Search
Close this search box.

کارت ویزیت مانیتور دار

کارت‌ ویزیت مانیتوردار می‌تواند به شرکت‌ها و افراد کمک کنند تا به اندازه برخی از ابزار بازاریابی ویدئویی مدرن برجسته شوند. چاپ کارت ویزیت همیشه اولین معرفی کسب و کار شما به طرف مقابل بوده است. افرادی که اهمیت طراحی کارت ویزیت را می دانند متوجه می شوند که باید کارت های خود را متمایز کنند تا از بقیه متمایز شوند. کارت ویزیت مانیتوردار یک کارت ویزیت با صفحه نمایش LCD داخلی است که با باز کردن آن به طور خودکار یک ویدیو پخش می شود و در صورت بسته شدن فیلم متوقف می شود. یک بلندگوی کوچک داخلی هر گونه جلوه های صوتی، موسیقی یا سطح فروش را برای مخاطبان شما پخش می کند. کارت ویزیت های مانیتوردار قابل شارژ هستند و می توان دوباره از آن ها استفاده کرد. محتوای ویدیویی جدید را می توان از طریق کابل USB بارگذاری کرد.

کارت ویزیت هوشمند مانیتور دار LCD دارچیست ؟

کارت ویزیت مانیتوردار چیست ؟

کارت ویزیت مانیتوردار واحدهای کوچکی هستند که دارای صفحه نمایش، بلندگو و باتری که در قالب کارت ویزیت با اندازه استاندارد تعبیه شده است. در اندازه یک کارت ویزیت معمولی، آن ها یک ویدیوی آپلود شده را هنگام باز کردن پخش می کنند. مزیت آن ها حفظ حافظه بالا در هنگام ارائه به مشتری بالقوه است.

قاب جلویی تا می‌شود و یک صفحه حدودا LCD 2.4 اینچی را نشان می‌دهد که برای نمایش یک ویدیوی تبلیغاتی عالی است. کارت ویزیت مانیتوردار کوچکترین بروشور ویدئویی موجود است. اندازه ها و گزینه های بروشور ویدیویی را بررسی کنید.

کارت ویزیت هوشمند مانیتور دار LCD دارچطور کار می کند؟

کارت ویزیت مانیتور دار چطور کار می کند؟

پس از باز کردن درب کارت، ویدئو توسط آهنربایی که سوئیچ را جدا می کند، فعال می شود. پخش ویدئو تا زمانی که کارت بسته شود، می باشد. باتری کارت انرژی را برای 60-75 دقیقه، پخش نگه می دارد. طول معمولی ویدیو 30 تا 60 ثانیه است، اگرچه مولفه حافظه کارت از 128 مگابایت پیش‌فرض به حداکثر 4 گیگابیت قابل ارتقا است و امکان پخش طولانی‌تر را فراهم می‌کند.

کارت ویزیت مانیتوردار در اصل یک درایو USB با صفحه نمایش و بلندگو است. محتوای روی کارت قابل به روز رسانی است. هر کارت دارای یک کابل USB است که کارت را به کامپیوتر متصل می کند. پس از اتصال کابل USB به پورت Micro USB روی کارت و پورت USB در رایانه، کارت به عنوان یک درایو جدید نشان داده می شود و به کاربر اجازه می دهد فایل ها را در صورت نیاز آپلود یا دانلود کند.

استفاده از کارت ویزیت هوشمند مانیتور دار LCD دار چه تأثیری دارد؟

تصور اینکه کارت ویزیت مانیتوردار چه تأثیری بر گیرنده می گذارد، دشوار نیست. آن ها منتظر یک کارت ویزیت ساده اما چشمگیر هستند که اساساً نام، نام و آدرس شما را مشخص کند. این کارت ویزیت تعاملی واقعاً آن ها را شگفت زده خواهد کرد. می توانید مشخصات شرکت، مشخصات محصول و لیست خدمات مشتری مدار خود را با مزایای آن ها اضافه کنید. کاملا فراموش نشدنی است  و برای برندسازی تجاری بسیار ارزشمند است. بنابراین شما تضمین می کنید که یک قدم جلوتر از رقبای خود خواهید بود.

