Search
Close this search box.

چاپ کارت ویزیت خاص و لاکچری

چاپ کارت ویزیت خاص و لاکچری به شما کمک می‌کند که نسبت به دیگر افرادی که چاپ کارت ویزیت انجام می‌دهند، خاص تر به نظر برسید. اغلب شرکت ها و افراد و مشاغلی که کارهای خاص انجام می‌دهند، از کارت ویزیت خاص استفاده میکنند. این خاص بودن کارت ویزیت را می توان از نوع چاپ، نوع کاغذ، نوع برش یک کارت ویزیت تشخیص داد.

کارت ویزیت های لاکچری بهترین ابزاری است که افراد را در مورد برند شما کنجکاو ی کند.

کارت ویزیت فقط یک فرم مکتوب از تمام جزئیات تماس و خدماتی که ارائه می دهید، نیست. کارت ویزیت لاکچری و خاص در واقع برای نشان دادن ارزش برند و آگاهی از علت آن، استفاده می شود. کارت ویزیت شما نشان دهنده ی شخصیت برند شماست. کارت ویزیت های لاکچری بهترین ابزاری است که افراد را در مورد برند شما کنجکاو ی کند. در ادامه ی مطلب به معرفی چند نوع کارت ویزیت لاکچری می پردازیم.

کارت ویزیت لاکچری چیست؟

به طور کلی، کارت‌ ویزیت ها ابزاری برای برندسازی هستند که حاوی اطلاعات تماس شرکت، و خدمات یا محصولاتی است که ارائه می‌کنند، و چند تصویر یا جملات که دقیقاً مفهوم برند را بیان می‌کند. آنچه مهمتر است ظاهر آن است که مشتریان بالقوه را ترغیب می کند تا بیشتر در مورد آن ها مطالعه کنند.

اما وقتی می گوییم کارت ویزیت لاکچری، منظور کارت های باکیفیت و دارای عظمتی است که نشان می دهد کسب و کار شما چقدر حرفه ای و معتبر است. همچنین می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا مزیت رقابتی پیدا کند و مردم را وادار کند که شخصاً از شرکت شما بازدید کنند.

کارت ویزیت لاکچری چیست؟

بنابراین، همه چیز به میزان تلاش شما برای برجسته کردن کارت ویزیت خود، خلاصه می شود. در جایی که نادیده گرفتن یک کارت معمولی کار سختی نیست، یک کارت گران‌قیمت می‌تواند به سرعت سرنخ‌های شما را به فروش بیش از حد تبدیل کند. این کار به کارت شما نسبت به سایرین برتری می دهد.

بهترین نکات طراحی برای چاپ کارت ویزیت لاکچری چیست؟

هنگام طراحی کارت ویزیت لوکس خود، باید به دقت در نظر بگیرید که برند شما چه چیزی را ارائه می دهد و می خواهید چه چیزی را به مخاطبان خود منتقل کنید. برای اینکه کارت ویزیت لاکچری خود را طراحی کنید، لازم است نکاتی را بدانید که عبارتند از:

گوشه های گرد را به طراحی خود اضافه کنید

گوشه های گرد را به طراحی خود اضافه کنید

کارت‌های ویزیت با گوشه‌های گرد طراحی شما را با لمسی ظریف تکمیل می‌کنند. گوشه های گرد باعث می شود کارت شما به عنوان یک کارت لوکس و در عین حال حرفه ای به نظر برسد و بلافاصله آن ها را گران تر نشان می دهد.

از الگوهای موجود استفاده کنید

مهمترین عنصر در هر برند لوکس، تم یکنواخت آن است. تمام تایپوگرافی، رنگ ها و لوگو شما در طول عملیات تجاری شما، باید یکسان باشد.

همه چیز را تا حد امکان ساده طراحی کنید

همه چیز را تا حد امکان ساده طراحی کنید

این عامل احتمالاً مهمترین چیزی است که باید رعایت کرد. افزودن رنگ‌ها، تصاویر و متن‌های زیاد، ارزشی برای برند شما ایجاد نمی‌کند، فقط می‌تواند حواس مشتریان شما را پرت کند و هرج و مرج ایجاد کند.

