Search
Close this search box.

تولید و چاپ کارت ویزیت پی وی سی PVC

تولید و چاپ کارت ویزیت پی وی سی PVC عمر بسیار بالا دارد و تا مدت های طولانی بدون آنکه آسیب ببیند، در نزد مشتریان باقی می ماند. این کارت ها را می توان در تعداد کم چاپ نمود. چاپ کارت ویزیت و طراحی کارت ویزیت در تولید کارت ویزیت بسیار نقش مهمی دارند. هر چه این کیفیت بیشتر باشد بازدهی کارت ویزیت نیز بیشتر می شود. کیفیت چاپ بر روی کارت ویزیت پی وی سی PVC بسیار عالی بوده و جذابیت زیادی ایجاد می نماید. کارت ویزیت PVC بر خلاف دیگر کارت ویزیت ها کاملا قابل بازیافت می باشد. با استفاده از این کارت ها به برند خود اعتبار بیشتری می دهید.

چرا کسب و کار شما باید کارت ویزیت PVC چاپ کند؟

چرا کسب و کار شما باید کارت ویزیت PVC چاپ کند؟

امروزه، تنها چیزی که به شما و کسب‌وکارتان بهترین شانس را برای تبدیل یک شخص به مشتری پرداخت‌کننده می‌دهد، اثر ماندگاری است. چاپ کارت ویزیت در طول تاریخ یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار بوده است.

پلاستیک حس باورنکردنی از کیفیت برتر و خلاقیت را بیان می کند. با یک کارت ویزیت PVC، امکان سفارشی سازی بیشتری نیز دارید که به شما این امکان را می دهد که کارت ویزیت خود را مطابق با مشخصات دقیق خود سفارشی کنید. پلاستیک همچنین به شما این امکان را می‌دهد که از ویژگی‌های طراحی چشم‌گیر مانند تصاویر واضح، برجسته‌سازی، مهر و موم فویل، پرداخت‌های فلزی، اشکال سفارشی و موارد دیگر، استفاده کنید.

از آنجایی که بازار کوچکتر و رقابتی تر می شود، بسیار مهم است که به مشتریان و شرکای بالقوه خود نشان دهید که روی آن ها سرمایه گذاری کرده اید. کارت ویزیت شما اولین تجربه ای است که آن ها با شرکت شما دارند. کارت‌ ویزیت های PVC، به شما کمک می‌کنند در میان رقبای خود متمایز شوید و کیفیت کسب‌وکاری را که شرکت شما قرار است به این فرد خاص ارائه دهد، منتقل کند.

کارت ویزیت PVC چیست؟

کارت ویزیت PVC چیست؟

نوعی کارت ویزیت پلاستیکی است که متداول ترین متریالی که برای ساخت آن ها استفاده می شود PVC است. در نتیجه به آن ها کارت ویزیت PVC گفته می شود. PVC  مخفف پلی وینیل کلراید است، یک ماده پلاستیکی ارزان قیمت که کارت شناسایی استاندارد از آن ساخته شده است.

کارت های PVC، که به طور گسترده به عنوان کارت های پلاستیکی شناخته می شوند، به دلیل سطح صاف، به چاپگرهایی غیر از چاپگرهای جوهر افشان یا لیزری سنتی نیاز دارند. انتقال حرارتی فرایندی است که مخصوص کارت های پلاستیکی است. این فرایند یک لایه رنگی را روی سطح صاف و پلاستیکی اعمال می کند.

هنگامی که سینی کارت جوهر افشان PVC دارید، می توانید روی کارت های PVC جوهر افشان چاپ کنید. کارت های PVC جوهر افشان دارای روکش خاصی هستند که به آن ها اجازه می دهد جوهر چاپگر جوهر افشان شما را جذب کنند.

کارت ویزیت PVC چگونه چاپ می شود؟

کارت ویزیت PVC چگونه چاپ می شود؟

کارت ویزیت PVC رنگی با استفاده از طیف رنگی کامل چاپ می شوند. این کارت ها با چاپ دیجیتال، متن و گرافیک کامل رنگی و سپس تزریق این چاپ در دو لایه پلاستیک شفاف ایجاد می شوند. این کار از چاپ محافظت می کند و به کارت اجازه می دهد تا به رنگ مات یا براق باشد و این امکان را می دهد، حتی دقیق ترین گرافیک را ایجاد کرد.

