Search
Close this search box.

تولید و چاپ کارت ویزیت پارچه ای

تولید و چاپ کارت ویزیت پارچه ای نوع جدیدی از چاپ کارت ویزیت به شمار می آید که بخصوص برای کسب و کارهایی که با پارچه مرتبط هستند، از صنایع نساجی گرفته تا فروشگاه های لباس، یک انتخاب عالی می باشند. در طراحی کارت ویزیت خصوصا کارت ویزیت پارچه ای باید به این نکته توجه شود که این کارت ویزیت ها قابلیت چاپ دورو را دارند. دوام آن ها بسیار بالا بوده و در صورت خیس شدن از بین نمی روند. کارت ویزیت پارچه ای یک نوع کارت ویزیت خاص و لاکچری به حساب می آید که روشی عالی برای مزون ها نیز می باشد. این کارت ویزیت ها را می توان در تعداد کم سفارش داد.

کارت ویزیت پارچه ای چیست؟

کارت ویزیت پارچه ای چیست؟

کارت ویزیت پارچه ای از جنس پارچه ساخته شده که عمدتا می تواند بدلیل زیبایی از جنس مخمل باشد. البته کارت ویزیت هایی نیز از پارچه های یگر که دارای بافت خاص مانند کتان باشند، وجود دارد.

مزایای استفاده از کارت ویزیت پارچه ای چیست؟

مزایای استفاده از کارت ویزیت پارچه ای چیست؟

  • کارت ویزیت پارچه ای انعطاف پذیر است.
  • کارت ویزیت پارچه ای منحصر به فرد است.
  • این کارت ها با دوام بوده و عمر آن ها طولانی می باشد.
  • کارت ویزیت پارچه ای را می توان به راحتی تا کرد، بدون اینکه پاره شوند و یا آسیب ببینند.
  • این کارت ویزیت ها به راحتی در کیف و جیب جا می شوند و فضای بسیار کمی را اشغال می نمایند.
  • کارت ویزیت پارچه ای در صورتی که در آب خیس شود، رنگ آن حفظ شده و از بین نمی رود.
  • کارت ویزیت پارچه را می توان در تیراژ پایین چاپ نمود.
  • این کارت ویزیت ها را می توان به صورت دورو چاپ کرد.
  • کارت ویزیت پارچه ای به دلیل خاص بودن در ذهن مخاطب ماندگار می شود.
  • این کارت ویزیت ها بافت بسیار زیبایی دارند.
  • کارت ویزیت پارچه ای به دلیل دوام بالا بسیار مقرون به صرفه می باشند.

کارت ویزیت پارچه ای در چه مواقعی کاربرد دارد؟

کارت ویزیت پارچه ای در چه مواقعی کاربرد دارد؟

زمانی که کسب و کارها قصد دارند از کارت ویزیت علاوه بر استفاده معمول، از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده نمایند، کارت ویزیت پارچه ای کاربرد خوبی دارد. به عنوان مثال شما یک مزون لباس هستید، با چاپ و ارائه کارت ویزیت پارچه ای نشان می دهید که تخصص شما در چه زمینه ای بوده و شغل شما چیست. زیرا مردم به محض دیدن کارت ویزیت پارچه ای به یاد پارچه و دوخت و دوز و لباس می افتند. بنابراین در ذهن آن ها حک می شود.

قیمت کارت ویزیت پارچه ای چگونه است؟

قیمت کارت ویزیت پارچه ای چگونه است؟

در تعیین قیمت کارت ویزیت پارچه ای ابتدا باید تیراژ مورد نیاز را تعیین کرده و جنس آن مشخص باشد. جهت اطلاع یافتن از قیمت های کارت ویزیت پارچه ای حتما با کارشناسان مجموعه ی ما تماس حاصل فرمایید.

چرا کارت ویزیت پارچه ای چاپ کنیم؟

چرا کارت ویزیت پارچه ای چاپ کنیم؟

اگر می خواهید کارت ویزیتی داشته باشید که بسیار با دوام باشد، و در اولین نگاه در ذهن افراد باقی بماند، کارت ویزیت پارچه ای انتخاب بجایی می باشد.

