Search
Close this search box.

چاپ جعبه و بسته بندی کنسرو و تن

بسته بندی کنسرو ها اغلب میتواند با چاپ لیبل یا چاپ کارتن، چاپ جعبه همراه باشد؛ به  این صورت که ابتدا کنسرو مواد غذایی یا تن ماهی درون قوطی مورد نظر قرار گرفته سپس برای آن چاپ جعبه بسته بندی قوطی کنسرو تولید و به بازار عرضه می شود . در ادامه در مورد مزایای این نوع بسته بندی بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد .

چرا قوطی های کنسرو و تن به بسته بندی کارتن و جعبه نیاز دارند ؟

چرا قوطی های کنسرو و تن به بسته بندی کارتن و جعبه نیاز دارند ؟

امروز با توجه به محبوبیت و توجه کافی به علم بسته بندی و کنسرو مواد غذایی این نوع خوراکی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است که نکته مهم این موضوع توجه به نوع بسته بندی و چاپ آن می باشد.

جنس قوطی کنسرو از چیست؟

جنس قوطی کنسرو از چیست؟

این قوطی های فلزی معمولا دارای لایه ای از جنس پلیمر میباشند که باعث میشود فلز تحت تاثیر مواد غذایی داخل آن قرار نگیرد زیرا  در غیر این صورت میتواند باعث خوردگی کنسرو و در نتیجه از بین رفتن موادغذایی داخل کنسرو شود.
ظروف شیشه ای ، پلاستیک مانند پلی اتیلن ، پلی پروپیلین و پلی وینیل کلراید ، کیسه ای را پاکتی که قابل انعطاف هستند و… را روش های دیگر کنسرو کردن نیز دانست.

در هنگام چاپ و بسته بندی کنسرو مواد غذایی به چه مواردی باید توجه کرد ؟

  • جنس کنسرو باید طوری باشد که در برابر آسیب ها و ضربه های احتمالی تا حدودی مقاوم باشد.
  • مواد غذایی را کامل بپوشاند.
  • ارزش مواد غذایی را حفظ کند.
  • چاپ روی آن به منظور معرفی برند و محصول ، ارائه اطلاعات تکمیلی درمورد محصول مثل تاریخ و اسم و مواد غذایی بکار رفته و… نیز حائز اهمیت می باشد.
  • براحتی باز و بسته شود.
  • جنس آن بهتر است که قابل بازیافت باشد.
  • استفاده از طرح ها، رنگ ها و نوع چاپ مناسب و … روی بسته بندی خلاقانه باشد.

خرید و قیمت بسته بندی کنسرو مواد غذایی چگونه است ؟

خرید و قیمت بسته بندی کنسرو مواد غذایی چگونه است ؟

کنسرو ها یکی از روش های نگهداری محصول به روش مطمئن است که با روش های گوناگون به منظور نگهداری و حفاظت از محصول انجام میگیرد و میتوان گفت که جنس فلزی متدوال ترین جنس می باشد که در فروشگاه ها یافت می شود تا ارزش محصول در طولانی مدت حفظ و استفاده براحتی صورت بگیرد.

پیمایش به بالا