مزایای استفاده از کارت ویزیت هوشمند مانیتور دار LCD دار چیست؟

مزایای استفاده از کارت‌ ویزیت مانیتور دار چیست؟

 به جای کارت‌ ویزیت های سنتی، افراد بیشتری از نسخه‌های ویدئویی ارتقا یافته دیجیتال برای بازاریابی بهتر استفاده می‌کنند. کارت ویزیت مانیتوردار می تواند تاثیر موثری داشته باشد و به شرکت ها و کسب و کارها کمک کند فراموش نشدنی شوند.

کارت ویزیت مانیتوردار ویدئویی بروشورهای کوچکی هستند که روی کاغذ گلاسه چاپ شده و با اطلاعات مربوط به دارنده کارت شخصی سازی شده اند. هنگامی که گیرنده کارت را باز می کند، ویدیویی پخش می شود که ارائه جذاب و قدرتمندتر را زنده می کند.

برای گیرندگان، یک کارت ویزیت مانیتوردار می تواند حواس بیشتری را در مقایسه با سایر کارت های معمولی که اغلب دریافت می کنند، درگیر کند. مزیت اضافی کارت های ویزیت مانیتوردار این است که نه تنها به عنوان ابزار تبلیغاتی، مفید هستند، بلکه دستاوردها و نوآوری های چشمگیری نیز دارند.

چرا کارت ویزیت هوشمند مانیتور دار LCD دار مفیدتر از کارت ویزیت سنتی می باشد؟

کارت‌ ویزیت های سنتی یکی از محصولات پیشرو در دنیای بازاریابی بوده‌اند و سال‌هاست که وجود داشته‌اند. همه حرفه ای ها در تجارت یک مدل از آن ها را دارند. کارت ویزیت های معمولی حاوی اطلاعات استانداردی مانند نام، لوگو، نام شرکت، اطلاعات تماس و اطلاعات وب سایت هستند. این کارت ها معمولاً به راحتی توزیع می شوند، کوچک و پر از جزئیات مفید هستند.

مشکل این است که اغلب این کارت ها به طور مرتب دور انداخته می شوند یا گیرنده آن ها را گم می کند. بازاریابان هوشمند دائما در تلاش هستند تا کسب و کار یا شرکت خود را به یاد ماندنی تر کنند. بسیاری از شرکت ها در زمینه کاری خود عالی هستند و مصرف کنندگان یا سایر شرکت ها از خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهند، بسیار سود خواهند برد. با این حال، این موفقیت تنها به مشتری ایده آل شما می رسد. متأسفانه این رایج ترین مشکلی است که افراد تجاری با آن مواجه هستند و کارت ویزیت های سنتی نمی توانند آن را برطرف کنند.

برای سال‌ها، کارت‌ ویزیت سنتی از نظر بازاریابی مانند کالاهای اصلی بودند. همه در دنیای تجارت آن ها را دارند. معمولاً آن ها کوچک هستند، پر از جزئیات مفید هستند، به راحتی قابل توزیع هستند و همیشه در هر کسب و کاری مورد انتظار هستند. بازاریابان باهوش سعی می کنند راه هایی بیابند تا خود و شرکت هایشان را به یاد ماندنی تر کنند. بسیاری از شرکت ها در زمینه های خود برجسته هستند و مصرف کنندگان از خدمات یا محصولات آن ها سود زیادی می برند. متأسفانه، معرفی اولیه، بدون توجه به کیفیت خدمات، در بسیاری از موارد نتیجه را تعیین می کند. این یک چالش معمولی است که متخصصان فروش با آن روبرو هستند و کارت ویزیت های سنتی آن را حل نمی کند.

اما کارت ویزیت مانیتوردار می تواند اطلاعات زیادی در مورد خدمات یا محصولات شما انتقال دهد.

مزیت بازاریابی کارت ویزیت هوشمند مانیتور دار LCD دار چیست؟

مزیت بازاریابی کارت ویزیت مانیتوردار چیست؟

برای متمایز شدن از رقبا، ممکن است بازاریابی خوبی با کارت ویزیت مانیتوردار انجام دهید. کارت ویزیت های مانیتوردار مانند بروشورهای ویدئویی مقرون به صرفه ای هستند که دنیای بازاریابی را فرا گرفته است. در حقیقت، کارت‌های ویزیت مانیتوردار می‌توانند همان چیزی باشند که برای بهبود خود یا کسب‌وکارتان به سطح بالاتر، نیاز دارید.

