Search
Close this search box.

چاپ جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی

چاپ جعبه و بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی در کنار استفاده از وسایل آرایشی و بهداشتی برای انسان مهم بوده. این وسایل معمولا با چاپ جعبه و بسته بندی مناسب به فروش میرسند که میتوانند علاوه بر نشان دادن برند، مشتری را نیز مجذوب خود کنند.

بسته بندی هر محصول، در حقیقت تجسم هویت و دلیل به یاد ماندنی بودن یک مارک تجاری می باشد. اغلب اوقات، بسته بندی و جعبه از نظر مصرف کننده بخشی از محصول و به نوعی اجین با آن در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال، اهداف ، مزایا و معایب برخی از مواد مختلف را در نظر بگیرید.یا به عملکرد مواد مانند ماندگاری و پایداری و نحوه ارتباط آن با شرایط خرده فروشی فکر کنید. در واقع، محصولات آرایشی برای رسیدن به موفقیت کافی، حتما به بسته بندی های جذاب و عملی نیاز دارند. وقتی برای خرید لوازم آرایشی می روید، اولین چیزی که می بینید جعبه های لوازم آرایشی هستند که به نوعی بار معرفی و تبلیغات برند را نیز بر دوش دارند.

چرا چاپ جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی برای فروش آن مهم است ؟

چرا چاپ جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی مهم است ؟

  • چاپ جعبه تقریبا برای وسایل آرایشی و بهداشتی مهم است به دلیل اینکه روی آن میتوانید اطلاعاتی از جمله تاریخ، نحوه استفاده، مواد ساخته شده، حجم، لوگو برند خودتان و در حالت کلی اطلاعات مفید را بنویسید.
  • شما میتوانید با این اطلاعات برای برند یا مغازه خود بازاریابی کنید و بیشتر شناخته شوید و هم میتوانید باعث جذب شدن مشتری شوید.

موارد مورد استفاده در بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی کدام است ؟

موارد مورد استفاده در بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی کدام است ؟

اصطلاح بسته بندی لوازم آرایشی برای ظروف آرایشی (بسته بندی اولیه) و بسته بندی ثانویه عطرها و محصولات آرایشی استفاده می شود..صنعت لوازم آرایشی از مواد مختلفی از جمله پلاستیک و فلزات در بسته بندی خود استفاده می کند که شیشه از قدیمی ترین مواد بسته بندی و جعبه های لوازم آرایشی است. اطلاعات زیر جزئیاتی از مواد مورد استفاده برای بسته بندی مواد آرایشی را ارائه می دهد.

انقلاب صنعتی استفاده از پلاستیک و فلزات برای ساخت ظروف آرایشی مانند قوطی و تیوب را گسترش داد.

بسته بندی لوازم آرایشی بهداشتی با استفاده از ظروف شیشه ای

بسته بندی لوازم آرایشی بهداشتی با استفاده از ظروف شیشه ای

شن و ماسه معروف به سیلیس ماده اصلی شیشه است که با اکسیدهای فلز ، کربنات سدیم و سایر عناصر کمیاب مخلوط می شود. شیشه های شیشه ای برای بسته بندی امولسیون محبوب هستند ، زیرا سهولت در حذف تماس مستقیم محصول با انگشتان را فراهم می کنند. یک مزیت اساسی شیشه این است که ظاهری تزئینی و تمیز دارد. سه نوع اصلی شیشه بوروسیلیکات ، سود آهک سودا و آهک سودای معمولی است. هرکدام دارای خواص شیمیایی منحصر به فردی هستند

شیشه بوروسیلیکات از نظر شیمیایی بی اثر تر از شیشه سودا-آهک است ، زیرا حاوی بور و / یا آلومینیوم و روی است. این لیوان حاوی هیدروکسید سدیم است که همراه با سایر مواد ، ذرات کمیاب می توانند پس از یک سال نگهداری در آب مقطر درون ظرف شیشه مخلوط شوند. سود آهک تصفیه شده برای دوره های طولانی یا ذخیره سازی مفید است در حالی که آهک سودا معمولی از مقاومت شیمیایی بیشتری برخوردار است ، که برای بسته بندی های عمومی مناسب است.

