Search
Close this search box.

تولید و چاپ جعبه هارد باکس

چاپ و تولید جعبه هاردباکس سخت ترین مراحل ساخت و زیباترین جعبه، به حساب می آید. در تولید و چاپ جعبه مقوایی شاید کار ما در یک یا دو یا نهایت 3 مرحله جمع شود، ولی ساخت و تولید بسته بندی مانند هارد باکس کاری زمان بر و سخت به شمار می آید. بسته بندی محصولات با جعبه های مختلفی انجام می شود که یکی از این جعبه ها هارد باکس یا جعبه سخت می باشد. جعبه سخت انواع و ویژگی های مختلفی دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

تولید و چاپ جعبه هاردباکس اغلب برای چه کالاهایی استفاده می شود ؟ 

تولید و چاپ جعبه هاردباکس اغلب برای چه کالاهایی استفاده می شود ؟ 

جعبه هارد باکس با ظاهر لوکس و شیک خود ارزش برند و محصولات را بالا برده و به نام تجاری اعتبار می بخشد. سرمایه گذاری در بسته بندی کالا با جعبه هارد باکس فروش آن محصول را بالا برده و بین شما و رقبایتان تمایز ایجاد می نمایند. این جعبه ها بسیار محکم بوده و از محصولات لوکس به خوبی محافظت می کند. از جعبه هارد باکس در بسته بندی انواع جواهرات، ساعت، کالاهای دیجیتال و حتی خوراکی هایی مانند شکلات و غیره استفاده می شود.

جعبه هارد باکس چیست؟

جعبه هارد باکس یک نوع جعبه لوکس و سخت است که از مقواهای چند لایه و کاغذهای با گرماژ بالا (بین صد الی 200 گرم) ساخته می شود. همه ی خدمات و مراحل پس از چاپ در جعبه های معمولی، هنگام چاپ جعبه هارد باکس نیز به کار می روند. اما تفاوت هارد باکس این است که هر نوع خدمات و امکانات چاپی که در جعبه های معمولی امکان پذیر نیست، قابل استفاده می باشد.

چاپ جعبه هارد باکس چه تاثیری بر فروش دارد؟

چاپ جعبه هارد باکس چه تاثیری بر فروش دارد؟

جعبه هارد باکس به منظور ارائه حس کیفیت و انحصاری به مصرف کنندگان خلاصه می شود. خریداران کالاهای لوکس به برندهای لوکس احساس نیاز (نه لزوما) و تمایل دارند. آن ها می دانند که بیشتر از آنچه لازم است، هزینه می کنند. بنابراین بسته بندی شما باید این تصور را ایجاد کند که پول بیشتری می توانند پرداخت کنند.

بسته بندی شما باید منعکس کننده ارزش درک شده، برای مصرف کنندگان قبل از رسیدن به محصول باشد. بنابراین چاپ جعبه هارد باکس برای انتخاب توسط مشتری و خرید آن اهمیت زیادی دارد.

جعبه هارد باکس حس ارزشمندی مصرف کننده را جلب می کند. انتخاب یک محصول گران قیمت از ویترین به آن ها حس وجهه والایی می دهد و نمایش آن در خانه، به آن ها احساس غرور و افتخار می دهد.

کاربرد جعبه هارد باکس چیست ؟ 

کاربرد جعبه هارد باکس چیست ؟ 

به طور کلی از جعبه هارد باکس برای بسته بندی محصولات و کالاهای لوکس استفاده می شود. از محصولات غذایی مانند شکلات های خاص و گران قیمت گرفته تا بسته بندی کالاهای دیجیتال جعبه هارد باکس مورد استفاده قرار می گیرد.

جعبه هارد باکس کابرد گسترده ای در بسته بندی کالاهای لوکس مانند جواهرات، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی لوکس، ساعت، کراوات، تلفن همراه، کیف و کفش های برند و لوکس دارا می باشد.

این جعبه ها جهت هدیه محصولت مختلف بسیار کاربدری و شیک می باشند و ارزش هدایا را دو چندان می نمایند.

  • جعبه های هاردباکس در جعبه سازی و کارتن سازی محبوب می باشند و معمولا برای محصولات گران قیمت و لوکس بکار می روند.
  • این جعبه ها به دلیل اینکه جنبه لوکس بودن دارند میتواند روی برندینگ و محصول شما تاثیر زیادی داشته باشد.
  • برای بسته بندی محصولات غذایی، صنعتی، ساعت ها، کیف، کفش و جواهرات و… مورد استفاده است.
  • جعبه‌ گوشی های هوشمند یک نمونه از جعبه هارد باکس می باشد.

چرا باید جعبه هارد باکس چاپ کنیم؟

چرا باید جعبه هارد باکس چاپ کنیم؟

بسته بندی محصول اولین جنبه ای از نام تجاری شما است که مصرف کنندگان به آن دلبستگی پیدا کرده و آن را به عنوان هویت برند شما توسعه می دهند. سبک و نوع جعبه هارد باکس که برای استفاده انتخاب می کنید باید در ابتدای توسعه برند شما تعیین شود. این تنها راهی است که می توانید خاطره انگیزترین تاثیر را برای مصرف کنندگان ایجاد کنید.

