس انجام دهید به جنس جعبه و متن و طرح هایی که میخواهید روی آن درج کنید توجه کنید.
  • کارتن گلس موبایل بسیار اهمیت دارد به دلیل اینکه اولین نکته ای که خریدار به آن توجه میکند طرح و کارتن محصول مورد نظر می باشد.
  • طرح روی کارتن گلس موبایل میتواند فانتزی و مرتبط با جنس گلس و نوع موبایل و… باشد.
  • به دلیل محبوبیت بالای گلس موبایل امروزه این محصول با بسته بندی های متفاوتی به فروش میرسد و به دلیل اینکه در اولین نکته کارتن و چاپ روی آن مورد توجه قرار میگیرد ، بسته بندی و استفاده از کارتن مناسب حائز اهمیت می باشد.
  • استفاده از طرح و رنگ و نوشته مناسب برای چاپ کارتن گلس موبایل حائز اهمیت می باشد.
  • استفاده از چاپ مناسب و طراحی های خلاقانه ( با توجه به ویژگی های گلس) در چاپ کارتن مروی فروش تاثیر میگذارد.
  • قطعا گلس های موبایل نیز به همان اندازه که موبایل های فروش دارند نیز فروش دارند ولی باید توجه داشت که بسته بندی و چاپ کارتن مناسب میتواند روی فروش و برندسازی موثر باشد.

گلس موبایل چیست و چرا تقاضا برای چاپ جعبه آن زیاد است؟

گلس موبایل چیست و چرا تقاضا برای چاپ جعبه آن زیاد است؟

اغلب موبایل ففروشان و لوازم جانبی موبایل فروشان ، پس از خرید موبایل به شما پیشنهاد میکنند که بر روی موبایل خود گلس بکشید که از ضربه و کثیفی ال سی دی موبایل جلوگیری شود . اغلب موبایل ها به علت مصرف زیاد دچار کثیفی بر روی ال سی دی خود می شوند، که این گلس ها باعث جلوگیری از آسیب و کثیفی ال سی دی شما میشود.

چاپ جعبه برای این گلس ها باعث فروش بیشتر گلس ها و برندسازی بر روی آن می شود. مثلا شما اگر موبایل سامسونگ داشته باشید استفاده از گلس با برند خاص را به شما پیشنهاد می کنند. به این می گویند برندسازی …

چاپ جعبه گلس موبایل اغلب به چه صورت انجام می شود؟

اغلب چاپ جعبه گلس به وسیله چاپ افست انجام میشود. چاپ افست برای تیراژ بالا و چاپ روی انواع کاغذ و مقوا پیشنهاد میشود.

جنس کاغذ چاپ جعبه گلس موبایل چیست ؟

جنس کاغذ چاپ جعبه گلس موبایل چیست ؟

اغلب برای چاپ جعب گلس موبایل از کاغذهای ایندربرد و پشت طوسی و پشت سفید استفاده میشود. البته استفاده از کاغذ گلاسه نیز مرسوم است، چون قیمت ایندربرد به مراتب بالاتر است و برای گلس های با قیمت بالاتر میتوان برای بیشتر شیک شدن جعبه خود از مقوای ایندربرد استفاده کنید .

تیراژ چاپ جعبه گلس موبایل چقدر است؟

از آنجایی که تیراژ برای چاپ جعبه گلس موبایل کم نیست، پیشنهاد میکنیم گلس موبایل را بوسیله چاپ افست و در تیراژ بالای 10 هزار عدد تولید کنید، تا قیمت نهایی برای چاپ جعبه گلس موبایل برای شما به پایین ترین حد خود برسد.

پیمایش به بالا