Search
Close this search box.

تولید و چاپ کارت ویزیت 3 بعدی

تولید و چاپ کارت ویزیت سه بعدی نه تنها مشتریان را به سمت محصولات شما جذب می کند، بلکه در عین حال ارزش ها، استانداردهای شرکت و چشم انداز کلی شرکت را نیز به نمایش می گذارد. چاپ کارت ویزیت خصوصا کارت ویزیت سه بعدی شرکت و برند شما را منحصر به فرد و سطح بالا نشان می دهد. این نوع کارت ویزیت به طور موثر با مشتریان برقرار کرده و ذهن آن ها را در همان ابتدا درگیر برند شما می کند و شما را به خاطر خواهد سپرد. طراحی کارت ویزیت کاری سخت به شمار نمی آید ولی طراحی کارت ویزیت 3 بعدی نیاز به تخصص خاص خود دارد .  کارت ویزیت سه بعدی را می توانید در تعداد کم سفارش دهید و در مدت زمان کوتاه داشته باشید.

کارت ویزیت سه بعدی چیست؟

کارت ویزیت سه بعدی چیست؟

کارت ویزیت سه بعدی نسل جدیدی از کارت ویزیت است که در طراحی آن از گرافیک های سه بعدی استفاده می کنند. این نوع کارت ویزیت، جذابیت زیادی برای بیننده ایجاد می کند. در صورتی که آن را به خوبی طرحی کرده باشید، در نگاه اول توجه را به خود جلب کرده و ارتباط خوبی با مخاطب خود برقرار می کند. بنابراین کارت ویزیت سه بعدی به طور معمول بیشتر در ذهن مشتری مانده و ناخودآگاه برند شما را به خاطر می سپارند.

مزایای کارت ویزیت سه بعدی چیست؟

مزایای کارت ویزیت سه بعدی چیست؟

کارت ویزیت سه بعدی تأثیر بصری بزرگی بر بیننده دارد

فقط چند رسانه ارتباطی وجود دارد که می تواند تأثیر قوی بر بیننده بگذارد. کارت ویزیت سه بعدی یکی از آن هاست که اگر با طراحی و خلاقیت شگفت انگیز انجام شود، می تواند نکات کلیدی نام تجاری را به صورت بسیار مختصر و ظریف به مشتری نشان دهد. هیچ رسانه دیگری نمی تواند با اهمیت و قدرت آن مطابقت داشته باشد.

کارت ویزیت سه بعدی برای ارتباطات جذاب است

اگر به مشتریان در مورد محصولات و خدمات شرکت به روشی کاملاً متعارف توضیح دهید، باعث ناراحتی آن ها می شود، اما استفاده از یک طرح ساده و خلاق، در عین حال جذاب تر و قانع کننده تر است.

کارت ویزیت 3 بعدی از جمله کارت ویزیت خاص و لاکچری به شمار می آید.

کارت ویزیت سه بعدی چشم نواز و با ارزش است

یکی از مهمترین عوامل طراحی سه بعدی این است که می توان با استفاده از آن در پلتفرم های مختلف بازاریابی دیجیتال مانند شبکه های اجتماعی، کارت ویزیت شرکت را با ظاهری منحصر به فرد و مدرن چاپ کرد. رسانه ها، صفحات وب، برنامه تلفن همراه و سایر سیستم عامل ها، همگی در افزایش ترافیک وب سایت شما بسیار مفید است و در ایجاد سرنخ فروش کمک می کند.

کارت ویزیت سه بعدی در تقویت تصویر برند مفید است

استفاده از کارت ویزیت سه بعدی با کیفیت بالا همیشه تأثیر زیادی بر پیشرفت و رشد شرکت ایجاد می کند. برجستگی و ارزش طراحی خلاقانه و پیشرفته در مورد خود برند توضیحات زیادی می دهد.

حداقل سفارش کارت ویزیت 3 بعدی چقدر است ؟ 

حداقل سفارش کارت ویزیت 3 بعدی نسبت به مشخصات کارت ویزیت شما متغیر است. اغلب باید متریال، جنس و نوع چاپ کارت ویزیت 3 بعدی مشخص و سپس نسبت به زمان تولید و حداقل سفارش آن صحبت شود.

