Search
Close this search box.

چاپ جعبه روسری

چاپ جعبه روسری به متمایز شدن شما و محصولاتتان نسبت به رقبا کمک شایانی می کند. چاپ جعبه باعث لوکس تر شدن و متمایز شدن شما نسبت به رقبا برای هر محصول ی میشود. استفاده از جعبه های روسری در بازار رقابتی امروز متمایز شوید.

در این بازار رقابتی شال و روسری، هیچ چیز چشم گیرتر از جعبه های روسری توجه مشتری را به خود جلب نمی کند.  بسته بندی در برداشت مشتری از برند شما بیشترین تاثیر را دارد. یک جعبه روسری با طراحی جذاب و چاپ رنگی احساس خوبی در ذهن مشتری ایجاد کرده و ماندگار می شود.

این جعبه های دلپذیر را که به سفارش شما ساخته می شوند، تهیه کنید تا با اطمینان خاطر محصول خود را در فروشگاه های مختلف به نمایش بگذارید و فروش آن را افزایش دهید.

چرا استفاده از جعبه روسری مهم است؟

چرا استفاده از جعبه روسری مهم است؟

امروزه برندهای روسری فراوانی در بازار فعالیت می کنند. علاوه بر تولیدکنندگان داخلی بسیاری از روسری ها نیز وارد می شوند. بنابراین رقابت شدیدی بین تولیدکنندگان و فروشندگان مختلف برقرار می باشد. درست است که کیفیت و تنوع روسری در جلب مشتری و فروش اهمیت زیای دارد اما برای فروش بیشتر و رقابت با دیگران کافی نیست. جعبه روسری یک ارائه شیک و لوکس به شمار می رود. توجه مشتریان را جلب کرده و برای خرید دوباره آن ها را به سوی شما بر می گردانند.

توجه داشته باشید که بدون چاپ روی جعبه های روسری، هیچ تبلیغ و بازاریابی امکان پذیر نیست. با چاپ جعبه روسری محبوبیت بیشتری برای برند خود کسب کنید و در بازار رقابتی امروز ماندگار می شوید.

مزایای استفاده از جعبه روسری چیست؟

مزایای استفاده از جعبه روسری چیست؟

  • جعبه روسری در بالا بردن تصویر برند شما تاثیر بسیار مهمی دارند.
  • تحویل روسری به مشتری در یک جعبه زیبا و شیک توجه مشتری را جلب کرده و فروش شما را بالا می برد.
  • استفاده از جعبه روسری برند شما را در میان دیگر رقبا متمایز کرده و در بازار تفاوت ایجاد می کتد. این تفاوت تاثیر مستقیم بر افزایش فروش شما دارد.
  • جعبه روسری استحکام خوبی دارد و از انواع روسری های با جنس های ظریف و حساس محافظت می کنند. روسری در این جعبه ها چروک و نخ کش نمی شود.
  • جعبه روسری که لوگو شما روی آن چاپ شده، یک تبلیغ موثر و ماندگار به شمار می رود.
  • توسط جعبه روسری می توانید اطلاعات مورد نظر خود را روی آن چاپ کرده و پیام دلخواه خود را به مشتری برسانید. با این کار ارتباط خود را با مشتری حفظ کرده و مشتری برای خرید دوباره به راحتی به شما دسترسی دارد.
  • جعبه روسری باعث می شود مشتری به کیفیت برند شما اعتماد بیشتری کند. این جلب اعتماد در فروش شما تاثیر بسزایی دارد.
  • از آنجایی که تمام روسری ها سایز نزدیک به هم و حجم کمی دارند، می توان از یک سایز جعبه برای ارائه همهی شال و روسری های خود استفاده کنید. در نتیجه نیاز به تهیه چندین سایز جعبه ندارید. در نتیجه از این نظر جعبه روسری از نظر اقتصادی بسیار مقرون بصرفه می باشد.
  • جعبه روسری سبک بوده و حجم کمی دارد و حمل آن راحت است.
  • این جعبه ها می توانند بسیار کاربردی باشند و احتمالا مشتری آن ها را نگه داشته و از آن ها استفاده می کنند. بنابراین برند شما مدت زمان طولانی تری در معرض دید آن ها قرار می گیرد و این یک تبلیع ماندگار و موثر می باشد.

قیمت جعبه روسری بر چه اساسی می باشد؟

قیمت جعبه روسری بر چه اساسی می باشد؟

با توجه به جنس انتخابی جعبه و گرماژ آن و نوع سفارش و تیراژ مد نظر، قیمت ها متفاوت می باشد.

چه نوع چاپی روی جعبه های روسری انجام می شود؟

چه نوع چاپی روی جعبه های روسری انجام می شود؟

معمولا از چاپ سیلک و یا افست و حتی چاپ دیحیتال برای چاپ جعبه روسری می توان استفاده کرد. برای جعبه های آماده از چاپ سیلک استفاده می شود.

اگر تصمیم دارید جعبه روسری در تیراژ بالا و با طراحی مد نظر خود سفارش دهید، چاپ افست گزینه مناسبی است که کیفیت خوبی دارد.

در صورتی که تمایل به چاپ تعداد کمتر جعبه روسری با طرح دلخواه خود داشته باشید، از چاپ دیجیتال استفاده می شود. این نوع چاپ علاوه بر کیفیت خوب در زمان کمتری آماده می شود.

پیمایش به بالا