Search
Close this search box.

چاپ و تولید کارت ویزیت سلفون

چاپ و تولید کارت ویزیت سلفون یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای چاپ کارت ویزیت می باشد. زیرا بسیار ارزان و در عین حال زیبا و با کیفیت است. این نوع کارت ویزیت تنوع خوبی در مدل های مختلف کارت ویزیت سلفون براق، مات و مخملی دارد. به علاوه می توان این کارت ویزیت را در تعداد کم نیز (زیر ۱۰۰۰ عدد) چاپ نمود.

کارت ویزیت سلفون چیست؟

کارت ویزیت سلفون چیست؟

کارت ویزیت سلفون نوعی از کارت ویزیت است که بر روی آن یک لایه روکش مات یا براق کشیده می شود. کاغذ کارت از نوع گلاسه ۳۰۰ گرم می باشد و کیفیت و زیبایی خوبی دارد. روکش سلفون بر زیبایی و استحکام کارت ویزیت می افزاید و رنگ ها را زیباتر نشان می دهد. این کارت ویزیت کیفیت خیلی خوبی داشته و دارای قیمت بسیار ارزان است.

مزایای کارت ویزیت سلفون چیست؟

مزایای کارت ویزیت سلفون چیست؟

  • کارت ویزیت سلفون بسیار مرغوب و با کیفیت است. کارت ویزیت سلفون جزء ارزانترین کارت های ویزیت می باشد.
  • این کارت ویزیت ها تنوع بسیار خوبی دارند.
  • بر روی این کارت ویزیت ها می‌توان چاپ طلاکوب اعمال نمود.
  • این کارت ویزیت ها قابلیت چاپ در تعداد پایین را نیز دارند.
  • کارت ویزیت سلفون کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد.
  • در این نوع کارت ویزیت رنگ ها با کیفیت بسیار عالی و به صورت زنده تر چاپ می‌شوند.
  • کارت ویزیت سلفون انعطاف پذیری خوبی دارد.
  • بر روی این نوع کارت ویزیت می توان با خودکار یا ماژیک نوشت.
  • روکش سلفون بر روی این نوع کارت مانع از ایجاد خط و خش بر روی آن می شود.

معایب کارت ویزیت سلفون چیست؟

معایب کارت ویزیت سلفون چیست؟

  • کارت ویزیت سلفون در اثر تماس با آب خراب می‌شود.
  • سلفون در گوشه های کارت ویزیت، به مرور زمان و در اثر استفاده ممکن است جدا شود.

انواع کارت ویزیت سلفون کدام است؟

انواع کارت ویزیت سلفون کدام است؟

انواع کارت ویزیت سلفون از نظر متریال، با توجه به نوع روکش و سلفون آن تعیین می شود. دو نوع سلفون مات و براق، مهمترین نوع کارت ویزیت سلفون هستند که هر دو کاربرد زیادی دارند. نوع سلفون مات مخملی نیز محبوبیت زیادی داشته و بسیار شیک و حرفه ای می باشد.

از نظر نوع چاپ می توان به نوع طلاکوب و معمولی نیز آن‌ها را تقسیم کرد. از نظر شکل ظاهری و نوع برش معمولاً به صورت دورگرد و یا نوک تیز می باشند.

کارت ویزیت سلفون مات

در این نوع کارت روکش سلفون به صورت مات بر روی آن کشیده می شود. متفاوت بودن روکش سامانه انعکاس نور بر روی کارت ویزیت می شود و رنگ‌ها کمی ما تر و تیره تر دیده می شود.

کارت ویزیت سلفون براق

این کارت ویزیت به دلیل براقیت روکش رنگ ها را زنده تر و جذاب تر نشان می دهد و همچنین نور را به خوبی منعکس می کند.

قیمت کارت ویزیت سلفون به چه صورت است؟

قیمت کارت ویزیت سلفون به چه صورت است؟

قیمت کارت ویزیت سلفون برطبق فاکتورهایی مانند نوع سلفون، اندازه کارت، تیراژ مورد نظر و شکل ظاهری تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت دقیق این نوع کارت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

حداقل سفارش کارت ویزیت سلفون چقدر است ؟

حداقل سفارش کارت ویزیت سلفون 1000 عدد است. شما اگر نیاز به کارت ویزیت خاص سفلون دارید و یا کارت ویزیت در تعداد 500 عدد و کمتر می خواهید حتما با کارشناسان ما در تماس باشید .

چقدر زمان می برد تا کارت ویزیت سلفون آماده شود ؟

چقدر زمان می برد تا کارت ویزیت سلفون آماده شود ؟

کارت ویزیت سفلون در انواع مختلف قابل تولید است. شما می توانید کارت ویزیت سلفون را بصورت سلفون مات دورگرد یا سلفون مات و براق دور صاف در اندازه های مختلف سفارش دهید. کارت ویزیت سلفون از کارت ویزیت های معمولی بازار به حساب می آید و نسبت  به کارت ویزیت خاص و لاکچری از زمانکمتری بربای تولید و چاپ برخورد ار است. زمان تولید و چاپ کارت ویزیت سفلون مات و براق نسبت به جنس و سایز و تعداد آن متغیر است .

چرا کارت ویزیت سلفون یک گزینه مناسب برای عموم است؟

با توجه به زیبایی این کارت ویزیت و قیمت بسیار پایین آن، و همچنین کیفیت خوبی که دارد، توجه اغلب افراد را به خود جلب می کند. کارت ویزیت سلفون ارزش پولی که پرداخت می کنید، داراست. زیرا به نسبت قیمت ظاهر بسیار خوبی دارد. بخصوص برای افرادی که به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اند و به دنبال یک کارت ویزیت ارزان و در عین حال با ظاهر حرفه ای هستند، کارت ویزیت سلفون بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

پیمایش به بالا