کارت ویزیت پارچه ای با ظاهر منحصر به فرد و کیفیت عالی برند شما را به خوبی تبلیغ می کند و تا مدت ها در نزد مشتریان می ماند.

بخصوص اگر در صنعت نساجی و یا پوشاک و کسب و کارهای مرتبط هستید، چاپ کارت ویزیت پارچه ای را حتما مد نظر داشته باشید.

کارت ویزیت پارچه ای برای چه کسب و کارهایی کاربرد دارد؟

کارت ویزیت پارچه ای برای چه کسب و کارهایی کاربرد دارد؟

کارت ویزیت پارچه ای اغلب برای کسب و کارهایی که به نوعی با پارچه در ارتباط هستند، بهترین انتخاب بوده و بیشترین تاثیر را بر مشتریان آن ها دارند.

از کسب و کارها و مشاغل کوچک گرفته تا برندهای حرفه ای می توانند از مزایای زیاد این کارت ویزیت ها بهره ببرند. کارت ویزیت پارچه ای برای مشاغلی مانند لباس فروشی ها، پارچه فروشی ها، پرده فروشی ها، خیاطی ها و مزون های لباس و حتی صنایع نساجی و نخ ریسی و غیره بسیار کاربردی می باشد.

چرا کارت ویزیت پارچه ای یک ابزار عالی تبلیغاتی می باشد؟

چرا کارت ویزیت پارچه ای یک ابزار عالی تبلیغاتی می باشد؟

کارت ویزیت پارچه ای شما مکانی عالی برای نشان دادن غرور شماست. نه تنها با ارائه اطلاعات تماس یا خرید، بلکه داستان کسب و کار شما و نحوه ورود شما به تجارتتان مانند صنعت نساجی است. کارت ویزیت پارچه ای مکانی است که به مردم اطلاع می دهید چرا باید شما را بر دیگران ترجیح دهند.

کارت ویزیت پارچه ای به مشتریان بالقوه اجازه می دهد تا تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد پارچه شما بدانند. اگر تخصص خاصی در زمینه پارچه های خاص یا گرایش های خیاطی دارید، افراد را در مورد کارت ویزیت خود مطلع کنید.

یک کارت ویزیت پارچه ای با طراحی حرفه ای و با چاپ زیبا که در آن با افتخار به بافت شما می درخشد، به همه دوستان و مشتریان شما منتقل می شود و رونق بیشتری را در کسب و کار شما  ایجاد می کند.

افزایش کسب و کار شما و کمک به افراد برای تهیه مواد مورد نیاز برای پروژه های لباس خود با کارت ویزیت حرفه ای آسان می شود. علاوه بر اینکه کسب و کار خود را برجسته می کنید و اطلاعات تماس فروشگاه پارچه خود را به مشتریان می دهید. باید از چاپ دو طرفه استفاده کنید و از پشت کارت خود برای پیشبرد تجارت استفاده کنید.

کد پاسخ سریع (QR Code) توسط هر تلفن هوشمند قابل اسکن است و می تواند مشتریان را برای دریافت لیست موارد ویژه یا اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کمک به آن ها در یافتن پارچه مناسب به وب سایت شما ارسال کند.

طراحی کارت ویزیت پارچه ای چگونه انجام می شود؟

طراحی کارت ویزیت پارچه ای چگونه انجام می شود؟

طراحی کارت ویزیت پارچه ای و دیگر کارت ویزیت های اختصاصی اغلب نسبت به سایز مورد نظر مشتری، انجام می شود. در ابتدای شروع طراحی باید به این نکته توجه کرد که کیفیت طراحی و خاص بودن کارت ویزیت یکی از نکات مهم در چاپ و تولید کارت ویزیت پارچه ای است. برا کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه طراحی و تولید و چاپ کارت ویزیت پارچه ای حتما با کارشناسان ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

پیمایش به بالا