Search
Close this search box.

تولید و چاپ کارت ویزیت کتان

چاپ و تولید کارت ویزیت کتان اغلب برای افرادی که بدنبال کارت ویزیت خاص هستند، ضرورت به حساب می آید. چاپ کارت ویزیت برای افرادی خاص چالشی بزرگ به حساب می آید چون آنها بدنبال طراحی کارت ویزیت خاص و چاپ خاص تر آن هستند. کارت ویزیت کتان در سه نوع امباس، کلهر و پلاستیک بسیار مقرون به صرفه و زیبا می باشد. مشخصه اصلی این نوع کارت ویزیت بافت خاصی که شبیه پارچه است، می باشد. کارت ویزیت کتان زیبایی و ظرافت خوبی داشته و لمس آن در دست احساس لذت بخشی ایجاد می کند. این کارت های سازگار با محیط زیست بسیار منحصر به فرد بوده و برای اجرای رنگ های روشن بسیار ایده آل است.

کارت ویزیت کتان چیست؟

کارت ویزیت کتان چیست؟

کارت ویزیت کتان دارای بافتی کلاسیک می باشد که روی کاغذ سفید چاپ شده است. کتان بافتی از سطح متقاطع را ارائه می دهد و ظاهر و حسی خاصی به آن می بخشد. با این کارت ویزیت جذاب می توانید طراحی خود را ارتقا دهید و آن ها را به یاد ماندنی کنید.

مزایای کارت ویزیت کتان چیست؟

مزایای کارت ویزیت کتان چیست؟

  • سطح کتان برجسته، ظرافت و زیبایی را به کارت ویزیت شما می افزاید.
  • این کارت ها با داشتن بافت متمایز و ظاهر با کیفیت، فوراً عنصر منحصر به فردی را به تجارت شما می افزایند.
  • این کارت ها به راحتی قابل چاپ هستند. زیرا روی یک کاغذ بدون پوشش چاپ می شوند.
  • ضخامت کارت ویزیت کتان به اندازه کافی بوده و وزن خوبی دارد.
  • این کارت در هنگام لمس احساس درجه یک و ظریفی منتقل می کند.
  • کارت ویزیت کتان کاملا دوستدار محیط زیست است. زیرا هیچ نوع روکشی از مواد غیر طبیعی ندارند.
  • این کارت ویزیت ها بسیار منحصر به فرد هستند. این به دلیل بافت منحصر به فرد آن ها است.
  • آن ها کاملاً محکم هستند و دوام خوبی دارند.
  • هیچ کارت ویزیت دیگری مانند کارت ویزیت کتان نمی تواند بر حس لامسه تأثیر بگذارد. بافت برجسته، متقاطع و بافته شده بلافاصله کارت ویزیت شما را از سایر کارت ها متمایز می کند.
  • کارت ویزیت های کتان سبک ترین گزینه موجود هستند.
  • این کارت ویزیت ها بسیار مقرون به صرفه هستند.
  • برای کارت های با رنگ های سفید و روشن بسیار ایده آل می باشند.
  • چاپ انواع مختلف طرح های رنگی بر روی آن آسان است و چاپ تصویر در وضوح بالا امکان پذیر می باشد.

معایب کارت ویزیت کتان چیست؟

معایب کارت ویزیت کتان چیست؟

  • کارت ویزیت کتان برای رنگ های روشن مناسب است و در صورتی که بخواهید یک کارت ویزیت رنگی دشته باشید، گزینه ایده آلی نیست.
  • کارت ویزیت کتان بدلیل اینکه هیچ روکشی ندارد، دوام کمتری نسبت به کارت های گلاسه دارد.
  • این کارت ویزیت در اثر خیس شدن آسیب می بیند.
  • این کارت ویزیت ها به راحتی خم می شوند.
  • عمر آن ها به نسبت دیگر کارت ها کمتر است.

