Search
Close this search box.

چاپ جعبه کبریت 

چاپ جعبه کبریت را میتوان یکی از انواع چاپ جعبه مقوایی برشمرد. گونه‌ای دیگری که اغلب افراد آن را با جعبه کبریت به اشتباه میگیرند و چاپ جعبه کبریتی است. این مدل جعبه بخاطره نوع باز شدن جعبه به جعبه یا بسته بندی مدل باز شدن کبریتی مشهور است. در ادامه در مورد جعبه کبریتی و انواع مدل های جعبه های بازشو کبرتی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

چرا تولید و چاپ جعبه کبریت مهم است ؟

چرا تولید و چاپ جعبه کبریت مهم است ؟

اگر بخواهیم در مورد این جعبه کبریت بیشتر صحبت کنیم، باید به این مورد اشاره کنیم که چاپ جعبه ها اغلب بوسیله چاپ افست و در تیراژ بالا تولید می شود. چاپ جعبه مقوایی کبریت نیز از این قائله مستثنا نیست. در ادامه به بررسی جعبه کبریت و کاربرد‌ها و و مزایا و قیمت چاپ جعبه کبریت می‌پردازیم.

جعبه کبریتی چیست و چرا به این نام مشهور است ؟

جعبه کبریتی بخاطره مدل باز و بسته شدنش به نام جعبه کبریتی مشهور است. اگر شما هم به نوع باز‌ و بسته شدن جعبه کبریت دقت کرده باشید، مدل باز شدن آن بصورتی است که از یک طرف به آن فشار آورده می شود و از طرف دیگر جعبه باز می شود.

جعبه کبریت و جعبه‌های کبریتی چه شباهت هایی با هم دارند؟

جعبه کبریت و جعبه‌های کبریتی چه شباهت هایی با هم دارند؟

شاید بهترین نامگذاری برای این مدل جعبه ها همان مدل جعبه کبریتی می باشد. این مدل جعبه ها بخاطره دقت و کیفیت بالایی که دارند و نوع باز و بسته شدنشان همیشه در یاد افراد مصرف کننده خواهند ماند.

جعبه مدل کبریتی با جعبه مدل کشویی چه فرقی میکند؟

اصولا به جعبه مدل کشویی، جعبه مدل کبریتی نیز گفته می شود. اغلب افرادی که از مصرف کنندگان قدیمی این حوزه هستند این مدل جعبه ها را جعبه مدل کشویی و افراد جوان تر و تازه کارتر به آن ها جعبه مدل کبریتی می‌گویند.

پیمایش به بالا