Search
Close this search box.

چاپ جعبه شیرینی

چاپ جعبه شیرینی در کنار دیگر انواع چاپ جعبه مقوایی  میتواند بسیار مورد استفاده شیرینی فروشی ها و قنادی ها و شغل های خانگی که با شیرینی و شیرینی پزی سروکار دارند، باشد. جعبه و چاپ روی آن  اغلب برای همه کسب و کارها با فروش بیشتر محصولاتشان همراه است و این قائده برای شغل هایی که با شیرینی سرو کار  دارند هم صدق می کند. بسته بندی شیرینی میتواند به برندینگ و شناخت بیشتر از آن کسب و کار و در نهایت فروش بیشتر شیرینی کمک شایانی باشد.

این روزها، خرید انواع و اقسام شیرینی های رنگارنگ به عنوان هدیه بسیار رایج شده است. به عنوان مثال می توان به شیرینی های سنتی به سوقات، و شیرینی های معروف دیگر اشاره کرد.

جعبه شیرینی باید تا حدی رنگارنگ ، مناسب حمل خوراکی و محکم باشد که بتواند شیرینی را حمل کرده و تحویل دهد. در این مقاله، در نظر داریم تا شما مخاطبان عزیز را با برخی از جعبه های شیرینی که امروزه معروف تر و پر فروش تر هستند ، آشنا کنیم.

طرح جعبه های شیرینی فانتزی موجود با استفاده از فناوری چاپ افست، چاپ می شود تا طرح ها ، رنگ و چاپها جذاب به نظر برسند و به ماندگاری آنها کمک کند. این جعبه های شیرینی فانتزی طرح دار مناسب برای بسته بندی مواد غذایی ساخته شده اند تا بتوانید از آنها برای بسته بندی مواد غذایی نیز استفاده کنید. آنها سازگار با محیط زیست هستند و هیچ اجزای سمی ندارند. برخی از روش های چاپ نقش برجسته ، لمینیت مات ، لمینیت براق ، پوشش UV ، لاک زدن و غیره است. شما همچنین می توانید جعبه شیرینی خود را از جعبه های شیرینی فانتزی دست ساز که نه تنها مد هستند بلکه در انواع و اقسام طرح های مختلف نیز موجود هستند ، انتخاب کنید.

معروف ترین انواع جعبه های شیرینی چه مواردی هستند؟

معروف ترین انواع جعبه های شیرینی چه مواردی هستند؟

جعبه های شیرینی ،جعبه های شکلات ، انواع دیگر بسته بندی شیرینی، جعبه های شیرینی فانتزی و جعبه کیک و… همه از انواع مختلف جعبه های شیرینی به شمار می روند. امروزه، معروف ترین و پر مصرف ترین جعبه های شیرینی عبارتند از:

جعبه شیرینی سنتی

برای مدت های طولانی از جعبه های مقوایی برای بسته بندی شیرینی های سنتی ( که در هر منطقه اسم، ویژگی ها و طعم و مزه ی خاص خود را دارد) استفاده می شده است. امروزه جعبه های مقوایی قدیمی با جعبه های کاغذی با کیفیت خوب جایگزین می شوند ، زیرا ساخت آن ساده تر است ، عالی به نظر می رسد و حق بیمه بالایی دارد.

جعبه ماکارون

ماکارون کاملاً خوشمزه است و بسیاری از مردم آنها را دوست دارند. اما ساخت آنها کاملاً پرهزینه بوده و شیرینی شکننده ای است. به همین دلیل است که ماکارون ها به یک جعبه بسته بندی خوب نیاز دارند تا از دست زدن به آنها در امان بمانند. و باید حتما از جعبه هایی که مخصوص آنها ساخته شده اند؛ برای حمل و نقل آن ها استفاده شود.

جعبه کیک

جعبه های کیک و شیرینی یکی از ضروریات نانوایی های فانتزی و شیرینی پزی ها می باشد. این روزها به طور معمول، جعبه پنجره ای برای کیک و جعبه دسته دار برای شیرینی مورد استفاده قرار می گیرند.