هر رنگ روی پلاستیک در دمای 400 درجه فارنهایت و همچنین تحت فشار زیادی اعمال می شود تا بهترین چسبندگی به سطح حاصل شود. هر رنگ به صورت جداگانه در طی یک فرآیند جداگانه اعمال می شود.

مزایای کارت ویزیت PVC چیست؟

مزایای کارت ویزیت PVC چیست؟

از مزایای کارت ویزیت PVC می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با استفاده از کارت ویزیت PVC می توانید طراحی خلاقانه و باکیفیتی ایجاد کنید

کیفیت چاپ روی پلاستیک بسیار دقیق است و طراحی کارت شما می تواند چیزهای زیادی در مورد شرکت شما و ارزش های آن بگوید. رنگ های روی پلاستیک عمیق و غنی هستند و طراحی بسیار مفصلی را ارائه می دهند که برای مدت بسیار طولانی دوام می آورد. کیفیت آن با سایر کارت ها قابل مقایسه نیست و تأثیر ماندگاری بر جای می گذارد.

کارت ویزیت PVC استفاده و کاربرد بالایی دارد

از کارت ویزیت PVC می توان برای اهداف بصری یا تعاملی استفاده کرد. مشتریان می توانند از کارت های دارای ماشین آلات یا فناوری دیگر برای ذخیره یا بازیابی اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات تجاری شما استفاده کنند.

این کارت ها سازگار با محیط زیست هستند

بسیاری از کارت ویزیت های PVC از مواد بازیافتی ساخته شده و ضایعات کارت های کاغذی در محل های دفن زباله ما را کاهش می دهد. این یک راه عالی برای شرکت شما برای حمایت از محیط زیست و ایجاد یک تصویر مثبت در نظر مشتریان احتمالی شما است.

ارائه خدمات به مشتریان با کارت ویزیت PVC به خوبی امکان پذیر است

ارائه خدمات به مشتریان با کارت ویزیت PVC به خوبی امکان پذیر است

در دنیای فناوری جدید، مشتریان می توانند اطلاعات را از کارت ویزیت های PVC مستقیماً با استفاده از ارتباطات نزدیک میدان (NFC) به تلفن های خود منتقل کنند. این کار به گیرندگان کارت ویزیت PVC شما، اجازه می دهد تا اطلاعات کارت را با استفاده از تراشه داخل کارت به تلفن خود منتقل کنند. این کار خطر ذخیره اطلاعات اشتباه مانند شماره تلفن را کاهش می دهد و مشتریان می توانند با استفاده از برنامه ها به راحتی کارت ها را به روز کنند.

کارت ویزیت PVC تأثیر ماندگاری را ایجاد می کند

کیفیت چاپ در این کارت ها بسیار عالی می باشد. این بدان معناست که طراحی در مرکز همه چیز قرار می گیرد. بنابراین می توانید تأثیر ماندگارتری ایجاد کنید.

کارت ویزیت PVC در مقابل آب مقاوم است

کارت های کاغذی به راحتی توسط مایعات مانند آب آسیب می بینند. اما کارت ویزیت PVC مقاوم در برابر آب هستند.

کارت ویزیت PVC انعطاف پذیر است

این نوع کارت ها به خوبی انعطاف پذیرهستند و به سختی می شکنند و بنابراین برای همه فصول مناسب هستند.

سفارشی کردن کارت ویزیت PVC چگونه است؟

سفارشی کردن کارت ویزیت PVC چگونه است؟

سفارشی کردن کارت ویزیت PVC خود سرگرم کننده و هیجان انگیز است. با برند شرکت خود مطابقت دهید. مشتریان باید بتوانند تشخیص دهند و درک کنند که شرکت شما کیست و چه می‌کند.

با طراحی استراتژیک کارت ویزیت خود به گونه ای که توجه مشتریان خود را جلب کرده و در ذهن آن ها باقی بماند، از رقبای خود متمایز شوید.

گزینه های خود را بشناسید برای درک گزینه های مختلف کارت ویزیت و ویژگی های اضافی که می توانید اضافه کنید، با یک مشاور صحبت کنید.

