Search
Close this search box.

تولید و چاپ کارت ویزیت شیشه ای (ترنسپرنت) شفاف و نیمه شفاف

تولید و چاپ کارت ویزیت شیشه ای (ترنسپرنت) شفاف و نیمه شفاف به قدری محبوب شده است که امروزه در بسیاری از صنایع به عنوان یک ضرورت تلقی می شود و در بخش های بانکی و خرده فروشی شاید نوعی پشتوانه برای مشاغل باشند. چاپ کارت ویزیت در کنار طراحی کارت ویزیت جزء جداناپذیر تولید کارت ویزیت به شمار می آیند، و هر چه کارت ویزیت خاص تر باشد این پرسه نیز تخصصی تر می شود. به لطف طراحی و چاپ منحصر به فرد کارت ویزیت های شفاف، می توان آن ها را به گونه ی دلخوه چاپ نمود. ایجاد اولین تأثیر خوب اغلب می تواند به معنای تفاوت بین موفقیت و شکست در مشاغل تجاری شما باشد، بنابراین انتخاب یک کارت ویزیت شیشه ای که بتواند تاثیر ماندگاری را بر جای بگذارد ضروری است. کارت ویزیت شیشه ای ضد آب، با دوام و شیک است و به تمایز شرکت شما با دیگر شرکت ها کمک می کند.

کارت ویزیت شیشه ای چیست؟

کارت ویزیت شیشه ای چیست؟

کارت ویزیت شیشه ای یا ترانسپارنت به نوعی از کارت ویزیت PVC گفته می شود که به صورت شفاف و نمیه شفاف یا مات وجود دارند.

مزایای کارت ویزیت شیشه ای چیست؟

مزایای کارت ویزیت شیشه ای چیست؟

انتخاب یک کارت ویزیت شیشه ای می تواند مزایای متعددی را برای شما به همراه داشته باشد که می تواند به نفع مشتریان شما نیز باشد. برخی از مزایایی آن عبارتند از:

ظاهر کارت ویزیت شیشه ای خاص و شیک است

انتخاب یک طرح نوآورانه، کارت ویزیت شیشه ای شما را جذاب تر می کند و ظاهر آن خاص به نظر می رسد. بنابراین باعث می شود مشتریان شما تمایلی به دور انداختن آن ها نداشته باشند

کارت ویزیت شیشه ای حرفه ای می باشد

چاپ یک کارت ویزیت شیشه ای یک کار تخصصی است که به آن ها ظاهر حرفه ای تری می دهد. زیرا به مشتری نشان می دهد که برای چاپ کارت ویزیت خود تلاش کرده اید.

کارت ویزیت شیشه ای برای مشتری جالب است

کارت ویزیت شیشه ای برای مشتری جالب است

استفاده از این طرح ابتکاری می تواند مشتریان شما را کمی کنجکاو کند، به این معنی که آن ها اطلاعات کارت را بیشتر می خوانند.

کارت ویزیت شیشه ای با دوام است

یک پوشش سبک از بروز هرگونه لکه جلوگیری می کند. در حالی که دارای طراحی محکم و انعطاف پذیر است که فوق العاده محکم است.

کارت ویزیت شیشه ای ضد آب می باشد

این کارت های زیبا، ضد آب و پارگی هستند. در نتیجه تا مدت های طولانی باقی می مانند.

کیفیت چاپ کارت ویزیت شیشه ای بالا می باشد

از آنجایی که کارت ویزیت شیشه ای سطح صیقلی و صافی دارد، کیفیت چاپ بر روی آن بسیار خوب می باشد. همچنین می توان از خدمات متنوع بعد از چاپ نیز برای آن ها استفاده کرد.

از دیگر مزایای این کارت ها این است که می توان آن ها در تعداد کمتر از 1000 عدد توسط چاپ دیجیتال چاپ نمود. در نتیجه به سرعت نیز آماده می شوند.

معایب کارت ویزیت شیشه ای چیست؟

معایب کارت ویزیت شیشه ای چیست؟

شاید قیمت بالای این کارت ها را بتوان به عنوان عیب آن ها در نظر گرفت. اما بزرگترین عیب کارت ویزیت های شیشه ای اینست که قابل بازیافت نمی باشند و خطر زیست محیطی برای کره زمین دارند.

