Search
Close this search box.

تولید و چاپ کارت ویزیت لمینت

چاپ و تولید کارت ویزیت لمینت اغلب برای دوست داران کارت ویزیت بادوام و محکم مناسب است. کارت ویزیت لمینت، کارت هایی زنده تر و با دوام تر از کارت های ویزیت چاپی معمولی است. چاپ کارت ویزیت خصوصا کارت ویزیت لمینت  در مقایسه با دیگر کارت های ویزیت هم در طراحی کارت ویزیت و هم در چاپ، مدت زمان بیشتری را به خود اختصاص میدهد . از انواع کارت ویزیت لمینت می توان به کارت ویزیت لمینت مات و براق، کارت ویزیت لمینت برجسته، کارت ویزیت لمینت مربع و … اشاره کرد. انتخاب کارت ویزیت لمینت باعث افزایش مقاومت در برابر خراش و محافظت از کارت ویزیت در برابر آسیب، خاک، تغییر رنگ و محو شدن می شود. کارت ویزیت لمینت کیفیت بسیار عالی و جذابیت خاصی داشته و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

کارت ویزیت لمینت چیست؟

کارت ویزیت لمینت چیست؟

کارت ویزیت لمینت نوعی از کارت ویزیت است که دارای نوعی روکش بوده که ضخامت آن را بالا برده و آن را در برابر رطوبت و آب، خم شدگی و تا شدن، حفظ کرده، استحکام آن را بالا می برد.

چاپ لمینت چیست؟

چاپ لمینت چیست؟

چاپ لمینت فرآیند استفاده از یک لایه نازک پلاستیکی روی کاغذ یا ورق های کارت، برای افزایش و محافظت از مواد چاپی است. انواع متداول لمینت براق، مات و مخمل است. لمینت اغلب برای کارت ویزیت، چاپ و بسته بندی ( چاپ جعبه)، جلد کتاب، چاپ بروشور، چاپ کاتالوگ و سایر اقلام چاپی استفاده می شود.

چرا باید کارت ویزیت لمینت چاپ کنیم؟

چرا باید کارت ویزیت لمینت چاپ کنیم؟

سطوح لمینت مزایای بسیاری را در اختیار کاربر قرار می دهد، مانند مقاوم در برابر پارگی، دوام بیشتر و مقاوم در برابر آب. برخورداری از مواد روکش دار به آن ها اجازه می دهد تا بیشتر مورد استفاده قرار گیرند و از ساییدگی و فرسودگی کارهای روزمره مانند چروک، لک و آسیب ناشی از آفتاب جلوگیری می کند.

انواع کارت ویزیت لمینت کدام است؟

انواع کارت ویزیت لمینت کدام است؟

کارت ویزیت لمینت مخملی

 لمینت مخملی با روکش سنتی کاغذ معمولی را با لایه ای از پلاستیک می پوشاند تا محکم تر، مطلوب تر و انعطاف پذیرتر شود. با این حال، آنچه این دو را متمایز می کند، این است که لمینت مخملی، به دلیل استحکام پیوند ایجاد شده بین کاغذ و پوشش پلاستیکی لمینت، ظاهر نرم تری و کیفیت برتری دارد.

این ماده نه 100٪ مات است و نه براق، اما در نورهای خاصی به همان روشی که مخملی نشان می دهد، منعکس می شود. پایان کار نیز به این معنی است که محصول جذاب تر خواهد بود و به عنوان یک گزینه “برتر” در نظر گرفته می شود، زیرا پایان کار آن صاف و طبیعی است. لمینت مخملی معمولاً برای تکمیل کارت ویزیت، بروشور و جلد کتاب استفاده می شود. این یک پوشش تطبیق پذیر است که جلوه ای تمیز به طیف وسیعی از محصولات می بخشد.

کارت ویزیت لمینت مات

لمینت مات جلوه ای زیبا و پیچیده می بخشد. به همین دلیل است که برای بسیاری از افراد، انتخاب رایجی است. در مقایسه با سایر براق ها، لمینت مات بیشتر ظاهری طبیعی دارد. برخلاف لمینت براق، لمینت مات می تواند ظاهر نرم تری را ارائه دهد. زیرا می تواند کنتراست کمتری را در رنگ های تیره ایجاد کند. بافت آن یک ورقه مات نرم است، که استفاده از آن را برای کاربران متعددی به تجربه دلپذیری تبدیل می کند.

