Search
Close this search box.

تولید و چاپ کارت ویزیت چوبی

چاپ و تولید کارت ویزیت چوبی با کیفیت و سازگاری با محیط زیست، راهی عالی برای ماندگاری در ذهن مخاطب برای افراد باهوش در کسب و کار می باشد. چاپ کارت ویزیت خصوصا کارت ویزیت چوبی ذاتا ارزشمند است و افراد از آن ها استقبال کرده و با افتخار از آن ها استفاده می کنند. کارت ویزیت چوبی بادوام است و می توان آن را در تعداد کم تهیه نمود. می توان بر روی این کارت ها حکاکی انجام داد و با استفاده از لیزر طرح دلخواه خود را به زیبایی روی آن ها اعمال نمود و حتی با برش های خاص آن ها را تبدیل به هدایای تبلیغاتی زیبا و جذاب نمود.

کارت ویزیت چوبی چیست؟

کارت ویزیت چوبی چیست؟

کارت ویزیتی که موارد اولیه آن از چوب بوده و بر پایه چوب ساخته شده باشد، کارت ویزیت چوبی نامیده می شود. انواع مختلف کارت ویزیت چوبی ساخته می شود که همگی دارای کیفیت مطلوب می باشند. می توانید بر اساس سلیقه و اولویت های خود از بین آن ها انتخاب خوبی داشته باشید.

مزایای کارت ویزیت چوبی چیست؟

مزایای کارت ویزیت چوبی چیست؟

  • کارت ویزیت چوبی بازده سرمایه گذاری عالی در مقایسه با کارت های مقوایی دارد.
  • کارت ویزیت چوبی استحکام و دوام خوبی دارد.
  • این کارت ها از مواد اولیه طبیعی چوبی ساخته شده و زیست تخریب پذیر می باشند. و کاملا دوستدار محیط زیست هستند.
  • کارت ویزیت های چوبی طبیعی می توانند تأثیر ماندگاری داشته باشند. زیرا منحصر به فرد و بسیار قوی تر از کارت های کاغذی هستند.
  • کارت ویزیت های ساخته شده از چوب دارای ارزش ذاتی هستند.
  • این کارت ها به ندرت دور انداخته می شوند و اغلب با افتخار روی میز تحویل گیرندگان قرار می گیرند.
  • کارت ویزیت چوبی از جمله کارت ویزیت خاص و لوکس و لاکچری به حساب می آیند.
  • کارت ویزیت های چوبی بوی شگفت انگیزی دارند.
  • این کارت ها را می توان برای هر سلیقه ای با طرح های دلخواه برش داد.
  • کارت ویزیت چوبی حس ارزشمندی را به مخاطب لقا می کنند.
  • این کارت ا را می توان در تعداد کم نیز ساخت.

انواع کارت ویزیت چوبی کدام است ؟

انواع کارت ویزیت چوبی کدام است ؟

  • کارت ویزیت چوبی چهار رنگ
  • کارت ویزیت چوبی برش خاص
  • کارت ویزیت چوبی لیزری

معایب کارت ویزیت چوبی چیست؟

کارت ویزیت چوبی رنگ اضافی ندارد. در نتیجه ممکن است برخی آن را به عنوان یک نقطه ضعف تلقی کنند، اما ما معتقدیم که این ویژگی حتی به آن ها ویژگی های طبیعی تری می بخشد. با استفاده از حکاکی لیزری برای افزودن طرح به کارت ویزیت چوبی، ظاهری سوخته به آن ها می بخشد که بسیار طبیعی و زیبا می باشد.

قیمت کارت ویزیت چوبی چگونه است؟

قیمت کارت ویزیت چوبی چگونه است؟

قیمت کارت ویزیت چوبی بر حسب نوع جنس چوب مورد استفاده، نوع چاپ، تیراژ محاسبه می شود. جهت اطلاع دقیق از قمیت کارت ویزیت چوبی پایدار و سازگار با محیط زیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

چرا باید کارت ویزیت چوبی چاپ کنیم؟

چرا باید کارت ویزیت چوبی چاپ کنیم؟

برای موفقیت در فضای تجاری امروز، ارائه خدمات یا محصول با کیفیت دیگر کافی نیست، تصویر عمومی در حال حاضر نیز از اهمیت حیاتی برخوردار است. یک کارت ویزیت سازگار با محیط زیست می تواند تفاوت بین مشتری را انتخاب کند که یک شرکت خاص را نسبت به رقبای خود انتخاب می کند. زیرا به مشتری می گوید که شرکت در پایداری بلند مدت سرمایه گذاری شده است.

ما از ارائه کارت ویزیت های پایدار و بدون پلاستیک خوشحالیم و از پاسخ های مثبتی که از افراد و مشاغل با استفاده از کارت هایمان دریافت کرده ایم، غافلگیر شده ایم. کمک به افراد برای ایجاد ارتباطات تجاری، و همزمان کاهش تأثیرات زیست محیطی آن ها، خدماتی است که ما مفتخر به ارائه آن هستیم.