برای ظاهری لوکس، طراحی خلوت بهترین است. به سراغ آیتم ها و کارت های مینیمالیستی با کیفیت بالا بروید که ارزش هر عنصر استفاده شده را افزایش می دهد. چندین رنگ پررنگ را به طور همزمان امتحان کنید، که می تواند برند شما را در ابتدا بسیار قوی کند. ترکیبی ظریف از رنگ‌های طلایی، مشکی، و سایر سایه‌های رنگ‌های مشابه یا متضاد را ایجاد کنید تا همه چیز نسبتاً متعادل به نظر برسد.

انواع کارت ویزیت لاکچری و لوکس کدام است ؟

کارت ویزیت لاکچری و لوکس فویل شده

کارت ویزیت لاکچری و لوکس فویل شده

مهر زنی فویل یک فرآیند چاپ ویژه است که از قالب های فلزی، حرارت، فشار و فیلم فویل استفاده می کند. فویل به صورت رول عرضه می شود و در طیف گسترده ای از رنگ ها و پرداخت ها موجود است. اگرچه فویل فلزی محبوب ترین است، اما در رنگ های ثابت نیز موجود است که دارای روکش های براق و مات هستند.

مهر زنی فویل در چاپ کارت ویزیت های لوکس کاربرد بالایی دارند. این کار ظاهری مجلل و در عین حال حرفه ای به کارت ویزیت می دهد. نمونه ای از کارت ویزیت فویل شده کارت ویزیت دورطلا می باشد:

کارت ویزیت لاکچری و لوکس دورطلا

کارت ویزیت لاکچری و لوکس دورطلا

کارت‌ ویزیت دورطلا با استفاده از مهرزنی فویل طلا بر لبه های خارجی کارت ایجاد می شود، یک کارت ویزیت لاکچری است که برند شما را درخشان و فوق حرفه ای نشان می دهد. کارت‌ ویزیت دورطلا برند شما را در نمایشگاه‌ها و رویدادهای مهم متمایز می‌کند. هنگامی که کارت ویزیت خود را به صورت انبوه در یک غرفه نمایشگاهی نمایش می دهید، لبه های طلایی روشن، بسیار چشم نواز هستند. و توجه را به کارت‌ ویزیت جلب می‌کند و باعث می‌شود بازدیدکنندگان بیشتر جذب شوند.

کارت ویزیت لاکچری و لوکس مخملی

کارت ویزیت لاکچری و لوکس مخملی

درخشندگی زمانی که با لمینت مخملی همراه باشد، بسیار مقاومت ناپذیر است. برند لوکس شما را ارتقا می دهد تا طراحی کارت ویزیت شما را به سطح بالاتری برساند. برای کلینیک های زیبایی که می خواهند یک کارت ویزیت لوکس اما تمیز داشته باشند، بسیار مناسب است. کارت ویزیت مخملی زمانی که با خدماتی مانند چاپ طلاکوب، همراه باشد، جذابیت دو چندانی می یابد.

کارت ویزیت لاکچری و لوکس امباس

کارت ویزیت لاکچری و لوکس امباس

انتخاب یکی از انواع کاغذهای مجلل مانند کارت امباس به ارتقاء برند شما کمک می کند. کارت ویزیت شما احتمالاً یکی از اولین تعاملات فیزیکی است که شخص با برند شما خواهد داشت، بنابراین افزودن یک بافت جالب راهی عالی برای برجسته شدن و ایجاد یک اثر به یاد ماندنی است.

کارت ویزیت لاکچری و لوکس PVC با کیفیت بالا

کارت ویزیت های پلاستیکی محکم از PVC با کیفیت بالا ساخته شده است. آن ها طولانی ترین و بادوام ترین گزینه، کاملا ضد آب و ضد خش هستند. مزیت دیگر کارت ویزیت PVC این است که حس لوکس بودن و قسمت بالا می دهند. کارت ویزیتی است که به‌عنوان کارت باکیفیت شناخته می‌شود و احتمال دور انداختن آن‌ کمتر است.