کارت ویزیت لمینیت براق

لمینت های براق اغلب یک انتخاب محبوب هستند و تشخیص دلیل آن دشوار نیست. نوشتن و تصاویر اغلب واضح تر به نظر می رسند. در حالی که کنتراست بیشتری نیز دارند. لمینت براق همچنین یک انتخاب با دوام است. زیرا خاک، گرد و غبار و اثر انگشت را به راحتی دفع می کند. اگر لمینت با خاک تماس پیدا کند، به دلیل بافت براق آن به راحتی پاک می شود.

مزایای کارت ویزیت لمینت چیست؟

مزایای کارت ویزیت لمینت چیست؟

مزایای کارت ویزیت لمینت مات چیست؟

کارت ویزیت های لمینت مات می توانند کنتراست کمتری در رنگ های تیره ایجاد کنند، که ظاهری کمی نرم تر به طرح شما می بخشد. این بهترین نوع کارت ویزیت برای محافظت در برابر خط و خش است. نوشتن روی آن آسان است و نور را منعکس نمی کند.

مزایای کارت ویزیت لمینت براق چیست؟

کارت ویزیت های لمینت براق، پوشش محافظتی را ارائه می دهند، در حالی که کیفیت طراحی شما را افزایش می دهد. سطح براق نور را منعکس می کند تا همه رنگ ها زنده و چشم نواز شوند. اگر می خواهید طرح خود را پر جنب و جوش تر کنید و رنگ ها غنی تر به نظر برسند، یک کارت ویزیت لمینت براق، انتخاب خوبی است. رنگ ها با خطوط تمیزتر عمیق تر به نظر می رسند که باعث می شود تصاویر با یک پایان کلی پر جنب و جوش واضح تر به نظر برسند.

کارت ویزیت های لمینت براق برای نمایشگاه ها مناسب هستند. بازتاب نور وقتی روی میز نمایشگاه چیده می شوند، توجه را جلب می کند. لمینت براق محافظت بالایی در برابر آلودگی و آسیب ارائه می دهد. بنابراین نیازی نیست نگران این باشید که شخصی کارت شما را در کیفش قرار دهد یا آن را کثیف کند.

مزایای کارت ویزیت لمینت مخمل چیست؟

کارت ویزیت های لمینت مخمل مانند پوست یک هلو تازه یا مخمل کوتاه کمی نرم است. دارای ظاهری مات، صاف با حسی دلپذیر، نرم و حس لمسی است که اغلب افراد را شگفت زده می کند. حس مخملی اولین تاثیر فوق العاده را ایجاد می کند. به هر حال، کارت ویزیت شما اولین تعامل فیزیکی است که مشتری با نام تجاری شما انجام می دهد. اگر می خواهید کارت ویزیت شما بر مخاطب جدید شما تأثیر بگذارد، کارت ویزیت مخملی، هنگام لمس آن، تأثیرگذار است. کارت های ویزیت مخملی در یک رویداد شلوغ خودنمایی می کنند و به این ترتیب تعاملات شما به یاد ماندنی تر می شود.

یکی دیگر از مزایای لمینت مخملی این است که خواندن متن روی کارت ویزیت را آسان می کند. سطح مات نور را منعکس نمی کند. بنابراین خواص ضد تابش خوبی دارد. این خاصیت همچنین باعث می شود که برای چاپ جلد به یک انتخاب محبوب تبدیل شود تا به جلد حس خاص و دلپذیری بدهد.

معایب کارت ویزیت لمینت چیست؟

معایب کارت ویزیت لمینت چیست؟

کارت ویزیت های براق، مات و مخملی متفاوت هستند. لمینت مخملی، دارای روکش مات و حس مخملی است. لمینت مخملی و لمینت مات مشابه به نظر می رسند، و انتخاب کارت ویزیت را سخت تر می کند.

کارت ویزیت لمینت مات کمی رنگ ها را تیره و کدر می کند. بنابراین برای رنگ های روشن مناسب نیست.