چاپ کارت ویزیت چوبی چه تاثیری در برندینگ دارد؟

چاپ کارت ویزیت چوبی چه تاثیری در برندینگ دارد؟

کارت ویزیت شما اساسی ترین عنصر هویت بصری شما است. زیرا اولین چیزی است که مردم هنگام ملاقات با شما می بینند. بنابراین، شما باید کارت ویزیت خود را فوق العاده و منحصر به فرد کنید تا از بقیه کارت ها متمایز شود و به مشتریان آینده نگر مثبت منتقل شود. داشتن کارت ویزیت چوبی ضد زباله، بر روی مواد بافتی مانند چوب می تواند تأثیر خوبی برای شرکت شما به جا بگذارد.

می توانید خلاقیت خود را در جذابیت بیشتر کارت ویزیت چوبی خود اعمال کنید تا تمایز بیشتری را در نظر مخاطبان بین رقبایتان داشته باشید.

با ارائه کارت ویزیت چوبی به مخاطبان خود، احساس لاکچری و ارزشمند بودن را به آن ها منتقل می کنید. در نتیجه مشتر ارزش بیشتری برای برند شما قائل می شود.

چه مشاغلی از کارت ویزیت چوبی استفاده می کنند؟

چه مشاغلی از کارت ویزیت چوبی استفاده می کنند؟

کارت ویزیت چوبی برای مناسبت های اجتماعی، جلسات کاری و مصاحبه های شغلی ایده آل هستند، به ویژه اگر برای گیرنده به یاد ماندنی باشند.

بی شک مشاغلی که به دنبال ایجاد یک تصویر سازگار با محیط زیست برای خود هستند، بدون شک مورد علاقه کارت ویزیت های چوبی پایدار قرار خواهند گرفت.

همچنین تمامی مشاغلی که در ارتباط با چوب می باشند، مانند فروشندگان و تولیدکنندگان مبلمان، درب های چوبی ضد سرقت و غیره می توانند از کارت ویزیت چوبی استفاده نمایند تا به عنوان نماد زمینه فعالیت آن ها نیز باشد.

مشاغلی که بدنبال کارت ویزیت خاص و لاکچری و نیز تبلیغات خاص هستند، می توانند از کارت ویزیت چوبی بهره ببرند.

جنس چوب مورد استفاده در کارت ویزیت چوبی از چه نوعی می باشد؟

جنس چوب مورد استفاده در کارت ویزیت چوبی از چه نوعی می باشد؟

در دنیا از گونه های مختلف چوب مانند توس، ماهون، افرا، گیلاس، بلوط، گردو و غیره برای ساخت کارت ویزیت چوبی استفاده می شود. هر کدام از این چوب ها ساختار و بافت خاص خود را دارندکه در نتیجه ی کار رنگ خاص خود را که هر کدام جذابیت خود را دارا می باشند، دارند.

چوب های متخلخل مانند بلوط و گردو به دلیل باز بودن دانه روی سطح چوب به خوبی حکاکی نمی شوند. حکاکی روی چوب تیره مانند گردو ممکن است در مقایسه با گونه های چوب روشن تر خوانا نباشد.

برخی از این گونه های چوبی کنتراست بیشتری بین سطح حکاکی شده و خود چوب دارند، مانند گیلاس یا بلوط و برای برخی از آن ها مانند توس کمتر است.

بسیار جالب و مهم است که بدانید تنوع در رنگ، شکل و سایر خصوصیات طبیعی شامل ضخامت، شفافیت، بافت، الگوی دانه، گره های چوب و مقدار دانه، در یک نوع چوب، ممکن است رخ دهد.

در حال حاضر نمونه های ساخته شده از چوب صنوبر و راش در بازار از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشند.

مزایای زیست محیطی کارت ویزیت چوبی چیست؟

مزایای زیست محیطی کارت ویزیت چوبی چیست؟

روند اخیر کاهش پلاستیک های یکبار مصرف بدون شک الهام بخش برندهای بیشتری برای جستجوی جایگزین های پلاستیکی برای کمک به تلاش های زیست محیطی آن ها خواهد بود. افراد بیشتری آگاه می شوند و سعی می کنند رویکردی سازگار با محیط زیست برای آینده خود ایجاد کنند.

کارت ویزیت چوبی با توجه به اینکه از ماده اولیه چوب ساخته می شوند، هیچ خطری برای محیط زیست نداشته و کاملا تجزیه پذیر می باشند.

کارت ویزیت چوبی چه کاربرد دیگری دارد؟

کارت ویزیت چوبی چه کاربرد دیگری دارد؟

کرت ویزیت چوبی تنها یک کارت ویزیت چوبی نیست. بدلیل قابلیت برش دلخواه این نوع کارت ها می توان از آن ها به عنون هدایای تبلیغاتی نیز استفاده نمود. به عنوان مثال می توان این کارت ها را مانند یک جاکلیدی تبلیغاتی و یا تگ های آویز و غیره ساخت. در این مورد محدودیتی وجود ندارد.

برای درج اطلاعات روی کارت ویزیت چوبی از چه روشی استفاده می شود؟

برای درج اطلاعات اغلب از روش حکاکی با کمک لیزر استفاده می شود. لیزر قابلیت های فراونی دارد که می تواند به ظرافت و زیبایی طرح و فونت های دلخواه را روی چوب ایجاد کند. لازم به ذکر است در طراحی کارت ویزیت خصوصا کارت ویزیت چوبی باید یکسری نکات را رعایت کنید . شما می توانید برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید .

پیمایش به بالا