کارت ویزیت سه بعدی چگونه ساخته می شود؟

عدسی سه بعدی کارتی است که با تکنیک چاپ ساخته می شود و از لنزهای عدسی شکل برای تولید تصاویر چاپی استفاده می کند که توهمی از عمق ایجاد می کند. به دلیل نحوه قرارگیری لنزها، لایه هایی وجود دارد که می توانند تصویر متفاوتی را در زوایای مختلف نشان دهند. این به ما امکاناتی مانند نشان دادن یک کوسه در حال شنا در اقیانوس، یا یک غنچه رز در حال شکوفایی در میان دیگر گل ها را می دهد. خلاقیت شما تنها چیزی است که می تواند شما را در این مرحله محدود کند، بنابراین می توان از متن و رنگ نیز برای افزودن گزینه های بیشتر استفاده کرد.

چگونه کارت ویزیت سه بعدی منحصر به فرد می تواند شما را متمایز کند؟

چگونه کارت ویزیت سه بعدی منحصر به فرد می تواند شما را متمایز کند؟

به تخیلی ترین کارت ویزیتی که تا به حال دیده اید، فکر کنید. حالا اگر قبلا نبوده، آن را به صورت سه بعدی تصویر کنید. این یک کارت ویزیت چشمگیر است. به کارت ویزیت های سه بعدی، کارت های عدسی سه بعدی نیز گفته می شود و از گزینه های هیجان انگیز مختلفی برای کارت ها بهره می برند. تمام اطلاعات موجود در یک کارت ویزیت معمولی را می توان با تبدیل آن به صورت سه بعدی گسترش داد.

کارت ویزیت سه بعدی لازم نیست کارتی باشد. کارت های فلزی شاهکارهایی هستند که نشان می‌دهند که چگونه می‌توان جلوه‌های سه بعدی را با سهولت و مهم‌تر از همه، سبک ایجاد کرد. این کارت‌های ویزیت مطمئناً در هر رویداد شرکتی تأثیر می‌گذارند و واقعاً می‌توانند به شما کمک کنند که در بین دیگران متمایز شوید.

از آنجایی که می توانید اطلاعات بیشتری را از نظر گرافیکی روی یک عدسی سه بعدی قرار دهید، تأثیر برند خود را افزایش خواهید داد. هیچ کس قرار نیست کارتی را که واقعا از دیدن آن لذت می‌برد، بیرون بیاندازد. در واقع، احتمال زیادی وجود دارد که حتی آن را به دوستان و خانواده خود نشان دهند. به این ترتیب، حتی بیشتر از افرادی که در ابتدا برای تحویل کارت های عالی خود به آن ها دست یافته بودید، دسترسی پیدا می کنید.

برای داشتن یک کارت ویزیت سه بعدی تاثیرگذار چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

برای داشتن یک کارت ویزیت سه بعدی تاثیرگذار چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

فاکتور شگفت انگیز کارت ویزیت سه بعدی را در نظر بگیرید

فاکتور شگفت انگیز یک کارت ویزیت عدسی سه بعدی خوش ساخت را نباید نادیده گرفت. برای اینکه واقعاً بیشترین بهره را ببرید، مطمئن شوید که از یک طراح حرفه ای کمک بگیرید. از طرف دیگر، از الگوهای کارت ویزیت سه بعدی به صورت آنلاین استفاده کنید تا یک طراحی کاربردی داشته باشید. جست‌وجوی نمونه‌های کارت ویزیت سه بعدی نیز به شما یک ایده کلی از نوع کارتی می‌دهد که می‌توانید برای خود طراحی کنید.

ایده‌های طراحی برای کارت‌های ویزیت سه بعدی را به کار ببرید

چند راه برای به دست آوردن طرح‌های متحرک، شامل داشتن لایه‌هایی از اطلاعات مختلف است تا چیزی متفاوت برای خواندن در زوایای مختلف وجود داشته باشد. شما همچنین می توانید از پیشرفت عکس ها استفاده کنید، به عنوان مثال، اگر در صنعت ساخت و ساز هستید، نشان دادن یک خانه در مراحل مختلف ساخت، شگفت انگیز خواهد بود. ایده دیگر این است که از رنگ ها استفاده کنید تا برند خود را واقعاً برجسته کنید. کارت را از تاریکی به روشن در زوایای مختلف تغییر دهید. همچنین می‌توانید با چرخاندن کارت، یک شی را در پس‌زمینه‌های مختلف نشان دهید، بسته به آنچه که با آن سروکار دارید، به عنوان مثال کارد و چنگال، ماشین، دوچرخه و غیره. این کار به مشتریان شما کمک می کند که این مورد را در تنظیمات مختلف تصور کنند تا شاید تطبیق پذیری آن را نشان دهد. در نهایت، می‌توانید به سادگی از تصاویر شخصی استفاده کنید که پس از معرفی محصول یا خدمات شما، حالت او از حالت غمگین به حالت شاد تغییر می‌کند. این بدان معناست که شما کیفیتی را ارائه می دهید تا در پایان همه را خوشحال کنید.

