Search
Close this search box.

چاپ جعبه صنایع دستی

در این دنیای صنعتی، مردم به دنبال محصولات دارای برند که چاپ جعبه مقوایی برای آنها انجام شده است، هستند. در مقابل، برخی از مردم نیز محصولات دست ساز با کیفیتی را كه صنایع دستی نامیده می شود، ترجیح می دهند. حالا حالا اگر یک برند به همراه محصول خود که صنایع دستی است، چاپ جعبه صنایع دستی نیز انجام دهد، بازدهی و فروش آن صنایع دستی و برند چندین برابر خواهد بود.  در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد جعبه و بسته بندی صنایع دستی و مزایای آن بیشتر صحبت کنیم .

چرا بسته بندی صنایع دستی امروز به یکی بهترین عوامل فروش و تجارت تبدیل شده است؟

چرا بسته بندی صنایع دستی امروز به یکی بهترین عوامل فروش و تجارت تبدیل شده است؟

تجارت صنایع دستی در بسیاری از نقاط جهان محبوب شده است. به عنوان مثال: صنایع دستی مانند عروسک ها ، لباس های طراحی شده، وسایل گلدوزی، کارهای چوبی، نقاشی دستی، هدایا، مبلمان، اسباب بازی ها و موارد دیگر، در سراسر جهان بسیار محبوب هستند. اگرچه محصولات صنایع دستی به عنوان کار سنتی در نظر گرفته می شوند ، اما مزایا و فواید زیادی در آن وجود دارد.

مزایا و فواید صنایع دستی و بسته بندی جعبه صنایع دستی چیست ؟

مزایا و فواید صنایع دستی و بسته بندی جعبه صنایع دستی چیست ؟

استفاده مجدد از مواد زائد

موادی که به عنوان زباله در نظر گرفته می شوند ، معمولاً فقط دور ریخته می شوند. اما در این نوع مشاغل ، بیشترین مواد اولیه مورد استفاده مواد زائد بازیافتی ، بطری ها و غیره است. برخی از وسایل خانه مانند لیوان های پلاستیکی ، قوطی ها ، جعبه مقوایی ، سنجاق ها ، دکمه ها ، مجلات و لباس های قدیمی نیز برای ساخت صنایع دستی استفاده می شود. این محصولات بنابراین، به بازیافت زباله کمک می کند.

خلاقیت و مهارت ها را بهبود می بخشد

هر استعداد یا مهارتی که دارید، در صورت داشتن شرایط و ضوابط کیفیت، می تواند به مشتری فروخته شود. شما باید با دانش و مهارت خود محصولات صنایع دستی ایجاد کنید. در مرحله اول ، ممکن است اشتباهاتی مرتکب شوید ، اما مطمئناً تمرین و بهبود خلاقیت حاصل می شود. با مهارت و پیشرفت مناسب ، یک فرصت مشخص برای رشد تجارت خود وجود دارد. این بهترین بستر برای افزایش علایق و مهارت های شما است.

در دسترس بودن مواد اولیه

از آنجا که کار صنایع دستی در واقع ساخت کاردستی با وسایل موجود است ، مواد اولیه آن بسیار ارزان بوده و خرید آن آسان است.

خود اشتغالی وکسب درآمد

صنایع دستی یکی از بهترین راه های ریشه کن کردن بیکاری است که فرصت های بی شماری برای کشف مهارت ها و استعدادها فراهم می کند. زنانی که خانه دار و بیکار هستند می توانند اوقات فراغت خود را با فراگیری مهارت های صنایع دستی سپری کنند تا درآمد خوبی کسب کنند.

کیفیت خوب و منحصر به فرد

فقط صنایع دستی با کیفیت خوب وارد بازار می شوند. از این رو ، مردم می توانند کاملا به آنها اعتماد کرده و آنها را خریداری کنند. معمولاً صنایع دستی بی نظیر است زیرا خلاقیت نقش مهمی در این تجارت دارد. با توجه به عامل منحصر به فرد بودن ، طراحی ها و کارهای هنری واقعاً خریداران بسیاری را در سراسر جهان متحیر می کند!