این پلاستیک باکیفیت یک انتخاب محبوب برای کارت ویزیت تاجران است. یک کارت ویزیت محکم است که آسیب نمی بیند و به راحتی پاک نمی شود. بسیاری از کسب‌وکارها کاغذ را با کارت‌های ویزیت پلاستیکی تعویض می‌کنند، به دلیل پرداخت غیرمعمولی که اولین تاثیر به یاد ماندنی را ایجاد می‌کند. PVC ارزش درک شده بالایی ایجاد می کند. زیرا مشتریان بلافاصله می دانند که این مواد گران تر از نسخه های کاغذی استاندارد است.

چاپ کارت ویزیت لاکچری و لوکس لمینت برجسته با یووی موضعی

چاپ کارت ویزیت لاکچری و لوکس لمینت برجسته با یووی موضعی

کارت ویزیت یووی موضعی بعد دیگری به طراحی کارت ویزیت شما می بخشد. عمق و بافت را به پس زمینه طرح دار اضافه می کند. می توان از آن برای تقویت لوگو خود استفاده کرد و این احساس را ایجاد می کند که از کارت ویزیت بلند شده است.

این نوع بهترین کارت ویزیت برای یک بافت لاکچری است. چاپ UV برجسته یک انتخاب محبوب در مشاغل زیبایی مانند آرایشگاه ها و سالن های ناخن است. پوشش لوکس بعد دیگری به طراحی شما می بخشد. نواحی برجسته طرح را بالا می برد تا پس زمینه طرح دار واقعا شیک شود.

کارت ویزیت لاکچری و لوکس دای کات

کارت ویزیت لاکچری و لوکس دای کات

هیچ چیز بیشتر از یک کارت ویزیت که به شکل غیرعادی برش خورده است، برجسته نیست. کارت ویزیت دای کات را می توان بر روی طیف وسیعی از انواع کاغذ چاپ کرد.

کارت ویزیت دای کات را می توان با یک قسمت برش نیز طراحی کرد. از سوراخ ها می توان برای ایجاد یک شکل سفارشی و برش حروف استفاده کرد. ما همچنین می توانیم کارت ویزیت های شکل دلخواه خود را طراحی کنید.

کارت ویزیت دای کات برای برندهایی مناسب است که می خواهند محصول یا خدمات خود را به شیوه ای سرگرم کننده و دوستانه تقویت کنند. اگر می‌خواهید اولین برداشت به یاد ماندنی را از برند خود داشته باشید، آن ها بهترین گزینه سفارشی‌سازی کارت ویزیت هستند.

کارت ویزیت لاکچری و لوکس فلزی

کارت ویزیت لاکچری و لوکس فلزی

پس از انقلاب صنعتی، ثروت چند برابر شد، اما وفور و فراوانی ثروت به قیمت روابط شخصی انسان تمام شد، زیرا هرکسی درگیر مشاغل شخصی خود است و زمانی برای برقراری ارتباط شخصی ندارد. و در این زمان کارت ویزیت که به زنده نگه داشتن تماس های شخصی کمک می کند، شکوفا می شود. کارت ویزیت از طریق یک پدیده مدرن امروزی توسط بازرگانان، سیاستمداران و مقامات دولتی برای ایجاد روابط شخصی بین مردم استفاده می شود. مبادله کارت ویزیت حاوی اطلاعات شخصی است. اطلاعات کسب و کار در هنگام معرفی رسمی، باعث ارتقای روابط شخصی و تجاری می شود. علاوه بر این، انسان ها معمولاً فراموشکار هستند، اما قالب جذاب کارت ویزیت با جملاتی جذاب، در حافظه باقی می ماند. در حال حاضر کارت ویزیت های فلزی که ممتاز هستند، جذاب و گیرا هستند. آن ها به دلیل منحصر به فرد بودن خود، متمایز بوده و شما را در دنیای رقابتی تجارت، بر دیگران برتری می دهند.