کارت ویزیت کتان برای چه کسانی کاربرد دارد؟

کارت ویزیت کتان برای چه کسانی کاربرد دارد؟

کارت ویزیت کتان دارای بافت خاصی است. زیرا ظاهری شبیه پارچه دارند. با توجه به نقش برجسته این کاغذها، از نظر بصری جذاب به نظر می رسند. بسیاری از مردم دوست دارند از آن ها به روش های مختلف استفاده کنند. مانند برخی از لوازم التحریرها و غیره. مزایای کارت ویزیت کتان عالی است. بنابراین بسیاری از مشاغل آن ها را ترجیح می دهند. به راحتی می توان آن ها را با کیفیت بالا چاپ کرد. این کارت ها جذابیت بصری گرافیک را افزایش می دهند.

همچنین برای مشاغلی که به نوعی با پارچه و لباس مرتبط هستند، گزینه بسیار ایده آلی می باشد. زیرا می توانند با طراحی خلاقانه و زیبا با توجه به بافت زیبای کارت ویزیت کتان به طور موثرتری شغل خود را معرفی نمایند.

مشاغلی مانند پارچه و پرده فروشی ها، بوتیک ها، مانتو فروشی ها و غیره می توانند از این نوع کارت ویزیت بهره ببرند.

انواع کارت ویزیت کتان کدام است؟

انواع کارت ویزیت کتان کدام است؟

کارت ویزیت کتان در سه نوع کتان امباس، کلهر و پلاستیک موجود است که هر کدام مزایای خود را دارند.

در این میان کارت ویزیت کتان پلاستیک از همه با دوام تر بوده ولی بافت چندانی نمی توان روی آن اعمال کرد.

کارت ویزیت کتان کلهر نیز گران ترین و پرطرفدارترین آن ها می باشد. اما مقاومت چندانی در برابر رطوبت ندارد و هچنین می توان با خودکار روی آن نوشت.

کارت ویزیت کتان امباس نیز دارای بافت خوب و زیبایی بوده و برای اجرای رنگ های روشن عالی می باشد. کیفیت خوبی داشته و کاملا دوست دار محیط زیست می باشد.

چرا باید کارت ویزیت کتان چاپ کنیم؟

چرا باید کارت ویزیت کتان چاپ کنیم؟

کارت ویزیت کتان زیبا، شیک و خاص است و بافت جذابی دارد. اما دلایل و مزایای زیادی برای چاپ آن ها وجود دارد که به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

کارت ویزیت کتان ظاهر خیره کننده ای دارد

ظاهر در این عصر مدرن اهمیت زیادی دارد. کارت ویزیت های معمولی بدون گرافیک چندان جذاب به نظر نمی رسند. اما وقتی درباره بافت کاغذ کتان صحبت می کنیم، چیز خاصی وجود دارد و به دلیل الگوی منحصر به فردی است که روی آن نقش بسته است. این بافت شبیه یک پارچه است و احساس آن را نیز به ارمغان می آورد. همچنین بسیاری از مردم تصاویر جذاب بصری را روی آن دوست دارند.

کارت ویزیت کتان یک ماده پایدار است

جهان در حال تغییر از محصولات غیر اکولوژیکی به محصولات سازگار با محیط زیست است و این اجتناب ناپذیر است. به همین دلیل سازگاری با محیط زیست یک مزیت بسیار بزرگ برای کاغذ کتان است. این نوع کارت با استفاده از مواد طبیعی تولید می شود. زیست تخریب پذیر است به این معنی که قبل از پلاستیک تجزیه می شود. بازیافت این مواد آسان است.

همچنین فرایند تولید آن ها از نظر مصرف انرژی و همچنین اکولوژیکی است. این بدان معناست که آن ها از جهات مختلف برای محیط زیست ایمن هستند. این یک مزیت بزرگ این روزها است. زیرا مردم از شرکت هایی که از چنین محصولاتی استفاده می کنند که به جو آسیب نمی رسانند، قدردانی می کنند.

کارت ویزیت کتان مقرون به صرفه می باشد

کارت ویزیت کتان مقرون به صرفه می باشد

 وقتی که در مورد قیمت صحبت می کنیم، این کارت ها مقرون به صرفه هستند. این امر به این دلیل است که تولید کاغذ معمولی آسان نیست و برای جلوه دادن آن به مقدار زیادی پول نیاز است. اما کتان ها بدون انجام کار خاصی جلوه ویژه ای دارند. این باعث می شود آن ها برای افراد مختلف بسیار جذاب باشند.