شیشه های شیشه ای دیواری ضخیم کوچک برای سایه چشم ، لب براق و محصولات کرم استفاده می شود. از شیشه های بزرگتر شیشه برای فونداسیون ، مواد پاک کننده آرایش ، کرم ها و پودرها استفاده می شود. شیشه های کهربا شیشه ای برای محصولات حمام و بدن طراحی شده اند که رنگ های شفاف ندارند. وقتی یون های سدیم کاهش می یابد ، شیشه به فرم مقاوم در برابر مواد شیمیایی از بسته بندی های آرایشی تبدیل می شود.

بسته بندی لوازم آرایشی بهداشتی با استفاده از ظروف پلاستیکی

بسته بندی لوازم آرایشی بهداشتی با استفاده از ظروف پلاستیکی

تعداد زیادی از جعبه های لوازم آرایشی به دلیل راحتی و کیفیت بهداشتی ، از پلاستیک ساخته شده اند. متأسفانه ، پلاستیک به مقدار زیادی زباله تولید می کند و پس از باز شدن ، محصولات باید بلافاصله مصرف شوند. یکی از دلایل اصلی محبوبیت پلاستیک به دلیل کم هزینه بودن آن است. به علاوه،  سبک ، انعطاف پذیر ، نشکن و با دوام است. علاوه بر این ، بدون بو است و ظاهری دلپذیر دارد.

مهم ترین عیب پلاستیک ، پایداری فیزیکی آن است ، و این دقیقا همان چیزی است که آن را مستعد جذب ، ترک خوردگی و … می کند. مقاومت در برابر جوهر و سایر مواد شیمیایی می تواند استفاده از آن را برای انواع خاصی از بسته بندی محدود کند.

رایج ترین نوع پلاستیک مورد استفاده در بسته بندی لوازم آرایشی ، PP است. پلاستیک های دیگر شامل مواد PET و اکریلیک هستند. پلاستیک اکریلیک ظاهری بسیار شبیه به شیشه دارد اما برتری آن در مقایسه با شیشه این است مانند شیشه نمی شکند. از منظر زیبایی شناسی ، پلاستیک ها بسته به نوع مواد می توانند در رنگ ها یا رنگ های متنوعی ساخته شوند.

بسته بندی لوازم آرایشی بهداشتی با استفاده از ظروف فلزی

قوطی ها و لوله ها معمولاً از فلزاتی مانند آلومینیوم یا قلع ساخته می شوند. آلومینیوم از مواد در برابر انواع میکروب ها محافظت می کند و یکی از قابل بازیافت ترین مواد روی کره زمین است. اکثر لوله های جمع شونده از آلومینیوم ساخته شده اند ، در حالی که قلع و سرب نیز درصد قابل توجهی از مواد استفاده شده در بسته بندی مواد آرایشی را تشکیل می دهند.

فلزات به عنوان بسته بندی نشکن برای قوی ترین محافظت از محصولات کار می کنند. آنها همچنین می توانند با محافظت در برابر رطوبت یا دمای بالا از محصولات محافظت کنند. برای شرکت هایی که سعی در ارائه تصویری سازگار با محیط زیست دارند ، فلزات بسیار قابل بازیافت هستند. یکی دیگر از مزایای اصلی این است که فلزات را می توان در اشکال و اندازه های مختلف ساخت تا از هدر رفتن آنها جلوگیری شود. به طور کلی ، فلزات یک راه حل مقرون به صرفه ، با دوام و پایدار هستند. به عنوان مثال ، در ترکیب با پلاستیک ، ظروف آرایشی و بهداشتی فلزی گزینه های منحصر به فرد طراحی را برای هدف قرار دادن بخش بالای قیمت به بازاریابان ارائه می دهند.