چاپ کارت ویزیت PVC خلاقانه چیست ؟

چاپ کارت ویزیت PVC خلاقانه چیست ؟

به نحوه ارائه خود با چاپ کارت ویزیت PVC یک صدای خلاقانه اضافه کنید. لحن خلاقانه‌تر و غیررسمی‌تری را نشان می‌دهد، و همچنین مدرن‌تر به نظر می‌رسد. این ماده مستحکم در برابر آسیب و آب مقاومت می کند و در سه نوع پلاستیکی شفاف، مات و سفید عرضه می شود که امکانات طراحی بی پایانی را برای شما ارائه می دهد. برداشت اولیه بسیار مهم است و این ابزار منحصر به فرد شما را از بقیه متمایز می کند.

ویژگی کارت ویزیت PVC چیست؟

کارت ویزیت PVC بادوام است

کارت ویزیت PVC عمر طولانی تری نسبت به گزینه انبار کاغذ سنتی دارند. از آنجایی که آن ها محو و مقاوم در برابر آب هستند، مشتریان شما احتمالا کارت و اطلاعات تماس تجاری شما را برای مدت طولانی تری نگه می دارند.

کارت ویزیت PVC تاثیر ماندگار دارد

وقتی اینها را می دهید تحت تأثیر قرار دهید و اثری فراموش نشدنی از خود به جای بگذارید. این طراحی منحصر به فرد کارت باعث می شود تا مشتریان شما راحت تر کسب و کار شما را به خاطر بسپارند.

کارت ویزیت PVC تطبیق پذیری و انعطاف پذیری دارد

کارت ویزیت PVC فقط یک ابزار بازاریابی نیست، بلکه می تواند هر چیزی باشد که می خواهید برای کمک به کسب و کارتان باشد. از آن به عنوان کارت وفاداری مشتری، کارت تخفیف یا کارت کوپن استفاده کنید تا مشتریان شما دلیلی داشته باشند که کارت ویزیت PVC شما را بیشتر نگه دارند.

کارت ویزیت PVC برای چه کسانی کاربرد دارد؟

کارت ویزیت PVC برای چه کسانی کاربرد دارد؟

اگر در حال راه اندازی یک شرکت نوپا هستید یا به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید، می توانید کارت ویزیت PVC را برای فروش کسب و کار خود چاپ کنید. هم موثر و هم دوستدار محیط زیست هستند. این کارت ویزیت ها تصوری حرفه ای به برند شما می دهند و در نگاه اول تاثیر ماندگاری در ذهن مشتری به جا می گذارند.

اگر به دنبال راه های جدیدی برای بهبود کسب و کار خود هستید، برای ایجاد تأثیر ماندگار در کسب و کار خود، به کارت ویزیت PVC روی آورید. آن ها ارزان، بادوام و جذاب هستند.

هدف از چاپ کارت ویزیت PVC چیست؟

کارت ویزیت نشان دهنده نام تجاری شرکت شما است. این نه تنها اطلاعات تماس شخصی مهم مانند نام، عنوان، ایمیل، وب سایت، آدرس و شماره تلفن را منتقل می کند، بلکه اغلب اوقات اولین تصویر در معرض تصویر کلی کسب و کار است.

چرا باید کارت ویزیت PVC چاپ کنیم؟

چرا باید کارت ویزیت PVC چاپ کنیم؟

اولین برداشت برای هر کسب و کاری بسیار مهم است و کارت ویزیت شما اولین برداشت شما به عنوان یک شرکت است. کارت ویزیت های PVC  نه تنها از نظر بصری خیره کننده هستند. بلکه دوام بالایی دارند و از ماندگاری بیشتری نسبت به کارت های کاغذی معمولی برخوردارند. کارت ویزیت PVC کاربردهای گوناگونی دارد و اکنون می توان از آن ها برای ایجاد کارت ویزیت به یاد ماندنی استفاده کرد که هم مقرون به صرفه بوده و هم برای بسیاری از مشاغل در دسترس هستند. استفاده از کارت ویزیت PVC نام شما را در ذهن مشتری زنده نگه داشته و عمر بالایی دارد. این کارت ویزیت ها همچنین شما را در نظر مشتری حرفه ای نشان می دهند. ضمن آنکه می توان قابلیت هایی به آن افزود که در کارت های معمولی امکان پذیر نیست.