کدام صنایع می توانند از کارت ویزیت سه بعدی استفاده کنند؟

کدام صنایع می توانند از کارت ویزیت سه بعدی استفاده کنند؟

 عملاً همه صنایع می توانند از استفاده از کارت ویزیت سه بعدی بهره ببرند تا زمانی که طرح به خوبی اجرا شده باشد. هر چند برخی از صنایع بیشتر از سایرین سود خواهند برد. به عنوان مثال، کارت ویزیت سه بعدی برای معماران، همانطور که در بالا توضیح دادیم، یک تغییر قطعی بازی خواهد بود. برای یک طراح ناخن ، یک عدسی سه بعدی نیز فرصت های هیجان انگیزی دارد. بیشتر مشاغل مبتنی بر مد و طراحی بدون زحمت، با از استفاده از این کارت ها، به میزان بیشتری سود می برند.

سرآشپزها، دندانپزشکان، جواهرسازان، صابون‌سازان و شمع‌سازان، و طیف گسترده‌ای از کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند با استفاده از کارت‌های عدسی سه‌بعدی برای بازاریابی خود به این مزیت، بیشتر دست یابند. در واقع، آن ها تنها چیزی هستند که طرح های برش خورده، مواد بازاریابی تبلیغاتی را از آب بیرون می کشند. اگرچه قیمت به طور قابل درک، کمی بالاتر از کارت های معمولی است، اما آن ها کمی بیشتر تاثیرگذار هستند. شما اساساً می خواهید آنچه را که برای آن پول می پردازید، دریافت کنید. گفته می‌شود که اگر کاری را که همیشه انجام می‌دادید انجام دهید، همان چیزی را که همیشه به دست آورده‌اید، به دست خواهید آورد. اگر ندانید هرگز نمی دانید چه چیزی را از دست داده اید.

چرا استفاده از کارت ویزیت سه بعدی مفید است؟

کارت ویزیت سه بعدی می تواند راهی عالی برای تبلیغ شرکت شما با استعداد منحصر به فرد و خلاقانه باشد. مشتریان یا شرکای تجاری احتمالی قطعا تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. حتی اگر به دنبال تبلیغ کسب و کار خود نیستید، این مدل ها سرگرم کننده هستند. آن ها سریع و آسان چاپ می شوند و نتیجه خیره کننده ای به دست می آورند. بسیاری از این مدل ها فضای کوچکی برای قرار دادن اطلاعات شما دارند.

برای بسیاری از افراد این کارت ها جذاب و سرگرم کننده است و به همین دلیل آن را نگه می دارند و به افراد مختلف نشان می دهند. بنابراین شناخت برند شما و ماندگاری در ذهن افراد افزایش می یابد. این یک چاپ عالی برای همه ی افراد می باشد، اگر می خواهید کسب و کار خود را با این کارت تبلیغ کنید، می توانید با یک طراح خوب همکاری کنید.

کارت ویزیت سه بعدی برای چه کسانی کاربرد دارد؟

کارت ویزیت سه بعدی برای چه کسانی کاربرد دارد؟

کارت ویزیت سه بعدی مزایای زیادی دارد که بخصوص کسب و کارهای حرفه ای، می توانند از آن بهره ببرند. کسب و کارهایی که به دنبال بزرگ کردن نام تجاری و برند خود هستند، بهتر است از همه ی ابزارهای ممکن استفاده کنند.

کارت ویزیت سه بعدی اعتبار شما را نشان می دهد. بخصوص زمانی که باید در جلسات مهمی شرکت کنید و یا در نمایشگاه ها و کنفرانس ها و مناسبت های مختفل باید کارت ویزیت ارائه دهید، کارت ویزیت سه بعدی یک انتخاب عالی می باشد.

در هر حال فرقی نمی کند که در حال انجام چه نوع کسب و کاری هستید. کارت ویزیت سه بعدی می تواند برای شما مفید باشد. زیرا جذاب است و ارتباط خوبی با مخاطب برقرار می کند و کلاس کار شما را بالا می برد.