بهترین مواد برای بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی کدام است ؟

بهترین مواد برای بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی کدام است ؟

جنس و ساختار لوازم آرایشی مهم ترین وکلیدی ترین چیزی است که جنس جعبه و بسته بندی مناسب را تعیین می کند. در وهله ی دوم، حجم محصول بر روی اندازه و وزن تأثیر می گذارد ، که بر میزان حمل و نقل ، ذخیره سازی و هزینه آن تأثیر می گذارد. محصولاتی که به سرعت اکسید می شوند ، به ظروفی بدون هرگونه راه هوا نیازمند هستند. انتخاب مواد بر اساس عوامل مهم زیر انجام می شود:

  • نوع ماده درون ظرف
  • ملاحظات مربوط به دکوراسیون ، رنگ ، ظرفیت
  • طول عمر محصول
  • اندازه و وزن محصول
  • توانایی مقاومت در برابر گرما
  • جنبه های فیزیکی ، شیمیایی و بیولوژیکی محصول
  • نوع بسته شدن (پیچ کردن ، چسباندن ، فشار دادن ، چرخاندن ، اصطکاک)

در هنگام چاپ و بسته بندی جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی باید به چه نکاتی توجه کنید ؟

در هنگام چاپ و بسته بندی جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی باید به چه نکاتی توجه کنید ؟

  • توجه داشته باشید که نحوه چاپ، کیفیت چاپ، رنگ و طرح ها میتواند تاثیر مستقیم روی فروش شما بگذارد.
  • معمولا جعبه های بسته بندی این لوازم مقوایی اند اما در مواردی هم جعبه هایی خاص با طرح های اختصاصی و متریال های دیگر دیده می شود.
  • علاوه بر این ها میتوان طلاکوبی، نقره کوبی و… را روی جعبه انجام میدهند که روی زیبایی و مستحکم بودن این جعبه ها اثر میگذارد.

چرا جعبه بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی ضروری است؟

چرا جعبه بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار مهم است؟

جعبه های بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی دائماً بر طبق کارکردهای زیبایی شناسی نوآورانه عمل می کنند. ترکیب رنگ های بسته بندی، تصاویر، ساختارها و سایر عناصر طراحی، می تواند جعبه های کادویی لوازم آرایشی را بسیار خلاقانه کرده تا به برندها کمک کند تا از هرج و مرج رقابت، عبور کنند.

در سال های اخیر، بسیاری از روش های منحصر به فرد و جالب بسته بندی، مرتبا ما را شگفت زده می کنند. نام تجاری شما می خواهد از طریق جعبه های بسته بندی لوازم آرایشی توجه کاربران را به خود جلب کند. توجه به جعبه های بسته بندی لوازم آرایشی در روند سفارشی سازی آن ضروری است

نام تجاری در آینده بازاریابی با استفاده از بسته بندی جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی چه اهمیتی دارد ؟

اگر یک برند تجاری واقعاً می خواهد با مشتری ارتباط برقرار کند، لازم است بسته بندی خود را به سطح جدیدی برساند و از آن برای روایت داستان برند خود استفاده کند. اگرچه همه ی برندها ازین روند به نوعی بهره می برند، این امر به ویژه برای برندهای لوازم آرایشی که عمدتا از طریق تجارت الکترونیکی به فروش می رسند، بسیار مهم است.

  مشتریان هنگام خرید با انتخاب های گوناگونی روبرو می شوند. برندها، در مواجهه مشتریان با بسیاری از برندها و محصولات، علاوه بر ادغام این روایت ها، باید با بهره گیری از جلوه های بصری در بسته بندی لوازم آرایشی، در بین مشتریان طنین انداز شوند.