آیا فرآیند چاپ برای کارت کارت ویزیت PVC و کاغذی متفاوت است؟

آیا فرآیند چاپ برای کارت کارت ویزیت PVC و کاغذی متفاوت است؟

از بسیاری جهات، کارت ویزیت های PVC  و کارت ویزیت های کاغذی بسیار متفاوت هستند. با این حال، راه هایی نیز وجود دارد که آن ها دو روی یک سکه هستند. بیایید نگاهی به شباهت ها و تفاوت های بین فرآیندهای چاپ مورد استفاده برای هر ماده بیندازیم.

ابتدا، اجازه دهید با پوشش برخی از زبان چاپی که باید قبل از پاسخ به این سوال بدانید، شروع کنیم.

چاپ 4 رنگ

وقتی از یک چاپگر رنگی رومیزی برای چاپ روی یک ورق کاغذ استفاده می کنید، آیا تا به حال متوجه شده اید که یک میلیون جوهر یا کارتریج تونر ندارد؟ در واقع فقط چهار رنگ وجود دارد: فیروزه ای (آبی)، سرخابی (صورتی یا قرمز)، زرد و مشکی. فرآیند چاپ کارت ویزیت PVC  تقریباً مشابه است. با استفاده از آن چهار رنگ، می‌توانیم تقریباً هر تصویری را که برای ایجاد کارت‌ ویزیت های شگفت‌انگیز لازم است، بازتولید کنیم.

رنگ های پنتون یا PMS

رنگ‌های PMS رنگ‌هایی هستند که به قدری خاص هستند که طراحان رنگ را برای تعیین رنگی که باید روی کارت چاپ کنیم، صدا می‌کنند. برای مثال، اگر کارت‌هایی را برای کوکاکولا چاپ می‌کنید، رنگ قرمز خاصی دارند که به آن نیاز دارند. اگر قرمز مناسب نباشد، کل کارت دارای نقص است، زیرا با رنگ لوگو آن ها مطابقت ندارد.

DPI

DPI مخفف «نقطه در اینچ» است. DPI تعداد قطرات رنگی است که می توان در یک فضای 1 اینچی رها کرد. 300DPI استاندارد صنعتی است.

گرافیک برداری

گرافیک های برداری از پیکسل یا نقطه ساخته نمی شوند، و این امکان را به تصویر یا گرافیک می دهند تا در اندازه های مختلف مقیاس شوند و کیفیت تصویر را از دست ندهند. بنابراین گرافیک برداری را می توان با استانداردی بسیار بالاتر از چاپ دیجیتال چاپ کرد.

کدورت یا ماتی

Opacity/Opaque به میزان شفافیت یک کارت اشاره دارد.

مسدود کننده

ما با استفاده از مسدود کننده با شفافیت مبارزه می کنیم. بلوکر یک پوشش دوتایی از جوهر سفید است که قبل از اینکه رنگی به آن اضافه کنیم، روی کارت های PVC  شفاف قرار می گیرد. این اجازه می دهد تا تصویر چاپ شده بالاترین شفافیت ممکن را داشته باشد، در حالی که همچنان روی یک سطح شفاف چاپ می شود.

روش های چاپ کارت ویزیت PVC چیست؟

روش های چاپ کارت ویزیت PVC چیست؟

حال برای پاسخ به سوال در مورد کارت های کاغذی و PVC . بیایید در مورد سه روش اصلی چاپ کارت ویزیت صحبت کنیم:

  • چاپ افست کارت ویزیت PVC
  • چاپ دیجیتال کارت ویزیت PVC
  • چاپ سیلک کارت ویزیت PVC

بیایید به هر سبک چاپ و تفاوت آن ها روی کاغذ و پلاستیک بپردازیم.

چاپ لیتو یا چاپ لیتوگرافی در مقابل چاپ کارت ویزیت افست

چاپ لیتو با بالاترین کیفیت فرآیند چاپ است. چاپ لیتو بر روی کارت های PVC  به چاپگرها نیاز دارد که از صفحات مسی استفاده کنند که غلتک های جوهر را می کشند و سپس روی کارت های PVC  قرار می گیرند. این فرآیند مشابه روشی است که برای بازسازی آثار هنری با کیفیت بالا استفاده می شود.