کارت ویزیت لاکچری و لوکس فلزی گلد

کارت ویزیت لاکچری و لوکس فلزی گلد

اگر شما یک شرکت سرمایه گذاری یا موسسه مالی را اداره می کنید، کارت ویزیت های بهتری از کارت های معمول وجود دارد که احساس ثروت و رفاه را برانگیزد. کارت ویزیت های فلزی طلایی رنگ، در واقع از فلزات بادوام تر و مقرون به صرفه تر مانند مس یا برنج ساخته شده اند.

کارت ویزیت لاکچری و لوکس فلز برنج

فلز برنج شبیه فلز طلا به نظر می رسد. کارت های فلزی برنجی می توانند به کسب و کار شما ظرافت و زیبایی ببخشند.

کارت ویزیت لاکچری و لوکس مس

کارت ویزیت لاکچری و لوکس مس

مس نیز یک فلز مفید است. استفاده از آن در کارت ویزیت نشان دهنده اهمیت فعالیت تجاری شما خواهد بود و ممکن است تاثیر بسیار خوبی بر مشتریان و روابط عمومی شما داشته باشد.

کارت ویزیت لاکچری و لوکس فولاد ضد زنگ

کارت ویزیت لاکچری و لوکس فولاد ضد زنگ

فولاد ضد زنگ همانطور که کلمه به وضوح نشان می دهد که بدون لکه است و تمیز و مرتب باقی می ماند. کارت فولاد ضد زنگ نجابت را با رنگ قدرت نشان می دهد. کارت ویزیت فولاد ضد زنگ نجابت را با رنگ قدرت نشان می دهد.

کارت ویزیت لاکچری و لوکس بلک متال

مشکی رنگی واقعا جذاب است و ممکن است به کسب و کار شما ارزش افزوده و راه را برای شکوفایی آن هموار کند. رنگ مشکی تقریباً در همه پس‌زمینه‌ها و موقعیت‌ها تنظیم می‌شود.

کارت ویزیت لاکچری و لوکس نقره ای متال

کارت ویزیت لاکچری و لوکس نقره ای متال

نقره ای رنگی شیرین و آرامش بخش است که نشان دهنده جدیت شما در کسب و کارتان است. این نوع کارت ویزیت هاله ای در اطراف شخصیت شما ایجاد می کند که مردم جذب آن شدند.

تولید کارت ویزیت لوکس و لاکچری چقدر زمان می برد؟

تولید کارت ویزیت خاص نسبت به دیگر کارت ویزیت ها زمان بیشتری را می گیرد. کیفیت در کارت ویزیت های خاص حرف اول و آخر را میزند، به همین خاطر باید زمان زیادی برای کارت ویزیت لاکچری خود در نظر بگیرید. برای مشاوره و مشخص کردن زمان دقیق تولید و چاپ کارت ویزیت خود می توانید با شماره 09123015734 در تماس باشید. مشاهده 

حداقل سفارش کارت ویزیت لاکچری و خاص چقدر است ؟

حداقل سفارش کارت ویزیت لاکچری و خاص چقدر است ؟

حداقل سفارش کارت ویزیت های لاکچری نسبت به جنس و متریال مورد استفاده در تولید کارت ویزیت متغیر است. در بعضی کارت ویزیت ها، امکان تولید دونه ای هم وجود دارد.  برای مشاوره و مشخص کردن زمان دقیق و تعداد دقیق تولید و چاپ کارت ویزیت خود می توانید با شماره 09123015734 در تماس باشید. مشاهده 

قیمت تولید و چاپ کارت ویزیت لوکس و لاکچری چقدر است ؟

قیمت تولید و چاپ کارت ویزیت لوکس و لاکچری چقدر است ؟

قیمت کارت ویزیت های لاکچری و خاص از کارت ویزیت های دیگر بیشتر است. شما اگر علاقه مند به داشتن کارت ویزیتی خاص هستید، باید به این نکته توجه کنید که چاپ این کارت ها قیمت خاص خود را نیز دارد. برای مشاوره و گرفتن قیمت و حداقل تعداد سفارش کارت ویزیت خود، می توانید با شماره 09123015734 در تماس باشید. مشاهده 

مزایای چاپ کارت ویزیت خاص و لاکچری چیست ؟

مزایای چاپ کارت ویزیت خاص و لاکچری چیست ؟

اغلب کارت ویزیت هایی به کارت ویزیت لاکچری یا خاص مشهور هستند که با اندازه ای کوچک اما پرکاربرد، می تواند برای گسترش کسب و کار کوچک یا بزرگ شما حیاتی و مورد نیاز باشد.