کارت ویزیت لمینت مخملی در برابر خط و خش مقامت کمتری دارد.

کارت ویزیت لمینت براق نیز در نور زیاد به خوبی دیده نمی شود.

کارت ویزیت لمینت برای چه کسانی کاربرد دارد؟

کارت ویزیت لمینت برای چه کسانی کاربرد دارد؟

کارت ویزیت لمینت براق: بهترین انتخاب برای: کارت ویزیت های رنگارنگ مبتنی بر تصویر که به محافظت در برابر آلودگی و آسیب نیاز دارند.

کارت ویزیت لمینت مات: انتخاب ایده آل برای: ارسال کارت ویزیت باوقار و شیک و نوشتن روی کارت های قرار ملاقات

کارت ویزیت لمینت مخملی: بهترین انتخاب برای برداشت های به یاد ماندنی و کارت ویزیت لوکس.

اهمیت استفاده از کارت ویزیت لمینت در چیست؟

اهمیت استفاده از کارت ویزیت لمینت در چیست؟

همانطور که می دانیم کارت ویزیت لمینت، بسیار مقاوم و بادوام است. در نتیجه عمر بالایی داشته و مدت زمان بیشتری در نزد افراد باقی می ماند.

همچنین این نوع کارت ویزیت در برابر آسیب و خراش، مقاومت خوبی دارد. بنابراین مقدار زیادی در هزینه ها صرفه جویی می کند. ضمن آنکه قیمت بسیار مناسبی با توجه به کیفیت بالای آن دارد. اگر به دنبال یک کارت ویزیت زیبا شیک و بادوام و قیمت مناسب هستید،کارت ویزیت لمینت انتخاب بسیار خوبی می‌باشد.

قیمت کارت ویزیت لمینت چگونه است؟

قیمت کارت ویزیت لمینت چگونه است؟

قیمت کارت ویزیت لمینت بر اساس نوع لمینت استفاده شده، می باشد، که بر اساس اندازه ورق و مقدار ورق قیمت گذاری می شوند. لمینت براق ارزان تر از مات است.

همچنین قیمت کارت ویزیت لمینت به تیراژ، سایز، دایکات  غیره بستگی دارد. جهت اطلاع دقیق از قیمت ها با کارشناسان مجموعه ی ما تماس بگیرید.

کارت ویزیت لمینت چه تاثیری در بازاریابی دارد؟

کارت ویزیت لمینت چه تاثیری در بازاریابی دارد؟

نوع کارت ویزیت شما، اولین ذهنیت را هنگام ارائه به افراد، ایجاد می کند. بنابراین مهم است اولین برداشت افراد از نام تجاری و برند شما چگونه باشد و این ذهنیت برای افراد به گونه‌ای به یاد ماندنی باقی بماند. کارت ویزیت های لمینت با انواع مختلفی که دارند، برای شرایط و کاربردهای مختلف جهت تاثیر گذاری بر مشتریان مناسب هستند.

زمانی که کارت ویزیت خود را ارائه می دهید و توجه مشتری را جلب می کنید. اولین قدم را در بازاریابی محصولات و خدمات خود برداشته اید. بنابراین می توانید قدم های بعدی را برداشته و با مشتریان خود ارتباط خوبی برای تعاملات تجاری برقرار کنید.

کارت ویزیت لمینت چگونه طراحی می شود؟

کارت ویزیت لمینت چگونه طراحی می شود؟

با توجه به ویژگی ها و مزایا و معایبی که برای هر نوع از کارت ویزیت های لمینت گفته شد، جهت انتخاب و طراحی اقدام کنید. به یاد داشته باشید که انتخاب نوع رنگ ها در طراحی بستگی به نوع کارت ویزیت لمینت دارد. شما نمی توانید رنگ های زنده و روشن را در کارت ویزیت لمینت مات اجرا کنید. زیرا چاپ آن جذابیت خاصی ندارد. و برعکس به همین ترتیب رنگ های تیره در کارت ویزیت لمینت مات جلوه و زیبایی بیشتری خواهد داشت.

بنابراین انتخاب رنگ ها در طراحی کارت ویزیت لمینت اهمیت زیادی دارد که باید آن را مد نظر داشته باشید.

پیمایش به بالا