جعبه کوکی

از ظروف کاغذی گرد که دارای درپوش کاغذی هستند به طور معمول برای بسته بندی کوکی ها استفاده می شود. گزینه دیگر بسته بندی کلوچه های ظریف در یک سینی یا کیسه پلاستیکی مهر و موم شده و استفاده از جعبه کاغذی مارک دار به عنوان بسته بندی ثانویه است.

جعبه دونات

پیراشکی ها و دونات های گرد، این روزها بسیار در بین مردم محبوب هستند. مردم ترجیح می دهند دونات را در خانه یا دفتر خود سفارش دهند و همچنین دوست دارند آنها را هدیه دهند و این یکی از مناسب ترین راه ها برای هدیه دادن شیرینی است.

پیراشکی های خوشمزه که روی آن لعاب شکر دارند ، نیاز به مراقبت بیشتری دارند. جعبه کاغذی دارای پارتیشن برای تحویل کاملا مناسب است. به طور معمول در جعبه های دونات کوچکتر نه  قطعه دونات  و در جعبه های بزرگ تر نیز دوازده قطعه دونات جای میگیرد.

چاپ جعبه شیرینی باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد ؟

چاپ جعبه شیرینی باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد ؟

  • جعبه شیرینی علاوه بر نگهداری محصول، اگر دارای طراحی خاصی نیز باشد میتواند مشتری بیشتری را جذب کند.
  • همچنین باید تولید جعبه شیرینی بصورتی باشد که بتواند ساعت‌ها آن محصول را تازه نگه دارد.
  • علاوه بر این ها باید جعبه طوری باشد که بتواند برند و شما را به درستی معرفی کند.

طراحی جعبه شیرینی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

  • سعی کنید طرح های جذاب استفاده کنید.
  • سعی کنید جعبه هایی با طرح و رنگ های خاص تهیه کنید که باعث شود حتما مشتری قنادی شما را انتخاب کند!

انواع جعبه شیرینی کدام است ؟

  • جعبه چند طبقه شیرینی
  • جعبه شیرینی به شکل های فانتزی
  • جعبه شیرینی کوچیک
  • جعبه شیرینی مینیاتوری

در موقع خرید و سفارش چاپ جعبه شیرینی باید به چه نکاتی توجه کنید ؟

در موقع خرید و سفارش چاپ جعبه شیرینی باید به چه نکاتی توجه کنید ؟

  • چاپ جعبه شیرینی را در اندازه های متنوع تولید کنید و برای هر نوع شیرینی یا کیک سعی کنید یک جعبه را تولید کنید.
  • علاوه بر رویه جعبه ، به زیره جعبه نیز توجه کنید زیرا در ماندگاری و کیفیت جعبه تاثیر دارد.
  • جعبه ای را انتخاب کنید که بتوان رنگ، طرح و فونت های مختلف را روی آن نوشت و قابل بازیافت و استفاده باشد.
  • استفاده از جعبه های بهداشتی را فراموش نکنید.
  • به رنگ، مستحکم بودن، سادگی اما زیبایی و… جعبه نیز توجه کنید.

جنس مقوای جعبه شیرینی از چیست ؟   

در حالت کلی برای مقوای رویی جعبه معمولا از مقواهای پشت طوسی و ایندربرد استفاده می کنند.

قیمت نهایی تولید جعبه شیرینی چقدر است ؟

قیمت جعبه شیرینی به جنس و نوع، مقوا ، ابعاد بسته بندی،  نوع چاپ بسته بندی ، تعداد تیراژه ، نوع چاپ و… بستگی دارد.

