Search
Close this search box.

چاپ جعبه کاندوم

چاپ جعبه کاندوم جزء بسته بندی ثانویه آن محسوب شده و ضروری می باشد. چاپ جعبه کاندوم علاوه بر نگهداری کاندوم ها، مشخصات و توضیحات لازم را به مشتری ارائه می دهد. چاپ جعبه خصوصا جعبه کاندوم مهمترین تاثیر را در شناخت برند و فروش آن دارد. معمولا هر کاندوم در یک بسته بندی فویلی قرار می گیرد و مجموعه ی آن ها در یک جعبه قرار داده شده و برای فروش به مشتری عرضه می شود.

کاندوم چیست و چرا چاپ جعبه کاندوم ضروری است؟

کاندوم چیست و چرا چاپ جعبه کاندوم ضروری است؟

کاندوم نوعی پوشش یا غلاف است که از جنس لاتکس می باشد و حالت کشسان و انعطاف پذیر دارد. و در هنگام رابطه ی جنسی استفاده می شود تا مانع از تماس مستقیم آلت تناسلی زن و مرد شود. بنابراین به طور خلاصه وظیفه کاندوم، جلوگیری از بارداری و پیشگیری از ابتلا به بیماری های مقاربتی می باشد. در نتیجه وسیله ی بسیار حساسی می باشد که نگهداری از آن مهم است.

 به همین دلیل کاندوم در دو نوع بسته بندی می شود. بسته بندی اولیه که معمولا از جنس فویل بوده و کاندوم ها را از پاره شدن، سوراخ شدن و غیره حفظ می کند. و بسته بندی ثانویه که همان چاب جعبه کاندوم می باشد.

جهت فروش تعدادی کاندوم، که با توجه به شرکت تولید کننده این تعداد متغیر می باشد، به عنوان مثال 12 عدد در یک بسته، استفاده از جعبه ضروری می باشد. ضمن آنکه مشتری برای تصمیم گیری و خرید نیاز به اطلاعاتی دارد که فقط از طریق جعبه امکان انتقال آن وجود دارد. زیرا بر روی جعبه فضای کافی برای اطلاعات و مشخصات لازم وجود دارد.

مزایای چاپ جعبه کاندوم چیست؟

مزایای چاپ جعبه کاندوم چیست؟

  • چاپ جعبه کاندوم از بسته های داخل آن محافظت می کند.
  • با استفاده از چاپ جعبه کاندوم امکان چاپ اطلاعات و راهنمایی های لازم به مشتری مقدور می باشد.
  • جعبه کاندوم اولین چیزی است که مشتری می بیند. بنابراین تاثیر مستقیم بر فروش آن دارد.
  • با استفاده از جعبه کاندوم می تون لوگو و نام برند را به زیبایی و با رنگ بندی مناسب طراحی کرد. در نتیجه آگاهی و شناخت از برند به مرور زمان افزایش یافته و برند شما با جعبه ی آن بلافاصله شناخته شده می شود.
  • توسط چاپ جعبه کاندوم می توان اطلاعات مربوط به تولید و تماس را بر روی آن چاپ کرد. تا اعتماد مشتری جلب شود.
  • جعبه کاندوم فضای لازم و کافی را برای هر نوع طراحی و مشخصات فراهم می نماید.
  • با چاپ جعبه کاندوم بسته بندی مخصوص و منحصر به فرد خود را می توانید داشته باشید و فروش محصول خود را بالا ببرید.

چه مواردی باید در چاپ جعبه کاندوم ذکر شود؟

چه مواردی باید در چاپ جعبه کاندوم ذکر شود؟

در فرهنگ ما ایرانی ها آموزش و اطلاعات لازم در مورد مسائل جنسی و وسایل مرتبط با آن بسیار کم می باشد. و از طرفی اطلاعات موجود در اینترنت بعضا ممکن است اشتباه باشد و یا مشخصات لازم یک محصول جنسی در آن وجود نداشته باشد. و حتی بسیاری از افراد هستند که از پرسیدن سوال از خریدار در مورد این وسایل خجالت می کشند. در نتیجه بخصوص در فرهنگ ما، ضروری است که تمام راهنمایی های ضروری مورد نیاز مشتری که ممکن است برای او سوال باشد، بر روی جعبه کاندوم چاپ شود.

به عنوان مثال طریقه ی صحیح استفاده از آن بهتر است روی آن چاپ شود. همچنین اطلاعاتی در مورد مشخصات محصول مانند سایز کاندوم که دانستن آن بسیار ضروری می باشد، باید بر روی جعبه آن چاپ شود. جنس کاندوم نیز از مواردی است که دانستن آن برای مشتری بسیار مهم است. اطلاعات دیگری مانند نام تجاری، لوگو، آدرس سایت، آدرس کارخانه و کشور سازنده نیز اطلاعات مهمی هستند که درج آن ها بر روی جعبه کاندوم اعتماد مشتری را جلب کرده و اعتبار برند را بالا می برند.

کلام آخر

چاپ جعبه کاندوم یک راه مجزا و یک بسته بندی شیک برای حمل و نگهداری آن ها می باشد. که علاوه بر تمام فواید آن، فضای بسیار مناسبی برای تبدیل آن به یک ابزار تبلیغاتی موثر فراهم می کند.

 

پیمایش به بالا