Search
Close this search box.

چاپ جعبه بازی فکری

چاپ جعبه فکری هنری است که به فروش هرچه بهتر بازی فکری کمک شایانی میکند. چاپ جعبه برای هر محصولی میتواند مهم و تاثیر گذار باشد که بازی فکری نیز از این قائده مستثنا نیست. از آنجایی که امروزه دیگر نتنها بچه ها بلکه افراد بزرگ نیز از بازی فکری استفاده میکنند میتوان کقت چاپ بسته بندی خصوصا برای جعبه بازی فکری بسیار مهم است. میتوان گفت چاپ جعبه بازی فکری زیر مجموعه ای از چاپ و تولید جعبه اسباب بازی به شمار می آید.  در ادامه بهترین راه ها و روش ها برای بالا بردن فروش جعبه بازی فکری را با هم بررسی می کنیم.

چرا تولید و چاپ جعبه بازی فکری بسیار مهم است؟

چرا تولید و چاپ جعبه بازی فکری بسیار مهم است؟

هیچ چیز بیش از رفتن به یک مغازه اسباب بازی برای کودک جذاب نیست. اگر بخواهید بازی فکری شما مورد توجه هر شخص قرار بگیرد، به یک بسته بندی جذاب برای ارائه نیاز دارید. علاوه بر این، ایجاد جذابیت برای بچه ها در اسباب بازی ها دشوار است، زیرا آن ها تغییرات خلقی زیادی دارند. بنابراین طراحی جذاب و خلاقانه جعبه بازی های فکری تاثیر مستقیم بر فروش آن ها دارد.

مزایای بازی های فکری و پازل چیست؟

مزایای بازی های فکری و پازل چیست؟

تفکر سریع: بازی فکری یک معما برای ذهن شما است، جایی که تنها راه رسیدن به راه حل، استفاده از منطق است. تفکر جانبی برای حل یک معما لازم است. استفاده از یک رویکرد مستقیم یا غیرمستقیم، معمولاً به حل یک مسئله از جنبه های مختلف برای یافتن راه حل کمک می کند. برنامه های فکری، با طراحی، ذهن شما را جلب می کند و می تواند در بسیاری از زمینه های دیگر زندگی به شما کمک کند.

ورزش مغز: پازل و بازی های فکری ذهن را مجبور می کند به روشی متفاوت از یادگیری منظم، ورزش کند.  شما باید مغز را مانند سایر ماهیچه های بدن خود متناسب و سالم نگه دارید. شروع از سنین پایین به این امر کمک می کند. آماده و سالم نگه داشتن ذهن می تواند در بسیاری از امور از یادآوری لیست مواد غذایی گرفته تا نام افراد در مهمانی ها به شما کمک کند. حل مخلوطی از بازی های فکری و معمایی به ورزش مغزی کمک می کند و این مفیدتر از حل یک نوع معما است.

تمرکز: همه ما هر از گاهی در زندگی خود با عدم تمرکز مبارزه می کنیم. حل یک معمای مشکل اذیت کننده مغز را ترغیب می کند که بخاطر ضربه دوپامین که هنگام رسیدن به جواب پیدا می کنید، تمرکز خود را حفظ کنید.

 خلاقیت: برای حل بیشتر پازل ها و بازی های فکری باید فکر کنید، باید راه حل های خلاقانه ای برای حل بازی پیدا کنید. بنابراین این بازی ها افراد را در هر سنی تشویق می کنند تا خلاقیت خود را گسترش دهند. وقتی این کار را انجام می دهید، جایزه خواهید گرفت. و این با بسیاری از زمینه های زندگی ارتباط دارد. از تعاملات اجتماعی گرفته تا کار، حتی پختن یک وعده غذایی همگی می تواند از برخی تفکرات خلاقانه بهره مند شود.

چه مواردی باید در جعبه اسباب بازی های فکری رعایت شود؟

چه مواردی باید در جعبه اسباب بازی های فکری رعایت شود؟

بازی های فکری و معمایی مزایای زیادی برای سلامت شناختی دارند. بازی های فکری به نفع کودکان و بزرگسالان است و تغییری در روش های سنتی یادگیری ایجاد می کند. بازی های فکری توانایی شناختی شما را تحریک می کنند و همچنین با ایجاد تمرکز بر روی یک کار می توانند آرامش بخش باشند و به اضطراب و استرس نیز کمک کند.