لیتوگرافی اغلب با چاپ افست استاندارد اشتباه گرفته می شود، کاری که چاپگرهای کاغذی انجام می دهند. چاپ افست کاغذ معمولاً با یک ورق لاستیکی است که به طور مشابه جوهر روی آن اعمال می شود و سپس روی کارت های کاغذی اجرا می شود. این فرآیند کارت های کاغذی برتری را نسبت به چاپ دیجیتال ایجاد می کند، اما مانند یک سبک واقعی لیتوگرافی نیست. چاپ افست کارت ویزیت محبوب ترین روش چاپ کارت کاغذی است. در حالی که این لیتوگرافی مشابه لیتوگرافی ما در چاپگرهای پلاستیکی نیست، چاپی زیبا با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد.

چاپ لیتو اغلب گرانترین سبک چاپ موجود است، اما دارای بالاترین کیفیت چاپ نیز می باشد. این روش گران است. زیرا بر خلاف چاپ دیجیتال (که مشابه چاپگر جوهر افشان عمل می کند)، یک دستگاه چاپ لیتو یک رنگ در یک زمان اعمال می شود. بنابراین، برای یک کارت تمام رنگی، شما باید هر چهار رنگ را در هر طرف چاپ کنید. یعنی هشت تا پرینت کامل شود. اگر کارت شفاف باشد به دلیل نیاز به اعمال مسدود کننده ده می شود.

برای چاپ کارت ویزیت، اگر می خواهید چاپ رنگی PMS را داشته باشید، چاپ لیتو یک الزام است. بنابراین اگر برند و رنگ های شما بسیار مهم هستند، این بهترین راه برای اطمینان از بی نقص بودن رنگ ها است. چاپ‌های لیتو در نقطه در هر اینچ چاپ نمی‌شوند و می‌توانند دقیقاً با یک تصویر برداری مطابقت داشته باشند، زیرا به‌طور باورنکردنی واضح هستند و هرگز پیکسلی ندارند.

لیتوگرافی همچنین به ما در دنیای کارت های پلاستیکی امکان گزینه های اضافی مانند ورق کارت فلزی، مهرهای فویل و برجسته را می دهد. همچنین هنگام طراحی کارت‌های ویزیت شفاف، بیشترین کدورت را تضمین می‌کند، که منجر به چاپ تقریباً مات می‌شود. همچنین می‌توانیم به یک جلوه رنگ مات خیره‌کننده روی کارت‌ها دست پیدا کنیم. گزینه ها بی پایان هستند.

چاپ کارت ویزیت Die Cut

چاپ کارت ویزیت Die Cut

کارت های دای کات رایج ترین روش برای چاپ کارت ویزیت PVC  هستند، اما برای چاپ کارت ویزیت کاغذی استاندارد بسیار کمتری دارند. برش قالب شامل چاپ کارت ها بر روی یک ورق بزرگ است، سپس با استفاده از قالب برای برش تک تک کارت ها، تا حدودی مانند یک کاتر کوکی، اما روی یک دستگاه اندازه صنعتی انجام می شود.

این سیستم به ما این امکان را می دهد که چاپ کارت ویزیت را در هر شکل و اندازه ای که می خواهید آسان کنیم. تنها هزینه اضافی خود قالب است. اکثر شرکت‌های چاپ کاغذ به دلیل گران‌تر بودن چاپ روی صفحه کار نمی‌کنند.

این سبک از چاپ از سیستم DPI استفاده می کند و به وضوح چاپ نیست. با چشم غیرمسلح، تشخیص این تفاوت دشوار است. کارت‌های شفاف دایکات نیز اجازه نمی‌دهند همان سطح شفافیت را داشته باشند. این مهم است که هنگام چاپ کارت های شفاف به یاد داشته باشید که اگر کدورت مهم ترین ویژگی برای شما است، پس کارت لیتو راه خوبی است.

