Search
Close this search box.

چاپ جعبه دستمال کاغذی

شاید بتوان گفت در بین اغلب محصولاتی که نیاز به بسته بندی دارند، چاپ جعبه دستمال کاغذی بیشتر در دید است. اگر بخواهیم مثالی برای چاپ جعبه بزنیم میتوانیم از چاپ جعبه دستمال کاغذی، انواع و ویژگی های آن صحبت کنیم.

امروزه دستمال کاغذی یکی از کالاهای ضروری می باشد و در هر خانه ای یافت می شود. همه ی ما برای خرید دستمال کاغذی مناسب به چاپ و بسته بندی جعبه آن توجه می کنیم به همین منظور برای فروشندگان نیز باید مهم باشد زیرا در فروششان موثر است. در ادامه بیشتر در مورد جعبه دستمال کاغذی توضیح می دهیم.

چرا باید برای دستمال کاغذی از جعبه استفاده کرد ؟

چرا باید برای دستمال کاغذی از جعبه استفاده کرد ؟

  • چاپ مناسب میتواند مشتری را جذب کند.
  • اطلاعاتی همچون نام برند، تاریخ، تعداد، وزن و… را میتوانید روی چاپ جعبه دستمال کاغذی بنویسید.

در چاپ جعبه دستمال کاغذی از چه طرح هایی می توان استفاده کرد ؟

طرح های فانتزی و زیبا برای کودکان و نوجوانان، طرح های سنگین و رسمی برای شرکت ها و اداره ها، طرح های شیک و رنگ هایی مانند زرشکی، نقره ای و طلایی که رنگ های سلطنتی هستند برای تالار ها و سراهای لوکس مناسب است و برای مکان های عمومی و پر جمعیت طرح های ساده.

در چاپ جعبه دستمال کاغذی به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

در چاپ جعبه دستمال کاغذی به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

سعی کنید جنس جعبه و بسته بندی دستمال کاغذی به نوعی باشد که ارزان باشد، قابل حمل ، استفاده آسان ، قابل بازیافت و بتوان اطلاعات و طرح مناسب را روی آن کشید و نوشت.

اغلب جنس جعبه دستمال کاغذی  از چیست ؟

  • جنس جعبه دستمال کاغذی، فقط شامل و مقوا و کارتنی نیست و میتواند فلزی، پلاستیکی و چوب و… باشد و این جنس ها معمولا یکبار مصرف نیستند و میتوانید این ها را کنار دستمال کاغذی های معمولی به فروش برسانید زیرا اگر کسی بخواهد از این نوع جنس ها استفاده کند مجبور است که دستمال کاغذی نیز بگیرد.
  • سعی کنید برای هر مکان ( خودرو ، خانه ، محل کار و…) بسته بندی های و انواع مختلف برای مشتی ارائه دهید. مثلا اکثر دستمال کاغذی های خودرو دارای گجتی برای چسباندن به خودرو می باشند.
  • امروزه به علت اینکه دستمال کاغذی یک محصول محبوب است و استفاده زیادی در جامعه دارد ، بسته بندی و چاپ جعبه آن نیز میتواند سبب جذب مشتری و در آخر فروش بیشتر شما شود.

پیمایش به بالا