Search
Close this search box.

تولید و چاپ کارت ویزیت آهنربایی و مگنتی

تولید و چاپ کارت ویزیت آهنربایی مانند چاپ کارت ویزیت برای هر صنعت یا فردی میتواند سبب ساز و ایجاد کننده روابط کاری و حرفه ای به شمار آید. چاپ کارت ویزیت خاص و لاکچری ابزارهای بازاریابی بسیار موثری را ایجاد می کند، زیرا این ابزارها به خوبی حفظ می شوند و پیام و نام شما را برای مدت طولانی در مقابل مشتریان شما نمایش می دهند. کارت ویزیت آهنربایی یا مگنتی تمام رنگی به راحتی توجه را به خود جلب می کند و یادآوری برند شما را بهبود می بخشد.

کارت ویزیت آهنربایی یک راه آسان، ساده و موثر برای تبلیغ کسب و کار شما و به دست آوردن نام تجاری است.

مزایای کارت ویزیت آهنربایی یا مگنتی چیست؟

مزایای کارت ویزیت آهنربایی یا مگنتی چیست؟

کارت ویزیت آهنربایی یا مگنتی حمل راحت و توزیع آسانی دارند

یکی از بزرگترین مزایای کارت ویزیت آهنربایی این است که مانند کارت ویزیت های کاغذی سنتی، راحت قابل حمل هستند. می توانید به راحتی یک دسته کوچک در جیب خود یا یک جعبه بزرگتر را در کیف یا کوله پشتی خود حمل کنید تا بتوانید در هر زمان آن ها را تحویل دهید. مشتریان بالقوه به همین دلیل از گرفتن آهن رباهای تبلیغاتی شما خوشحال تر خواهند شد. می توانند آن ها را در جیب یا کیف خود بچسبانند و استفاده کنند.

ارسال کارت ویزیت آهنربایی نیز آسان است. اندازه و شکل آن‌ها باعث می‌شود که به راحتی در یک پاکت بچسبانید و برای مخاطبان مورد نظر خود پست کنید، و سبک بودن آن ها هزینه پست اضافی برای شما نخواهد داشت.

کارت ویزیت آهنربایی یا مگنتی کاربردی می باشد

کارت ویزیت آهنربایی یا مگنتی کاربردی می باشد

 کارت ویزیت آهنربایی در موارد بسیاری قابل استفاده هستند. دریافت یک کارت ویزیت که می تواند در زندگی روزمره مورد استفاده قرار گیرد، باعث می شود مشتریان بالقوه تصور بهتری از کسب و کار شما داشته باشند.

کارت ویزیت آهنربایی یا مگنتی بادوام است

 کارت ویزیت آهنربایی در اثر حمل و نقل یا پست آسیب نمی بینند، و مدت زیادی در خانه مشتری بالقوه شما دوام می آورند. زمانی که به یخچال بچسبند، تا سال ها امن و مطمئن باقی می مانند.

کارت ویزیت آهنربایی یا مگنتی توجه را به خود جلب می کنند

کارت ویزیت آهنربایی یا مگنتی توجه را به خود جلب می کنند

این کارت ویزیت ها خاص هستند. مشتریان کمتر این نوع کارت ها را دریافت می کنند. بنابراین برای آن ها تازگی داشته و جذاب است. در نتیجه نام شما در ذهن آن ها باقی می ماند.

قیمت کارت ویزیت آهنربایی یا مگنتی چقدر است؟

قیمت کارت ویزیت آهنربایی یا مگنتی به عوامل ریادی مانند سایز و رنگ و تعداد بستگی دارد. جهت اطلاع دقیق از قیمت، تیراژ مورد نظر خود را تعیین کرده و با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای مشاوره رایگان و خرید می توانید با شماره 09123015734 در تماس باشید.

کارت ویزیت آهنربایی یا مگنتی چند روز برای تولید زمان می برد ؟ 

کارت ویزیت آهنربایی یا مگنتی اغلب زمان زیادی برای تولید نیاز دارد . این کارت ویزیت نیاز به طراحی خاص دارد و پس از طراحی نیاز به تولید و چاپ اختصاصی دارد. برای مشاوره رایگان و خرید می توانید با شماره 09123015734 در تماس باشید.

چگونه کارت ویزیت آهنربایی یا مگنتی خود را جذاب تر کنیم؟

چگونه کارت ویزیت آهنربایی یا مگنتی خود را جذاب تر کنیم؟

برای اطمینان از اینکه کارت ویزیت آهنربایی شما در دریای آهنرباهای سفارشی برجسته شوند، باید به ایده های خلاقانه برای سفارشی کردن آن ها فکر کنید.

یک تقویم اضافه کنید تا ارزش افزوده بیشتری داشته باشد

برنامه‌های ورزشی و بازی‌ها نیز به کارت‌های ویزیت آهنربایی افزوده می‌شوند.

یک کد QR اضافه کنید

به گیرندگان خود اجازه دهید با قرار دادن یک کد QR اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار شما پیدا کنند که آن ها را مستقیماً به وب سایت شما منتقل می کند.

جذابیت برند خود را افزایش دهید

جذابیت برند خود را افزایش دهید

با افزودن تصاویر و شعارهای جذاب به کارت ویزیت، برند شما تاثیرات بیشتری را به خود جلب می کند و یادآوری برند شما در بین مشتریان شما چندین برابر خواهد شد.

کارت ویزیت آهنربایی را با نام تجاری و پیام شخصی سازی کنید تا آن را به ابزار بازاریابی موثر تبدیل کنید.

تداوم برندینگ را حفظ کنید

 مگنت های کارت ویزیت شما می توانند در مضمون و هویت سایر ابزار تبلیغاتی شما باشند. تداوم برندینگ راه زیادی در ایجاد اعتماد در مشتریان خواهد داشت.

آن را از نظر بصری جذاب کنید

گیرندگان شما باید دوست داشته باشند کارت ویزیت آهنربایی شما را بردارند و آن را در خانه و محل کار خود نمایش دهند. بنابراین، مطمئن شوید که آهن‌رباها نه تنها برای جلب توجه صاحبان یخچال، بلکه برای دوستان و خانواده‌هایی که هنگام تهیه قهوه نگاهی به درب یخچال می‌اندازند، جذاب طراحی شده‌اند.

پیمایش به بالا