این روش چاپ برای کارت‌های PVC  معمولاً از روش لیتوگرافی کم‌هزینه‌تر است، زیرا کار کمتری دارد. این روش به ما امکان می دهد کارت ها را بسیار سریعتر چاپ کنیم و کارت ها معمولاً لمینیت هستند. این باعث می شود کارت های پلاستیکی بسیار بادوام تر شوند. این سبک در کارت هایی مانند کارت های هدیه، کارت های عضویت، و غیره مهارت بیشتری دارد، اما بسته به طرح، می تواند برای کارت ویزیت نیز فوق العاده باشد.

چاپ سیلک یا اسکرین برای چاپ کارت ویزیت

چاپ سیلک در اصل روشی برای استفاده از شابلون روی صفحه مشبک برای اعمال جوهر است. این روش چاپ یکی دیگر از روش های رایج چاپ کارت های کاغذی است.

این روش برای کارت های PVC  محبوبیت کمتری دارد. در حالی که گاهی اوقات کارت‌های PVC  را می‌بینید که روی صفحه چاپ می‌شوند، اما معمولاً نازک هستند، مانند کارت کاغذی، زیرا برای تولید کارت نیاز به استفاده از تجهیزات مشابه کارت‌های کاغذی است. کارت هایی که به این روش چاپ می شوند معمولاً بسیار ارزان هستند. بزرگترین ایراد غربالگری سیلک به عنوان روشی برای چاپ کارت ویزیت این است که هنگام چاپ روی PVC ، کارت ها بسیار مستعد خراش هستند. از آنجایی که جوهر کاغذی ندارد که در آن فرو برود، خیلی خوب نمی‌چسبد.

از سوی دیگر، کارت‌های سیلک‌اسکرین برای کارت‌های کاغذی بسیار خوب به نظر می‌رسند و به شما امکان می‌دهند کارت‌های کاغذی را با ظاهری ارتقا یافته و با قیمت عالی دریافت کنید.

مقایسه چاپ کارت ویزیت PVC  و چاپ کارت ویزیت کاغذی

چرا شخصی باید کارت ویزیت PVC را به کارت کاغذی ترجیح دهد؟ کارت ویزیت کاغذی ارزان هستند. کارت ویزیت PVC  ارزان نیست. پس چرا یک کارت ویزیت PVC  می خواهید؟

پلاستیک حس فوق العاده ای از کیفیت برتر را منتقل می کند. هنگام استفاده از پلاستیک برای چاپ کارت ویزیت، خود را از رقبا متمایز می کنید. در یک بازار رقابتی، ضروری است که بتوانید خود را متمایز کنید. اگر شما یک تعمیرکار حمام هستید و برای تخمین زدن به خانه شخصی می روید، می دانید که او سه نفر دیگر را دریافت کرده است. اگر یک کارت PVC  بگذارید، ارزشی که سعی می‌کنید به مشتری منتقل کنید این است: «من این همه تلاش و دقت را روی کارت‌های ویزیتم می‌گذارم، به کیفیت و مراقبتی که برای حمام شما سرمایه‌گذاری خواهم کرد فکر کنید».

بیایید جور دیگری به آن نگاه کنیم. هزینه جذب مشتری چقدر است؟ اگر از گوگل برای خرید سرنخ های Adwords یا خرید سرنخ ها از یک سرویس تولید استفاده می کنید، ممکن است هزینه آن ها به 75 دلار برسد (100 دلار در کسب و کار بازسازی) و این فقط برای دریافت یک شماره تلفن است! هیچ تضمینی برای خرید آن ها وجود ندارد. اگر امسال کارت ویزیت PVC  شما حتی ده مشتری اضافی برای شما به دست آورد، آیا این سرمایه گذاری ارزشش را نداشت؟!

اهمیت استفاده از کارت ویزیت PVC در چیست؟

اهمیت استفاده از کارت ویزیت PVC در چیست؟

با پیشرفت های مداوم تکنولوژیکی، جهان بیش از پیش دیجیتالی می شود. تقریباً هر فرآیندی در حال خودکار شدن است. زیرا شرکت های بیشتری از فناوری، برای بهبود بهره وری کلی خود استفاده می کنند. پیشرفت چشمگیر در دنیای تجارت، استفاده از کارت های مغناطیسی برای دسترسی به طیف گسترده ای از خدمات است. این نوع کارت اطلاعات را روی نوار مغناطیسی کوچکی که در یک قطعه پلاستیکی مستطیل شکل ساخته شده است، رمزگذاری می کند و می تواند برای دسترسی به مکان یا خدمات خاصی مورد استفاده قرار گیرد. امروزه کارت ویزیت های PVC یک نوع رایج هستند و به هر طریقی، هر کس حداقل صاحب یکی از آن ها است. یکی از انواع رایج کارت پلاستیکی که در بین بسیاری از مردم محبوب است، کارت ویزیت PVC است. آن ها ارزان بوده، دارای اندازه کوچک و نسبتاً بادوام و چاپ با کیفیت هستند. به همین دلیل است که این کارت ها نسبت به کارت های سنتی ترجیح داده می شوند.