طراحی کارت ویزیت شیشه ای چقدر اهمیت دارد؟

نحوه طراحی کارت ویزیت شما کاملاً برای تأثیری که می تواند بر مشتریان احتمالی داشته باشد و نحوه نمایش کسب و کار شما برای مخاطبان گسترده تر بسیار مهم است. طرح و سبک کارت ویزیت شیشه ای شما می تواند چیزهای زیادی در مورد تجارت شما بگوید، و نحوه ترکیب آن ها می تواند چیزهای زیادی را در مورد تعهد شما به مشتریان نشان دهد. یک کارتی که خوب ارائه شده و خوش ساخت است، نشان می دهد که شما علاقه مشخصی به مشتریان خود دارید و مایل به صرف کمی هزینه اضافی برای ایجاد تأثیر خوب هستید.

کارت ویزیت شیشه ای چه کمکی به کسب و کارها می کند؟

کارت ویزیت شیشه ای چه کمکی به کسب و کارها می کند؟

کارت‌ ویزیت های ترانسپارنت به‌طور خاص طراحی شده‌اند تا به دارندگان کارت ویزیت مزایای مختلفی را ارائه دهند. برخی از آن ها با پلاستیک شفاف ساخته شده اند که مدار واقعی تراشه و سایر عناصر را که معمولاً توسط پلاستیک های مات پنهان شده اند، نشان می دهد.

کارت‌های ویزیت شفاف به شما کمک می‌کنند که اولین تاثیر را داشته باشید. هر تاجر خوب می‌داند که داشتن یک برداشت اول عالی چقدر حیاتی است.

به آن به عنوان یک وعده غذایی جدید فکر کنید که می خواهید به مهمانان خود ارائه دهید. یک لقمه خوب باعث می شود آن ها هوس بیشتری کنند.

داشتن کارت ویزیت شفاف در یک جلسه کاری یا مشتری دقیقاً به معنای این است که به جای اینکه در اطراف متمرکز باشد، توجه مخاطب را به یک قطعه اطلاعات حیاتی متمرکز می کند.

قرار است به عنوان یک پوشش نقره ای عمل کند که شما و کسب و کارتان را از بقیه رقبا جدا می کند.

چرا کارت ویزیت شیشه ای برای برای گیرنده جذابیت بصری دارد؟

چرا کارت ویزیت شیشه ای برای برای گیرنده جذابیت بصری دارد؟

مردم خیلی به کارت ویزیت های معمولی عادت کرده اند. وقتی صحبت از ظاهر به میان می آید، کار زیادی نمی توانید انجام دهید. اما به نوبه خود می توانید به استفاده از کارت ویزیت شفاف روی بیاورید.

همه کارت‌های ویزیت یکسان هستند، اما نه زمانی که شفاف باشند. می توانید خلاق باشید و حوزه یا خدمات خود را با تصاویر نشان دهید.

هر کارت منحصر به فرد است و شما هرگز نمی توانید طرحی شبیه به خود پیدا کنید. کارت ویزیت ترنسپارنت یک لمس حرفه ای، اضافه می کند. حرفه ای بودن یعنی منحصر به فرد بودن و متمایز بودن. این کارت ویزیت، فقط حاوی اطلاعاتی است که مشتری شما بیشتر به آن نیاز دارد.

اضافه کردن کمی خلاقیت می تواند شهرت شما را کاملا مشخص کند. به عنوان مثال، می توانید انتخاب کنید که عکس آثار خود را درج کنید و اطلاعات تماس خود را در زیر آن ها ارائه دهید. رویکرد روش جدید مستقیماً به مشتری پیام می دهد که شما یک حرفه ای هستید.

بنابراین همه ی این فاکتورها و مزایا کمک می کند تا برای مشتری جذابیت بصری داشته باشد.

چرا کارت ویزیت شیشه ای توجه ها را به خود جلب می کند؟

چرا کارت ویزیت شیشه ای توجه ها را به خود جلب می کند؟

آیا می‌خواهید یک قدم فراتر از اطلاع دادن مشتری از جزئیات تماس خود بروید؟ کارت ویزیت شیشه ای بهترین راه برای انجام این کار است. قرار است صحبت ها را برای شما انجام دهد.