این کارت ها بیشتر مواقع به مشتریانی تعلق می گیرد که قصد بازاریابی را دارند؛ زیرا کارت ویزیت یک بازاریاب شخصی است که با راه های متعدد طراحی شده، می تواند به شیوه ای نو و خلاقانه به کسب و کار شما کمک کند.

چاپ کارت ویزیت خاص ایجاد تصویر اولیه در ذهن مخاطب می کند

چاپ کارت ویزیت خاص ایجاد تصویر اولیه در ذهن مخاطب می کند

کارت های ویزیت خاص و لاکچری به عنوان بخشی از شروع یک کار، نقش مهمی را در ایجاد اعتماد و تصور مطلوب در میان مردم دارند.

این کارت های چشم نواز و جذاب که تمام اطلاعات تماس شما را در خود جای داده است، می تواند مخاطبان شما را مجذوب خود کند و به نگهداری اطلاعات مورد نیاز شما پس از جلسات کاری کمک می کند؛ همچنین قابلیت تصویر سازی و ایجاد اعتماد را در بین مشتریانتان دارد تا همانند حرفه ای ها به کسب و کار و بازاریابی بپردازید.

کارت ویزیت های خاص و لاکچری ارزان قیمت است

کارت ویزیت های خاص و لاکچری ارزان قیمت است

این کارت ها با قیمتی نسبتا کم، وسیله ای بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه برای بازاریابی کسب و کار های کوچک یا بزرگ شما در شرایط بد اقتصادی هستند؛ بطوری که یک شرکت چاپ در شهری کوچک می تواند صد ها کارت ویزیت را تنها با چندین هزار تومان برای شما تولید کند.

با توجه به فراوان بودن شرکت های چاپ آنلاین، شما مشکلی برای در دست داشتن کارت ویزیت ندارید.

اگر شما یا یکی از دوستانتان یا اعضای خانواده، به طراحی گرافیکی مسلط هستید، می توانید کارت های ویزیت خود را به کمک یک برنامه تولید کارت ویزیت آنلاین ایجاد کنید و در بسیاری از هزینه های خود، صرفه جویی کنید.

کارت ویزیت های خاص و لاکچری براحتی قابل حمل هستند.

کارت ویزیت های خاص و لاکچری براحتی قابل حمل هستند

اگر شغل شما نیاز به جابجایی و سفر کردن داشته باشد، کارت ویزیت همانند یک تلفن همراه می تواند به شغل شما کمک کند و بازاریابی شما را برعهده گیرد.

برای مثال، اگر شما زمان زیادی را در نمایشگاه های تجاری یا کنفرانس های کسب و کار صرف می کنید، کارت های ویزیت می توانند مراحل ایجاد و نگهداری مخاطبین که هرکدام یک فرصت شغلی هستند را به آسانی برای شما انجام دهد.

شما می توانید با در دست داشتن چندین کارت ویزیت، در طول شبانه روز این فرصت را به خود بدهید که در شغل خود پیشرفت کنید.

بوسیله کارت ویزیت خاص و لاکچری براحتی میتوانید برند خود را بسازید

بوسیله کارت ویزیت خاص و لاکچری براحتی میتوانید برند خود را بسازید

کارت ویزیت های لاکچری و خاص برای ایجاد نام تجاری به شما کمک می کنند و باعث می شوند که برند و شرکت شما به راحتی قابل شناسایی برای بازار هدف باشد.

به عنوان مثال، استفاده از لوگو شرکت و شعار تبلیغاتی تان بر روی این کارت سبب می شود در بین مصرف کنندگان مشهور شوید و درآمد شما افزایش یابد.