با کارت ویزیت مانیتوردار می توانید از همه رقبا متمایز شوید. این کارت ویزیت ها دنیای بازاریابی را تسخیر کرده است و شما می توانید مانند بسیاری از کسب و کارهای موفق دیگر، از استفاده از آن بهره مند شوید. در واقع، کارت‌ ویزیت های مانیتوردار ممکن است همان چیزی باشند که برای ارتقای کسب‌وکارتان به سطح بعدی و رسیدن به بزرگترین مشتری خود نیاز دارید.

چرا به جای آن از کارت ویزیت هوشمند مانیتور دار LCD دار استفاده کنیم؟

چرا به جای آن از کارت ویزیت مانیتوردار استفاده کنیم؟

به جای استفاده از کارت‌ ویزیت های سنتی، بسیاری از افراد در تجارت شروع به استفاده از نسخه‌های دیجیتال برای بازاریابی خود کرده‌اند. با کارت‌ ویزیت های مانیتوردار، تأثیر بسیار قوی‌تر است و به شرکت‌ها و افراد در کسب‌وکار کاملاً به یاد ماندنی‌تر می‌شوند.

کارت‌ ویزیت مانیتوردار مانند بروشورهای چاپ شده در اندازه کارت ویزیت براق هستند که با جزئیات شخصی که آن را توزیع می‌کند و همچنین شرکتشان سفارشی شده‌اند. اما، وقتی گیرندگان آن را باز می‌کنند، ویدیوها پخش می‌شوند و ارائه بسیار جذابی را زنده می‌کنند. برای مشتریان، کارت ویزیت مانیتوردار بیش از هر کارت ویزیتی که دریافت کرده‌اند، حواس خود را درگیر می‌کنند. توجه آن ها را جلب می کند و جزئیات مهم شرکت یا فرد را به شیوه ای بسیار جذاب ارائه می دهد. مزیت دیگر استفاده از کارت‌ ویزیت مانیتوردار این است که به‌جای مواد بازاریابی دور ریختنی، به‌عنوان اقلام جدید و یادگاری در نظر گرفته می‌شوند.

دلایل بیشتر برای استفاده از کارت ویزیت مانیتوردار مردم ده درصد از آنچه می شنوند، سی و پنج درصد از آنچه می بینند، و همچنین شصت و پنج درصد از آنچه می شنوند و می بینند را به خاطر می آورند. در نتیجه، زمانی که ویدیوها بخشی از استراتژی فروش یا کمپین بازاریابی هستند، یادآوری بیشتر شد. کارت ویزیت های مانیتوردار نیز احساس شخصی می کنند. آن ها پیام ها را ارائه می دهند، توجه را جلب می کنند و شانس به یاد ماندن یک شرکت یا شخص را افزایش می دهند.

علاوه بر این، گیرندگان برای تماشای آن ها نیازی به اینترنت یا برق ندارند، زیرا آن ها قابل شارژ هستند و با باتری کار می کنند. همچنین هر زمان که کاربران بخواهند محتوای ویدیویی را تغییر دهند به راحتی قابل برنامه ریزی هستند.

قیمت کارت ویزیت هوشمند مانیتور دار LCD دار چگونه است؟

قیمت کارت ویزیت مانیتوردار چگونه است؟

قیمت کارت ویزیت هوشمند مانیتور دار LCD دار به متغیرهای زیادی بستگی دارد. از جمله آنها میتوان به قیمت مانیتور و قیمت روز انواع مقوا و … بستگی دارد. شما میتوانید با شماره 09123015734 در تماس باشید تا به شما مشاوره رایگان دهیم و قیمت روز آن را برای شما محاسبه کنیم.

تولید کارت ویزیت هوشمند مانیتور دار LCD دار چقدر زمان می برد ؟

اگر مواد اولیه کارت ویزیت هوشمند مانیتور دار LCD دار در دسترس باشد تولید آن اغلب زمان زیادی را نمی گیرد. البته نباید از کیفیت بالای این کارت ویزیت هوشمند مانیتور دار LCD دار نیز غافل شد. هر چه زمان بیشتری برای ساخت آنها داشته باشیم، کیفیت آن نیز بیشتر است. شما میتوانید با شماره 09123015734 در تماس باشید تا به شما مشاوره رایگان دهیم و قیمت روز آن را برای شما محاسبه کنند و زمان تولید آن را نیز برای شما حساب کنند.

پیمایش به بالا