شما می توانید بدون نیاز به صحبت کردن یک کلمه، کنجکاوی مشتری را تحریک کنید. ناخودآگاه مشتری را وسوسه می کند تا درباره کسب و کار و محصولات شما بیشتر پرس و جو کند. بنابراین بر خلاف کارت های معمولی آن ها توجه مخاطب را جلب کرده و آن ها را کنجکاو می کند.

کارت ویزیت شیشه ای ماندگاری طولانی تری دارند یا کارت ویزیت های کاغذی؟

کارت ویزیت شیشه ای ماندگاری طولانی تری دارند یا کارت ویزیت های کاغذی؟

کارت ویزیت های شیشه ای ماندگاری بالایی دارند. در مقایسه با همتایان خود، بادوام و انعطاف پذیرتر هستند. فرآیندهای مختلفی در ساخت آن ها وجود دارد که کارت شما را در برابر گرد و غبار، ترک و لکه مقاوم تر می کنند.

حتی اگر مشتری شما تصمیم به دور انداختن کارت شما داشته باشد، خسارت هرگز یکی از دلایل آن نخواهد بود. زیرا این کارت ها عمر مفید طولانی دارند.

در مقابل کارت ویزیت های کاغذی هر چقدر که با دوام باشند، باز هم عمر آن ها کمتر از کارت ویزیت های شیشه ای می باشد. زیرا مواد تشکیل دهنده و فرایند ساخت آن ها، باعث دوام بالاتری می شود.

با کارت ویزیت شیشه ای نوآورانه عمل کنید

کارتی که به خوبی طراحی شده باشد مشتری شما را بی حرف می‌گذارد. زیرا غیر معمول و نسبتا جدید است.

شانس بسیار کمتری برای مشتریان شما وجود دارد که قبلاً شاهد آن بوده باشند. احتمال دور انداختن کارت توسط مشتری را به حداقل می رساند.

مدت‌هاست که مردم از کارت‌هایی استفاده می‌کنند که نام آن در وسط و لوگو آن در گوشه‌ها قرار دارد.

وقت آن است که چیز جدید و هوشمندانه ای را وارد کنید. شانس خود را در کارت های ویزیت شیشه ای امتحان کنید، زیرا شما هرگز نمی خواهید به عقب برگردید.

تفاوت بین کارت ویزیت شیشه ای و کارت ویزیت مات چیست؟

تفاوت بین کارت ویزیت شیشه ای و کارت ویزیت مات چیست؟

کارت های پلاستیکی شیشه ای و مات شباهت هایی دارند. هر دو گزینه بادوام، منحصر به فرد و نوآورانه هستند. ضخامت آن ها تقریبا یکسان است. و به دلیل تیرگی آن ها فقط از یک طرف قابل چاپ هستند.

کارت های مات نیمه شفاف هستند و کارت های شیشه ای کاملا شفاف هستند. قیمت بین این محصولات کمی متفاوت است. کارت های ویزیت شیشه ای معمولا گران تر می باشند.

کارت ویزیت های مات محبوب ترین گزینه کارت ویزیت در بین این دو هستند. آن ها مورد علاقه مردم هستند. زیرا نه تنها مقرون به صرفه هستند، بلکه ظاهری نیمه شفاف دارند در حالی که جوهر را نیمه شفاف نگه می دارند. کارت های مات بافتی صاف دارند و محبوب ترین گزینه کارت شیشه ای می باشند.

کارت ویزیت مات شده یکی دیگر از انواع کارت ویزیت شفاف است. کارت مات دارای ظاهر و احساس مات است که باعث می شود کارت برتری بیشتری داشته باشد. کارت مات برای مشاغلی که می‌خواهند حرفه‌ای بودن یا خلاقیت و سبک را از خود بروز دهند، واقعاً خوب عمل می‌کند.

کارت‌ ویزیت های مات‌شده با طرح‌های رنگارنگ بیشترین تأثیر را دارند. رنگ‌های روی کارت‌های مات بسیار واضح‌تر از کارت‌های شفاف هستند.