جعبه های صنایع دستی در چه جنس هایی تولید می شوند؟

جعبه های صنایع دستی در چه جنس هایی تولید می شوند؟

امروزه انواع مختلف و متنوعی از جعبه های صنایع دستی سنگی، فلزی، پلاستیکی، مقوایی و چوبی وجود دارند که معروف ترین و مهم ترین آن ها جعبه صنایع دستی چوبی می باشد.

فرایند تولید جعبه صنایع دستی چوبی به چه صورت است؟

مهارت و زحمت زیادی برای ساخت هر جعبه صنایع دستی لازم است. صنایع دستی هر منطقه به نوعی این آینه فرهنگ آن منطقه می باشد و هر کار صنایع دستی در نوع خود یک شاهکار تلقی می شود. بیایید به روند واقعی مراحلی که برای ایجاد یک جعبه صنایع دستی چوبی انجام می شود؛ نگاهی بیندازیم:

الف. چوب خام موجود به صورت کنده به تخته هایی با ضخامت و طول دلخواه برش داده می شود.

ب. سپس قطعه چوب چاشنی می شود تا بافتی مناسب برای کنده کاری بدست آید.

ج. الگوهای تزئینی ابتدا با مداد روی چوب کشیده می شوند.

د. سپس طرح با ابزار منبت کاری در داخل چوب تراشیده می شود.

ه. صنعتگران صنایع دستی چوبی را با فلز ، استخوان یا چوب منبت کاری می کنند که جلوه کنتراست می دهد و پیچیدگی های طرح تراشیده شده را افزایش می دهد.

و. تکه های مختلف چوب حکاکی شده برای ساخت اشیایی کامل و کاربردی بهم متصل شده اند.

ز. یک پوشش محافظ که مناسب چوب باشد در نهایت بر آن اعمال می شود.

زمان لازم برای تولید کردن یک جعبه صنایع دستی چوبی به طور معمول چقدر است؟

زمان لازم برای تولید کردن یک جعبه صنایع دستی چوبی به طور معمول چقدر است؟

کنده کاری روی چوب یک فرآیند زمان بر است. زمان مورد نیاز صنعتگران برای ایجاد صنایع دستی چوبی تراشیده شده ممکن است از یک هفته (برای وسایل کوچک) تا چند ماه (برای وسایل بزرگ که به تکنیک های کنده کاری دقیق نیاز دارند) باشد.

ابزار لازم برای تولید جعبه های صنایع دستی چوبی چه موارد هستند؟

صنعتگران بسته به مرحله تولید ، ابزار وسیعی در اختیار دارند که برخی از این ابزار به شرح زیر می باشد:

الف. اره: با استفاده از موتور الکتریکی ، اره های باند برای بریدن ضایعات چوب بدون زحمت استفاده می شوند. از اره های زنجیری برای برش چوب های کنده کاری بزرگ استفاده می شود.

ب. مته: مته ها عمدتا برای سوراخک اری استفاده می شوند ، و آن ها با چندین اتصال برای کار با شن و ماسه ، اره ، مخلوط کردن رنگ و غیره در دسترس هستند.

ج. تراش: برای تراشکاری چوب از تراش استفاده می شود. از آن ها برای ساخت اشیای کروی ، استوانه ای یا گرد استفاده می شود. آن ها هنگام ساخت گلدان ، کاسه و بشقاب مفید هستند.

د. چاقوهای مخصوص کنده کاری: از چاقوهای کنده کاری که در درجه اول برای سفیدکاری و تراشکاری تراشه استفاده می شود ، برای صاف شدن سطح چوب نیز استفاده می شود.

ه. اسکنه های منبت کاری: اسکنه های منبت کاری روی چوب دارای یک لبه تیز و تیز هستند که برای برش در چوب استفاده می شود. آن ها به شکل های خم ، مستقیم و قاشقی موجود هستند.

و. U-gouges: دارای لبه های برش منحنی هستند که شکل ‘u’ را تشکیل می دهند ، از این رو نام گرفته است. صنعتگران از آ نها برای برداشتن تکه های بزرگ چوب ناخواسته ، تعریف اشکال بزرگ و گرد کردن لبه ها استفاده می کنند.

ز. V-gouges: که به عنوان ابزار تقسیم نیز شناخته می شود ، برای برش خطوط ریز استفاده می شود. آن ها برای طرح ریزی در حین تراشیدن الگوهای پیچیده استفاده می شوند.

پیمایش به بالا