چرا باید کارت ویزیت سه بعدی چاپ کنیم؟

چرا باید کارت ویزیت سه بعدی چاپ کنیم؟

هر شرکتی، اعم از کوچک یا بزرگ، نیاز به داشتن لوگو دارد تا اولین تأثیر را بر هویت برند نشان دهد. در عصر امروز، بازار بسیار رقابتی است و هر گامی که در برندسازی برداشته می شود بسیار ضروری است. ابزارها و تکنیک های بازاریابی و برندسازی به دلیل تغییر رفتار مصرف کننده و خواسته های آن ها به سرعت در حال تغییر می باشند.

در این محیط بسیار رقابتی، برندها باید نقاط اختلاف ایجاد کنند. چاپ کارت ویزیت سه بعدی برای نام تجاری شما جهت افزایش جذابیت آن برای جذب مشتری ایده خوبی است. این تأثیر مثبت زیادی روی نام تجاری ایجاد می کند. در عین حال، آن را جایگزین تمام کارت ویزیت های سنتی و معمولی می کند که شبیه به برندهای دیگر است.

کارت ویزیت سه بعدی خاص و جذاب است و با طرح های خلاقانه خود به راحتی در ذهن افراد حک می شود.

اهمیت استفاده از کارت ویزیت سه بعدی در چیست؟

اهمیت استفاده از کارت ویزیت سه بعدی در چیست؟

کارت های ویزیت سه بعدی ناخودآگاه تأثیر طولانی مدت بر جای می گذارد. گیرنده کارت ویزیت منحصر به فرد شما، ممکن است آن را به همکاران و یا دوستان خود نشان دهد و دید بیشتری به شما بدهد. یک کارت خسته کننده سرنوشت غم انگیزی دارد که فراموش شده و دور انداخته می شود. صرف مقداری وقت و پول اضافی برای طراحی زیبا، برش و چاپ کارت ویزیت سه بعدی در نهایت ارزش آن را خواهد داشت. زیرا همیشه در ذهن مخاطب باقی می ماند.

قیمت کارت ویزیت سه بعدی چگونه است؟

قیمت کارت ویزیت 3 بعدی به عوامل ریادی مانند سایز و رنگ و تعداد بستگی دارد. هزینه چاپ کارت ویزیت 3 بعدی به نوع جنس، تعداد و فوری بودن یا نبودن کارت و چاپ آن بستگی دارد. برای تولید کارت ویزیت 3 بعدی از متریال های خاصی استفاده می شود که قیمت روز آن متریال ها نیز در هزینه نهایی کارت ویزیت 3 بعدی تاثیر گزار است.  جهت اطلاع دقیق از قیمت، تیراژ مورد نظر خود را تعیین کرده و با کارشناسان ما تماس بگیرید.برای مشاوره رایگان و خرید می توانید با شماره 09123015734 در تماس باشید.

کارت ویزیت 3 بعدی چند روز برای تولید زمان می برد ؟ 

کارت ویزیت 3 بعدی اغلب زمان زیادی برای تولید نیاز دارد . این کارت ویزیت نیاز به طراحی خاص دارد و پس از طراحی نیاز به تولید و چاپ اختصاصی دارد. برای مشاوره رایگان و خرید می توانید با شماره 09123015734 در تماس باشید.

کارت ویزیت سه بعدی چه تاثیری در بازاریابی دارد؟

کارت ویزیت سه بعدی چه تاثیری در بازاریابی دارد؟

کارت ویزیت سه بعدی نشان می دهد شرکت شما یک شرکت حرفه ای بوده و دارای اعتبار بالایی است. بنابراین مشتریان راحت تر می توانند به شما اعتماد کنند. این به ین معنی است که محصول و خدمات شما قابل اعتماد بوده و ارزش خرید کردن را دارد.

این کارت ویزیت ها توجه مشتریان را به خود جلب کرده و در ذهن آن ها باقی می ماند. در نتیجه بر میزان فروش شما نیز تاثیر خوبی می گذارد.

کارت ویزیت سه بعدی چگونه طراحی می شود؟

کارت ویزیت باید نشان دهنده سطح بالایی از حرفه ای بودن باشد. این کار با جوهر با کیفیت، کاغذ با کیفیت و حروف چاپی حرفه ای شروع می شود. بقیه به خلاقیت و تخیل شما بستگی دارد.

اگر کارت ویزیت شما به خوبی طراحی شود، افراد را به خود جذب کرده و تمایل پیدا می کنند را شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام شما را دنبال کنند.

پیمایش به بالا