به گفته ناتان راس مارتین (پدید آورنده بازاریابی در آتلانتا) یک اشتباه فراگیر که بسیاری از شرکت های تجاری انجام می دهند این است که کارت ویزیت آنها هیچ نقطه تشابهی با نام یا لوگو و یا کار آنها ندارد و با چنین کارت هایی، کسب و کار آنها شکست می خورد. بنابراین باید طراحی و چاپ کارت ویزیت را به گروه معتبر و کار آزموده ای بسپارید تا در هزینه هایتان صرفه جویی شود و بتوانید نام تجاریتان را برند نمایید.

چرا کارت ویزیت خاص و لاکچری مهمترین اقلام چاپی برای برقراری ارتباط هستند ؟

چرا کارت ویزیت خاص و لاکچری مهمترین اقلام چاپی برای برقراری ارتباط هستند ؟

آیا می دانید که در اولین ملاقات فقط هفت ثانیه وقت دارید تا طرف مقابلتان را تحت تاثیر قرار دهید؟
بله درست است. شما باید در این هفت ثانیه لبخند بزنید ، ارتباط چشمی لازم را برقرار کنید ، با اشتیاق صحبت کنید و از دستانتان استفاده کنید.
اما این موارد تنها مواردی نیستند که باید رعایت کنید. ارتباطات غیر کلامی شما نیز در هنگام قضاوت در مورد شغلتان اهمیت دارند. مخصوصا زمانی که اولین ملاقاتتان باشد..
بنابراین با فرض اینکه بلافاصله واکنش مثبتی دریافت خواهید کرد ، چگونه چنین واکنشی را تا پایان گفتگو حفظ می کنید؟
انتخاب هوشمندانه لباسها میتواند در این خصوص به شما کمک کند. مودب بودن یکی دیگر از مواردیست که باید رعایت کنید. اما اگر نتوانید کارت ویزیت خاص و لاکچری خود را در اختیار مشتری یا مشتریان جدید قرار دهید هیچکدام ارزشی نخواهند داشت. زیرا تمام تلاشهای قرار اول برای رد و بدل کردن همین اطلاعات تماس است.

کارت ویزیت خاص و لاکچری اغلب در چه کسب و کارهای مورد استفاده قرار می گیرد؟ 

  • کارت ویزیت خاص و لاکچری پزشکی
  • کارت ویزیت خاص و لاکچری وکلا
  • کارت ویزیت خاص و لاکچری عکاسی
  • کارت ویزیت خاص و لاکچری ارایشگاه
  • کارت ویزیت خاص و لاکچری پوشاک

مهمترین نکاتی که باید در ارتباط اول با مشتریان خود رعایت کنید

مهمترین نکاتی که باید در ارتباط اول با مشتریان خود رعایت کنید

نکات زیر به شما کمک می کنند تا در هنگام رد و بدل کردن کارت ویزیت خاص ، بتوانید نظر مساعد مشتری را جلب نمایید.

فرصتها را بقاپید

ممکن است فرصت در هر زمان و هر مکانی درب خانه شما را بزند. بنابراین ، برای استفاده از آن آماده باشید. در هر مناسبتی به اندازه کافی کارت ویزیت لاکچری به همراه خود داشته باشید. زیرا این خیلی بد است که کسی کارت ویزیت شما را بخواهد و شما کارت ویزیتتان را به همراه نداشته باشید

کارت ویزیت خود را در دسترس قرار دهید

کارت ویزیت خود را در دسترس قرار دهید

وقتی که مدام جیبهایتان را برای پیداکردن کارت ویزیت جستجو می کنید هرگز بااعتمادبنفس به نظر نمی ایید.. بنابراین با دردسترس نگاه داشتن کارتهایتان نشان دهید که اعتمادبنفس بالایی دارید. این کار نه تنها حرفه ای بودن شما را نشان میدهد ، بلکه نشان از اماده بودنتان دارد زیرا هیچوقت نمی دانید که مشتری بعدی خود را در کجا یا چه موقع ملاقات خواهید کرد.