کدام یک از کارت ویزیت شیشه ای یا مات را انتخاب کنید؟

کدام یک از کارت ویزیت شیشه ای یا مات را انتخاب کنید؟

انتخاب مات یا شیشه ای بودن کارت ویزیت به سلیفه و نظر شما و نیازهای بازاریابی شما بستگی دارد.

یکی دیگر از راه های برجسته این است که هر دو عنصر مات و شفاف را با هم ترکیب کنید. یک مثال عالی از این اپتومتریست است که از عناصر شفاف برای به تصویر کشیدن لنزهای عینک، همراه با ظاهری مات شده، برای نشان دادن کیفیت و ظرافت بالا استفاده کرده است.

همانطور که می بینید، راه های سرگرم کننده و منحصر به فرد زیادی برای استفاده از عناصر شفاف و مات در کارت ویزیت شما وجود دارد. اگر می‌خواهید یک کارت ویزیت بسازید که تأثیر زیادی بگذارد، مشاوران طراحی ما خوشحال می‌شوند به شما کمک کنند تا تصمیم بگیرید که آیا یک کارت کاملاً شفاف یا یک کارت مات برای شما بهترین است.

کاربرد کارت ویزیت شیشه ای برای چه کسانی است؟

کاربرد کارت ویزیت شیشه ای برای چه کسانی است؟

کارت ویزیت شیشه ای یک انتخاب جدید برای مشاغل عصر جدید است. نوع نیمه شفاف آن، جلوه ای مات و انعطاف پذیری عالی را به شما می دهد.

کارت ویزیت های پلاستیکی را می توان برای هر حرفه ای در تجارت، از جمله لوله کش، مهندسین، عکاسان و سایر مشاغل که به دنبال کارت با دوام هستند، استفاده کرد.

انواع کارت ویزیت شیشه ای کدام است؟

انواع کارت ویزیت شیشه ای کدام است؟

کارت ویزیت شیشه ای ساده PVC: این نوع از کارت های شیشه ای به صورت شفات و یا مات چاپ می شوند و هیچ گونه بافتی ندارند.

کارت ویزیت شیشه ای برفکی: این نوع کارت بسیار شیک بوده و نوعی بافت برفکی دارند. کارت ویزیت برفکی قیمت بلاتری دارد و خاص تر از کارت های شفاف و مات می باشد. رنگ های روشن برای چاپ این نوع کارت بسیار مناسب می باشند.

کارت ویزیت شیشه ای طلاکوب: همینطور که از نام آن پیداست چاپ طلاکوب بر روی کارت شیشه ای اعمال می شود. در نتیجه خاص و لوکس بودن را به خوبی به نمایش می گذارد.

کارت ویزیت شیشه ای پلکسی: این نوع کارت به صورت پنج رنگ چاپ می شوند. بنابراین رنگ سفید بر روی آن ها با کیفیت خوبی قابل چاپ می باشد. این کارت ها با توجه به ضخامت حدود یک میلی متر انعطاف پذیری ندارند.

اندازه کارت ویزیت شیشه ای چگونه است؟

اندازه کارت ویزیت شیشه ای چگونه است؟

معمولا اندازه این نوع کارت ها 9 در 6 سانتی متر مانند هر کارت اعتباری دیگر می باشد و حمل آن را در کیف پول راحت تر می کند.

قیمت کارت ویزیت شیشه ای چگونه است؟

قیمت کارت ویزیت شیشه ای با توجه به تیراژ چاپ و خدماتی که می خواهید بر روی آن اعمال کنید، تعیین می شود. جهت اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چرا باید کارت ویزیت شیشه ای چاپ کنیم؟

چرا باید کارت ویزیت شیشه ای چاپ کنیم؟

با چاپ کارت ویزیت شیشه ای اثری ماندگار از خود برجای می گذارید. چه آن ها را به صورت شفاف یا مات چاپ نمایید، مطمئناً توجه مردم را به خود جلب کرده و  کسب و کار شما را در نظر آن ها برجسته می کند. آن ها منحصر به فرد و بادوام هستند و تا مدت های طولانی باقی می مانند. این کارت ها خاص و زیبا بوده و معمولا افراد ترجیح می دهند آن ها را نگه دارند.