 قیمت آن ها بسیار رقابتی است. بنابراین نگران هزینه خرید آن ها نباشید. بسیاری از مردم برعکس فکر می کنند و تصور می کنند که این کاغذهای زیبا هزینه بیشتری خواهند داشت. اما این درست نیست.

فرایند تولید آن ها مقرون به صرفه است و با استفاده از فناوری مدرن، هزینه ها بیشتر کاهش می یابد.

کارت ویزیت کتان دوام خوبی دارد

دوام آن ها بسیار عالی است به طوری که بسیاری از برندها و همچنین مشتریان را به خود جذب می کند. این کارت ها به راحتی تحت تأثیر آب قرار نمی گیرد، اگر مقدار آن زیاد نباشد، گرما روی آن تأثیر نمی گذارد. این یک مزیت بزرگ است که از هر نوع مواد به دست نمی آید.

سازگاری و راحتی کارت ویزیت کتان قابل ستایش است

این کارت ویزیت با اکثر چاپگرهای جدید سازگار است. این بدان معناست که مردم برای چاپ روی آن ها نیازی به وسیله خاصی ندارند. همچنین چاپ آن ها با انواع جوهر و تکنیک آسان است. این نیز برای بسیاری از افراد مفید است.

آن ها همچنین راحتی را از جهات مختلف فراهم می کنند. به عنوان مثال می توان کاغذ را تمیز کرد. به این ترتیب، مردم می توانند از اقلام ساخته شده از آن ها به راحتی برای مدت طولانی استفاده کنند.

اهمیت استفاده از کارت ویزیت کتان در چیست؟

ما درک می کنیم که یافتن بهترین کارت برای شما و کسب و کار شما می تواند چالش برانگیز باشد. اگر می خواهید یک کارت شیک و حرفه ای داشته باشید، به کارت ویزیت های کتان فکر کنید. آن ها کارت مناسبی برای شما و نام تجاری شما هستند تا تأثیر قوی و به یاد ماندنی را ایجاد کنند.

بنابراین مهم است که بخصوص در اولین برخورد، افراد را به حرفه خود جذب کنید و آن ها را تحت تاثیر قرار دهید. کارت ویزیت های کتان یک انتخاب عالی برای نشان دادن نام تجاری شما به صورت برجسته هستند. است.

قیمت کارت ویزیت کتان چگونه است؟

قیمت کارت ویزیت کتان چگونه است؟

با توجه به اینکه کارت ویزیت شما به صورت یک رو یا دورو چاپ می شود و در چه تیراژی می باشد، قیمت ها متفاوت می باشد. بنابراین جهت اطلاع از قیمت ها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کارت ویزیت کتان چه تاثیری در بازاریابی دارد؟

چه در زمینه بازاریابی چاپی و چه در زمینه بازاریابی های دیگر اهمیت کارت ویزیت را می دانید. کارت ویزیت اولین قطعه بازاریابی است که باید برای مشاغل جدید و رو به رشد مفید باشد. می توانید از کارت ویزیت ها برای ایجاد اولین تاثیر قوی و نشان دادن ارزش های تجاری خود استفاده کنید.

کارت ویزیت کتان در عین برجسته سازی نام تجاری شما، مهمترین اطلاعات مربوط به شما و شرکت شما را در خود جای داده است. بنابراین هنگامی که هر بازاریابی کارت ویزیت کتان را ارائه می دهد، تاثیر خوبی بر مشتری می گذارد. زیرا خاص و برجسته بوده و اغلب افراد این کارت ها را دوست دارند.

کارت ویزیت کتان چگونه طراحی می شود؟

کارت ویزیت کتان چگونه طراحی می شود؟

همیشه اطمینان حاصل کنید که همه طرح شما برای چاپ با کیفیت بالا به صورت 300dpi ذخیره شده اند. خروجی همه طرح ها با فرمت CMYK و شامل حداقل 5 میلی متر حاشیه در اطراف باشد. از قرار دادن لوگو یا عناصر متنی در فاصله 3 میلی متری از لبه طرح خودداری کنید. یک طرح رنگارنگ ایجاد کنید که روی کاغذ کتان سفید روشن شود.

پیمایش به بالا