همیشه کارت های ویزیت تازه و تمیز را به اشتراک بگذارید

کارتهای ویزیت شما باید تمیز و واضح باشند.. در حالی که به اشتراک گذاشتن کارتهای تازه و تمیز نشان دهنده حرفه ای بودن شماست، میتواند نشان دهنده دقت و توجهتان به جزئیات نیز باشد.

حرکات طرف مقابل را دنبال کنید

یک کارت ویزیت خوب میتواند ادامه یافتن مکالمه شما با مشتری را در طول ملاقات تضمین نماید.

یک کارت ویزیت خوب میتواند ادامه یافتن مکالمه شما با مشتری را در طول ملاقات تضمین نماید.
بنابراین این کار را امتحان کنید: وقتی کارت ویزیتی را دریافت می کنید ، کارت را به همان روشی که شخص دیگر آن را به شما پیشنهاد نموده بپذیرید..
اگر شخصی که در حال صحبت کردن باشماست کارت خود را با دو دست تقدیمتان کرده ، آن را با دو دست قبول کنید. این ژست یک روش عملی برای غلبه بر هرگونه مانع زبانی یا فرهنگی در هنگام مذاکره در خارج از کشور است.

تماس چشمی خود را حفظ کنید

برقراری تماس چشمی بسیار مهم است ، اما چقدر؟ اگر به طرف مقابل خیلی کم نگاه کنید ممکن است بی توجه به نظر برسید. و اگر بیش از حد نگاه کنید ممکن است طرف مقابل معذب شود.
تماس منظم چشمی باید حدود چهار تا پنج ثانیه طول بکشد. وقتی با کسی در محیطی که در ان راحت هستید صحبت میکنید، هنگام صحبت یا گوش دادن به صحبتهای فرد، به او نگاه کنید ، سپس به اطراف هم نگاهی بیندازید تا بتوانید افکارتان را جمع و جور نمایید.
یک قانون خوب قانون 50/70 است: یعنی در  50٪ از موارد تماس چشمی را حفظ کنید  و در 70٪ گوش دهید.

کارت های ویزیت خود را برای کار کنار بگذارید

کارت های ویزیت خود را برای کار کنار بگذارید

برای ارائه کارت ویزیت خاص خود همیشه لازم نیست منتظر معرفی رسمی باشید. در اینجا چندین سناریو ارائه شده که در انها میتوانید کارت ویزیت خود را حتی به صورت غیرحضوری نیز به متقاضیان ارائه نمایید .

کارت خود را در بسته بندی محصول قرار دهید

اغلب اوقات فروشندگان Etsy و سایر صاحبان مشاغل آنلاین ، کارت ویزیت خود را در بسته های ارسالیشان قرار میدهند. اضافه کردن یک یادداشت تشکر دست نویس در کنار کارت ویزیت ، باعث می شود بسته ها شخصی تر و به یاد ماندنی تر شوند

کارتی را طراحی کنید که مردم نتوانند در مقابل برداشتن ان مقاومت کنند

کارتی را طراحی کنید که مردم نتوانند در مقابل برداشتن ان مقاومت کنند

فرصت های بی شماری برای ارائه کارت های ویزیت وجود دارد مثلا گذاشتن انها در مغازه ها و رستوران ها یا کتابخانه ها و سالن های شهر. این کار باعث می شود که وقتی افراد به دنبال دریافت خدمات محلی خاصی هستند ، جزئیات تماس شما را پیدا کنند. اما اگر می خواهید کارت خود را متمایز کنید ، باید ان را طوری طراحی کنید که مردم به سویش جذب شوند

کارت ویزیت را به بسته تبلیغاتی خود اضافه کنید

وقتی مواد بازاریابی مختلف را در یک پوشه بسته بندی می کنید ، باید کارت ویزیت خود را بر روی همه انها  قرار دهید ، تا این اولین چیزی باشد که افراد هنگام باز کردن بسته شما مشاهده کنند. پوشه های ارائه شده ما دارای یک فضای از پیش تعیین شده برای کارت ویزیت و جزئیات تماس هستند.

پیمایش به بالا