ضخامت کارت ویزیت شیشه ای (ترانسپارنت) به چه صورت است؟

ضخامت کارت ویزیت های شیشه ای را بر اساس واحد میکرون اندازه گیری می نمایند. برای داشتن کارت ویزیت شیشه ی با انعطاف پذیری بالا می بایست ضخامت آن کمتر باشد. هرچه ضخامت بیشتر باشد انعطاف پذیری کارت کمتر است. معمولا ضخامت این کارت ها 300 میکرون، 760 میکرون و یا 500 میکرون می باشد.

آیا گوشه های کارت های شیشه ای گرد شده است؟

آیا گوشه های کارت های شیشه ای گرد شده است؟

کارت ویزیت شیشه ای شفاف به صورت استاندارد با گوشه های گرد چاپ می شوند. در صورتی که تمایل به لبه های مربعی داشته باشید امکان آن وجود دارد.

تفاوت کارت ویزیت شیشه ای با کارت ویزیت کاغذی چیست؟

تفاوت کارت ویزیت شیشه ای با کارت ویزیت کاغذی چیست؟

وقتی به گزینه های جدید کارت ویزیت نگاه می کنید، به احتمال زیاد به دنبال مقرون به صرفه ترین روش برای ارائه تصویری حرفه ای از کسب و کار خود هستید. با وجود گزینه های مختلف کارت ویزیت، انتخاب کمی دشوار است، اما باید بین یک کارت ویزیت کاغذی کمی ارزان تر و یک کارت ویزیت شیشه ای کمی گران تر تصمیم بگیرید.

در حالی که هر دو می توانند مزایا و معایب خود را داشته باشند، اما اگر به دنبال ارائه تصویر بسیار حرفه ای به کسب و کار خود هستید، بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که کارت ویزیت شما از این روش پیروی می کند و می توان ارزش بیشتری را از آن به دست آورد تا یک خاطره قوی و ماندگار برای مشتریان خود به یادگار بگذارید.

کارت ویزیت شیشه ای می تواند مزایای گسترده ای را برای هر کسی که می خواهد با آن کار کند، به همراه داشته باشد. این مزایا از رویکرد قوی که به درستی ارائه می دهند تا انعطاف پذیری که می توانند هنگام چاپ ارائه دهند، متفاوت است.

اگر به دنبال این هستید که واقعاً یک کارت را به دلخواه خود چاپ کنید، می توانید طیف وسیعی از ویژگی ها از جمله برجسته سازی، بارکد و حتی قرار دادن یک تراشه در داخل کارت شیشه ای خود را برای عملکرد کامل، انتخاب کنید. شما همچنین می توانید از امکاناتی که نیازهای شما را با استفاده از طیف وسیعی از طرح ها، رنگ ها و سبک ها متناسب با کسب و کار خود، پاسخ می دهند، استفاده نمایید.

گاهی استفاده از کارت های کاغذی نسبت به کارت ویزیت شیشه ای ترجیح داده می شود، اما اصلی ترین تفاوت آن ها مربوط به ساختار و کیفیت یک کارت کاغذی است. به طور کلی، کارت های کاغذی کیفیت پایینی دارند و می توانند به آسانی از طریق مایعات، عناصر و یا به سادگی در جیب شما آسیب ببینند و این بدان معناست که می توانند به سرعت دور ریخته و بلااستفاده شوند.

در مقابل، یک کارت شیشه ای بسیار قوی تر است و به آسانی نمی شکند. این بدان معناست که وقتی کارت شیشه ای را تحویل می دهید، عموماً مدت بیشتری برای مشتری شما باقی می ماند و آسیب کمتری دارد.

مشخصات فایل طراحی کارت ویزیت شیشه ای چگونه باید باشد؟

مشخصات فایل طراحی کارت ویزیت شیشه ای چگونه باید باشد؟

در طراحی کارت ویزیت شیشه ای به این نکات توجه فرمایید:

  • حتما فایل طراحی بر اساس CMYK طراحی شده باشد.
  • به حاشیه کارت در لبه ها دقت نموده و فاصله لازم را جهت برش رعایت نمایید.
  • اگر در طراحی رنگ سفید وجود دارد، حتما فایل رنگ سفید برای چاپ را ایجاد کنید.
  • فرمت فایل را بر اساس چاپ ایجاد نمایید.

پیمایش به بالا