قیمت کارت ویزیت PVC چگونه است؟

قیمت کارت ویزیت PVC چگونه است؟

قیمت کارت ویزیت PVC با توجه به تعداد آن، اندازه و ضخامت و غیره دارد. جهت اطلاع دقیق از قیمت ها با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

کارت ویزیت PVC چه تاثیری در بازاریابی دارد؟

کارت ویزیت PVC چه تاثیری در بازاریابی دارد؟

کارت ویزیت PVC انتظارات مشتریان را برآورده می نماید. با فناوری جدید ارتباط نزدیک میدان (NFC) ، مشتریان می توانند اطلاعات شرکت را از کارت ویزیت به تلفن یا هر دستگاه NFC خود وارد کنند. یک تراشه واقع در داخل کارت PVC است که تمام جزئیات لازم را به یک دستگاه سازگار منتقل می کند. با این کار، مشتری می تواند تمام اطلاعات را به درستی ذخیره کند و نیاز به قرار دادن کارت های زیادی را برای دسترسی داده های شما به افراد دیگر کاهش می دهد. کارت ها را می توان هر از گاهی با استفاده از یک برنامه کوچک برنامه ریزی کرد، و این بدان معناست که مشتریان در صورت تغییر داده ها همیشه به روز می شوند. علاوه بر این، در صورت نیاز به ارسال اطلاعات جدید به مشتری، می توانید این کار را به راحتی با استفاده از تراشه NFC انجام دهید.

کارت ویزیت PVC چگونه طراحی می شود؟

کارت ویزیت PVC چگونه طراحی می شود؟

طرح های زیبا اولین چیزی است که اکثر مردم قبل از هر چیز به آن توجه می کنند. همه می خواهند طرحی جذاب برای تجارت خود داشته باشند تا مشتریان بیشتری به سمت آن ها سرازیر شوند. این امر به ویژه در مورد کارت ویزیت صدق می کند. کارت ویزیت های PVC دارای طرح های مختلف هستند که ساده اما جذاب هستند. از آنجا که این کارت ها را می توان با رنگ های مختلف چاپ کرد، ساختن کارت سفارشی در ایده های تجاری شما آسان تر است. به عنوان مثال، می توانید لوگو شرکت خود را روی کارت با چند نوشته زیبا بنویسید که شرح مختصری از آنچه کسب و کار شما شامل می شود را ارائه می دهند. چاپ رنگ ها روی کارت های PVC معمولاً غنی و با جزئیات زیاد است. بنابراین مطمئن شوید که چیزی منحصر به فرد دارید که کسب و کار شما را برجسته می کند.

استفاده از کارت ویزیت PVC چه نتایجی به همراه دارد؟

استفاده از کارت ویزیت PVC چه نتایجی به همراه دارد؟

  • جلب توجه با طراحی منحصر به فرد که اثری ماندگار بر جای می گذارد
  • یک ابزار بازاریابی برجسته با احساس برتر
  • مواد پلاستیکی بادوام و ضد آب در برابر سایش و پارگی مقاومت می کند

بزرگترین مزیت کارت ویزیت PVC چیست؟

یک کارت ویزیت PVC شبیه یک کارت اعتباری است اما در دست کمی نازک تر به نظر می رسد. هنگامی که به یک مشتری مهم یا در یک جلسه تحویل داده می شود، ارزشی ظریف اما مؤثر برای شهرت خود به ارمغان می آورید. این همچنین به این معنی است که مشتریان شما شرکت شما را با ارزش بالاتری مرتبط می کنند. از بین مواد کارتی سفید، مات یا شفاف انتخاب کنید.

پیمایش به بالا