جلوه بصری بسته بندی جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی چقدر اهمیت دارد ؟

جلوه بصری بسته بندی جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی چقدر اهمیت دارد ؟

جلوه بصری بسته بندی خارجی محصول را، می توان به طرق مختلفی از جمله رنگ، الگو، بافت و موارد دیگر در جعبه بسته بندی طراحی کرد. طراحی هنری می تواند جهت جذابیت بیشتر به برندها کمک کند تا از رقبا متمایز شده و توجه مشتریان را بهتر جلب کنند.

  از گذشته تا به امروز، طراحی جعبه های بسته بندی لوازم آرایشی به طور مداوم تغییر کرده و خلاقانه تر شده است، و روندهای سفارشی سازی فوق در صنعت بسته بندی، محبوب بوده است. شناخت این روند غالب، جعبه های بسته بندی برند شما را، در آینده به سطح جدیدی خواهد رساند.

بهبود تجربه برند، با استفاده از بسته بندی جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی چقدر اهمیت دارد ؟

بهبود تجربه برند، با استفاده از بسته بندی جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی چقدر اهمیت دارد ؟

بسته بندی محصول خلاقانه و قدرتمند به این معنی است که شرکت ها زمان و هزینه زیادی را صرف می کنند. هدف ایجاد یک تجربه خرید خوب برای مشتریان است. جعبه های بسته بندی حرفه ای، قسمت مهمی از تجربه کلی مشتری است. بنابراین، هنگام سفارشی سازی جعبه های بسته بندی باید ظاهر، عملکردها و احساساتی که منتقل می کنند، را به طور کلی در نظر گرفت. در اینجا پنج نکته آورده شده است که برای بهبود تجربه نام تجاری جعبه های بسته بندی حرفه ای جمع آوری کرده ایم.

مطمئن شوید که بسته بندی جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی شما متناسب با تجربه برند باشد

برحسب اینکه چه محصولی را می خواهیم بسته بندی کنیم، بسته بندی می تواند به بسته بندی بیرونی، بسته بندی داخلی، بسته بندی محصول یا ترکیبی از این سه تقسیم شود. چه در حال فروش آنلاین باشید و چه در فروشگاه های خرید حضوری، اینکه به جای عناصر مستقل، تمام بسته بندی به عنوان بخشی از تجربه کلی برند شناخته شود مهم است.

بسته بندی هم باید شخصیت و ارزش برند شما را نشان دهد، و هم باید با سایر ابزارهای بازاریابی برند نیز سازگار باشد. در بسته بندی محصولات نه تنها باید فاکتورهای مختلف جهت کیفیت را در نظر گرفت، بلکه یک تجربه تجاری نیز وجود دارد که می تواند احساسات خاصی را تحریک کند.

در بسته بندی جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی، توابع و الزامات اساسی را در نظر بگیرید

  قبل از شروع انتخاب سبک و طرح جعبه بسته بندی، اطمینان از اینکه همه عملکردها و نیازهای لازم به درستی کار می کنند، بسیار مهم است. بنابراین، لازم است بررسی شود که آیا قبل از سفارشی سازی، اطلاعات مهمی (مانند اطلاعات تغذیه ای، دستورالعمل های ایمنی یا مراقبت) در مورد استفاده از محصول یا محتوای آن باید روی جعبه بسته بندی منتقل شود؟ قبل از شروع مرحله طراحی، باید به طور واضح اطلاعات و محتوایی را که باید در جعبه نمایش داده شود، درک کنیم.

سعی کنید در بسته بندی جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی اطلاعات واضح و ساده باشد

سعی کنید در بسته بندی جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی اطلاعات واضح و ساده باشد

  معمولاً وقتی محصول بسته بندی شده و در قفسه قرار می گیرد یا به صورت آنلاین فروخته می شود، نمی توان از رقابت با برندهای دیگر جلوگیری کرد. بنابراین انتقال سریع پیام خود به مشتری، ضروری است.