چاپ جعبه شیرینی باید از چه موارد بهداشتی تبعیت کند ؟

  • از نظر بهداشتی مقواهای ایندربرد میتواند بهتر از مقواهای پشت طوسی باشد. اما متداولترین انتخاب قنادی‌ها مقواهای پشت طوسی است. اگر به مقواهای ایندربرد هم به اندازه کافی اعتماد ندارید میتوانید روی پوسته آن سلفون بکشید.
  • زیر جعبه نیز به دلیل شرایط بهداشتی بدون چاپ است و معمولا از مقوای بهداشتی استفاده شده است.
  • انتخاب یک چاپ و بسته بندی جعبه مناسب و بهداشتی برای شیرینی میتواند روی مشتریان و در نتیجه فروش، کیفیت و معرفی شما نیز تاثیر چندانی داشته باشد.

چرا جعبه های شیرینی مقوایی و پلاستیکی قدیمی، امروزه از مد افتاده و قدیمی شده اند؟

امروزه جعبه های مقوایی قدیمی ترجیح داده نمی شوند ، زیرا ساخت آنها به زمان نیاز دارد و بیشتر توسط دست ساخته می شوند. راحت تر است که جعبه های کاغذی با کیفیت خوب را انتخاب کنید. جعبه کاغذی مارک دار در مقایسه با جعبه های مقوایی احساس زیبایی بیشتری در مشتری ایجاد می کند. جعبه های پلاستیکی نیز با محدودیت استفاده از پلاستیک و افزایش آگاهی مردم در زمینه محیط زیست ، دیگر گزینه مورد نظر نیستند.

ویژگی های یک جعبه شیرینی مناسب و پر کاربرد چیست ؟

ویژگی های یک جعبه شیرینی مناسب و پر کاربرد چیست ؟

یک جعبه شیرینی خوب و مناسب باید قادر باشد تا با بسته بندی محکم ، شیرینی را از گرد و غبار و سایر اثرات در امان نگه دارد. استفاده از آن باید حتما به طور کامل ایمن باشد. امروزه انواع مختلفی از جعبه ها در اندازه های مختلف قابل دسترسی هستند و با دادن حق انتخاب بالا، قابلیت اطمینان کامل را به کاربران ارائه می دهند. علاوه بر این ، اکثر این جعبه های شیرینی از نظر پهنای مناسب و در برابر فشار ایمن هستند.

مشخصات یک جعبه ی شیرینی مناسب به صورت لیست وار عبارت است:

الف. سازگار با محیط زیست

ب. عمر مفید طولانی

ج.طراحی جذاب

د. قابلیت بسته بندی مناسب

ه. جلوگیری از ورود رطوبت، میکروب و… به داخل بسته

و. اندازه ی مناسب برای شیرینی ها که نه هوای اضافه وارد شود و نه به شیرینی ها فشار بیاید.

ماشین ساخت جعبه شیرینی و هزینه آن چقدر است ؟

دو نوع دستگاه ساخت جعبه شیرینی امروزه در دسترس وجود دارد ، یکی نیمه اتوماتیک و دیگری دستگاه کاملاً اتوماتیک.

به طور معمول هزینه دستگاه نیمه اتوماتیک تقریباً نصف مبلغی است که یک ماشین تمام اتوماتیک هزینه دارد. قیمت با توجه به کیفیت دستگاه متفاوت است. اگر کیفیت دستگاه بالا باشد ، قیمت نیز بالا خواهد بود.در کار ساخت جعبه شیرینی شما به یک ماشین چاپ نیز نیاز خواهید داشت که برای این کار ضروری است.تقریباً قیمت دستگاه چاپ نسبت به قیمت ماشین ها ساخت جعبه شیرینی بسیار کم تر می باشد.

مواد اولیه جعبه شیرینی کدام است ؟

برای ساخت جعبه شیرینی قبل از هرچیز به مقداری کاغذ سخت و محکم احتیاج دارید. مارک و علامت اختصاری شرکت شما باید قبل از ساخت جعبه با این کاغذ، روی آن چاپ شود و سپس می توانید با استفاده از دستگاه ساخت جعبه، مرحله ی اصلی تولید را انجام دهید.

پیمایش به بالا