  • در بسته بندی بازی های فکری طراحی اهمیت زیادی دارد. نکات مربوط به طراحی اصولی را حما وارد جعبه ها کنید.
  • جعبه را طوری طراحی کنید که به راحتی باز و بسته یا جمع شود. این کار باعث می شود مشتری در هر گروه سنی به راحنی از آن استفاده کند و جعبه را همیشه نگه دارد.
  • حتما توضیح مختصری در مورد نوع بازی روی جعبه بازی های فکری درج شود. به طوری که کنجکاوی مشتری را برانگیزد.
  • حتما گروه سنی مناسب را روی جعبه بازی فکری درج کنید. به یاد داشته باشید طراحی جعبه بازی فکری باید متناسب با گروه سنی باشد. جعبه بازی فکری برای بزرگسالان باید از بازی کودکان متفاوت طراحی شود.
  • می توانید از QR کد روی جعبه های بازی های فکری استفاده کنید.
  • اطلاعات تماس و آدرس و سایت یا آیدی شبکه های اجتماعی خود را درج کنید.

مزایای جعبه های بازی های فکری چیست؟

مزایای جعبه های بازی های فکری چیست؟

  • بسته بندی اولین چیزی است که مشتری آن را می بیند. بنابراین جعبه های جذاب بازی های فکری توجه مشتری را به خود جلب کرده و او را تشویق به خرید می کند.
  • جعبه بازی های فکری، راهی برای تبلیغ برند شما می باشد. با چاپ لوگو و طراحی جذاب و استفاده از رنگ های سازمانی خود برند خود را در ذهن مخاطب ماندگار کنید.
  • کودکان معمولا هنگام بازی، آن ها را پخش می کنند، با استفاده از این جعبه ها می توانید قطعات آن را مجددا بسته بندی کرده و دوباره در کمد بازی قرار دهید. خصوصا در مورد اسباب بازی های فکری، که عموما تعداد تکه های آن ها زیاد است.
  • جعبه بازی های فکری به کمد اسباب بازی ها نظم می دهد. و باعث می شود فضای کمتری از قفسه ها اشغال شود.
  • جعبه باعث محافظت از بازی های فکری شده و از آسیب جلوگیری می کند.
  • جعبه بازی های فکری از گم شدن قطعات بازی های فکری مانند پازل ها می شود.

انواع مواد در ساخت جعبه های فکری چیست؟

انواع مواد در ساخت جعبه های فکری چیست؟

  • جعبه های مقوایی: استحکام نسبتا خوبی دارند. معمولا برای کالاهایی که وزن زیادی ندارند، مناسب هستند. چاپ روی این نوع مقواها به دلیل سطح صافی که دارند، بسیار با کیفیت می شود. بنابراین از زیبایی و جذابیت زیادی برخوردارند. این نوع مقوا از کاغذ و کارتن های سلولزی تولید می شوند. در نتیجه با محیط زیست سازگار بوده و تجزیه پذیرند.
  • جعبه های لمینتی: برای باز فکری هایی که باید در مقابل نور و آب مقاوم باشد مانند پازل ها مناسب است. این جعبه ها از یک لایه مقوای گلاسه یا پشت طوسی که روی یک لایه مقوای کارتنی چسبیده شده، ساخته شده اند. پوشش زیبای آن ها که می تواند براق یا مات باشد، این جعبه ها را برای بازی فکری های لوکس و شیک مناسب کرده است. استحکام بسیار بالایی دارند و وزن بیشتری را تحمل می کنند. معمولا از چاپ افست برای چاپ روی این جعبه ها استفاده می شود.
  • جعبه های هارد باکس: این نوع جعبه ها، جعبه های سخت هستند. از مقاوم ترین و شیک ترین جعبه ها برای بسته بندی می باشند. برای بازی های لوکس و یا صادراتی استفاده می شوند. استحکام بسیار بالایی دارند. می توان از یک کاغذ سفید یا کرافت به عنوان روکش و یا حتی از روکش های اختصاصی استفاده کرد. چاپ روی کاغذ گلاسه 135 گرم یا کرافت انجام می شود و کیفیت چاپ روی این نوع جعبه ها بسیار بالاست. بعد از چاپ می توان سلفون حرارتی مات یا براق، یووی موضعی یا برجسته روی آن ها اعمال کرد. این جعبه ها بسیار شیک و زیبا می باشند.
پیمایش به بالا