بسته بندی با اطلاعات مفید و کافی، می تواند مشتریان را قادر به درک نکات کلیدی کند. معمولاً اطلاعاتی که در قسمت جلوی جعبه منعکس می شود، محدودیت انتقال کالایی است که می فروشید، مانند نام تجاری شما یا امتیازات اصلی فروش محصول.

از جذاب بودن بسته بندی جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی خود اطمینان حاصل کنید

اگر محصول شما نیاز به رقابت با برندهای دیگر موجود در قفسه های فروشگاه یا آنلاین دارد، مهم است که ظاهر جعبه آن برجسته باشد. اما این موضوع لزوما به معنای تزئین آن با رنگ ها و قلم های چشم نواز، نیست.

قبل از سفارشی سازی جعبه بسته بندی برای تسهیل در تمایز محصولات خود، به سایر محصولات مشابه در بازار و ظاهر آنها مراجعه کنید. انتخاب استفاده از اشکال منحصر به فرد بسته بندی، استفاده از تعداد رنگ های کم یا انتخاب طرح غیر سنتی جعبه، همه راه هایی برای افزایش جذابیت جعبه بسته بندی است.

در بسته بندی جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی مشتریان را گمراه نکنید

  این امر بدیهی است، اما گاهی اوقات برندها از مرز بازاریابی خلاق و عدم صداقت عبور می کنند. از اطلاعات تصویر گرفته تا اطلاعات متنی. اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات روی جعبه دقیق است. اگرچه ممکن است بخواهید محصولات خود را بهتر به نمایش بگذارید، اما اگر محصول و برند خوبی دارید، برای جلب رضایت مشتری نیازی نیست در نوشتن حقایق اغراق کنید.

  هنگام خرید، تقریباً همه ی جعبه ها، بسته بندی شده هستند. اما برخی از مشتریان همیشه محصولاتی را خریداری می کنند که بسته بندی محصول برای آن ها آشنا است. این تنها به این دلیل نیست که جعبه بسته بندی بسیار نفیس است، در بیشتر موارد، به دلیل اعتماد مشتریان به نام تجاری است. اطلاعات هنگام سفارشی سازی جعبه بسته بندی و در نظر گرفتن تجربه نام تجاری مشتری بسیار مهم است.

در انتخاب جعبه مناسب برای بسته بندی جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

در انتخاب جعبه مناسب برای بسته بندی جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

  • کیفیت مناسب، استفاده از متریال مناسب که بتوانید اطلاعات تکمیلی را روی آن بنویسید ، باید جنس جعبه طوری باشد که به مرور رنگ و چاپ روی آن از بین نرود و…

لازم است بدانید:

The Bench marking با توجه به نظرسنجی و تحقیقاتی که شرکت معتبر و محبوبانجام داد مشخص شد که مشتریان به نکات زیر توجه می کنند:

  • 83 درصد گفته اند که نام برند روی جعبه محصول باید خوانا و و واضح باشد.
  • 77 درصد: باید جعبه لوازم بهداشتی از دور از قفسه فروشگاه واضح باشد.
  • 74 درصد: برایشان مهم است که نحوه استفاده از محصول روی جعبه نوشته شده باشد.
  • 57 درصد گفته اند که برایشان مهم است محصول برای چه نوعی پوستی مناسب است.
  • 70 درصد گفته اند که زیبایی جعبه آرایشی و بهداشتی برایشان مهم است.
  • این نکته را توجه داشته باشید که مصرف کنندگان این را میدانند که دستور العمل در درون جعبه است ولی ترجیح میدهند که این بر روی جعبه باشد.

در آخر توجه داشته باشید که همه ی نکات بالا را میتوانید روی جعبه آرایشی و بهداشتی محصولتان بنویسید و میتواند روی فروش و جذب شدن مشتری شما تاثیر داشته باشد.

پیمایش به بالا