هر صنعتی که وارد عرصه لوکس می شود، این فرصت را دارد که اعتبار خود را به نمایش بگذارد. فقط به این بستگی دارد که تصمیم بگیرید محصول شما چه نوع تصویری داشته باشد. انجام تحقیقات بازار به شما کمک می کند تعیین کنید که رقابت شما از چه نوع مارکی استفاده می کند، که راهی عالی برای محک زدن نام تجاری شما به منظور آماده سازی خود برای موفقیت است.

اگر رقبای شما محصولات لوکس خود را در یک جعبه هرد باکس می فروشند، باید محصولات خود را در یک جعبه هارد باکس بفروشید. گزینه های زیادی برای افزودن جذابیت به بسته بندی شما وجود دارد تا برند شما متمایز شود. کار با یک شرکت بسته بندی مناسب به معنای همه تفاوت ها در مورد قرار گرفتن در موقعیت برتر از رقابت است.

اغلب چه کسب و کارهایی و برای چه کارهایی از جعبه هارد باکس استفاده می کنند؟

اغلب چه کسب و کارهایی و برای چه کارهایی از جعبه هارد باکس استفاده می کنند؟

اغلب کسب و کارهایی که از جعبه هارد باکس برای بسته بندی کالاهای خود استفاده میکنند، شامل موارد زیر می شوند:

  • جعبه هارد باکس برای محصولات غذایی
  • جعبه هارد باکس برای گوشی های هوشمند
  • جعبه هارد باکس برای محصولات صنعتی
  • جعبه هارد باکس برای ساعت
  • جعبه هارد باکس برای کیف
  • جعبه هارد باکس برای کفش
  • جعبه هارد باکس برای جواهرات

قیمت جعبه هارد باکس به چه صورت می باشد؟

قیمت جعبه هارد باکس به عوامل مختلفی بستگی دارد. سایز و تیراژ جعبه، جنس جعبه، نوع روکش مورد استفاده، نوع چاپ و غیره همگی در تعیین قیمت جعبه هارد باکس موثر می باشند.

انواع هارد باکس کدام است ؟ 

انواع هارد باکس کدام است ؟ 

جعبه های هارد باکس بسته به شکل ظاهری و نوع باز شدن  در انواع مختلفی تولید می شوند. برخی از انواع جعبه های هارد باکس عبارتند از:

  • جعبه های ساده ی دو تکه که شامل درب و خود جعبه می باشند. این جعبه ها ساده ترین نوع هارد باکس ها می باشند و نسبت به دیگر انواع آن سریع تر تولید شده و قیمت آن ها مناسب تر است. جعبه های دو تکه متداول ترین نوع هرد باکس می باشند.
  • جعبه های سه تکه که به صورت سه تکه جدا و یا لولا دار، شامل دو درب در ابتدا و انتهای جعبه و بدنه می باشند. مقاومت و استحکام آن ها از نوع اول بیشتر بوده و تولید آن ها زمانبرتر می باشد. همچنین قیمت بالاتری نسبت به نوع اول دارند.
  • جعبه های کتابی که درب آن ها به صورت های ساده، قفل دار و مگنت دار می باشد. نوع ساده و قفل دار امنیت کم تری نسبت به مگنتی دارند و ارزان تر می باشند. جعبه هارد باکس نوع کتابی به راحتی باز و بسته می شوند و برای هدیه دادن (بخصوص نوع ساده) بسیار مناسب می باشند.
  • جعبه های کشویی که همانطور که از نام آن ها پیداست، به صورت کشویی و افقی باز و بسته می شوند. استفاده از آن ها بسیار ساده بوده و محافظت خوبی از محصول می کنند. در ضمن بسیار زیبا و شیک می باشند. اما برای کالاهای با ابعاد بزرگ تر مناسب نمی باشند.
  • هارد باکس تلسکوپی که ساده ترین و معروف ترین نوع ان است.
  • هارد باکس تلسکوپی 3 تکه استحکام و زیبایی بالایی دارد.
  • هارد باکس کشویی که تقریبا امن ترین نسبت به بقیه جعبه ها می باشد ، راحتی استفاده و استحکام بالا و… از دیگر ویژگی های این است.
  • هارد باکس کتابی که ارزان و کمترین زمان برای تولید را میطلبد.
  • هارد باکس مگنتی را نیز احتمالا برای ساعت ها مشاهده کرده اید که دارای آهن ربا است و گران ترین نوع است.

مزایای هارد باکس نسبت به بقیه جعبه ها چیست ؟ 

مزایای هارد باکس نسبت به بقیه جعبه ها چیست ؟ 

  • جعبه هارد باکس زیبا، جذاب و شکیل است.
  • جعبه هارد باکس لوکس بوده و به برند اعتبار می بخشد.
  • مشتریان خرید محصولات با جعبه هارد باکس را دوست داشته و استقبال می کنند.
  • جعبه هارد باکس استحکام بالایی داشته و به خوبی از محصول داخل آن محافظت می نماید.
  • این جعبه ها به دلیل ظاهر زیبا و شیک برای هدیه دادن بخصوص به افراد مهم بسیار مناسب می باشند.
  • استفاده از انواع این جعبه ها ساده بودهو به راحتی باز و بسته می شوند.
  • جعبه هارد باکس ارزش محصول بسته بندی شده را بالا می برند.
  • ارد باکس نسبت به بقیه جعبه ها مقاومت و طول عمر بالاتری دارد، محافظت از محصول شما، زیبایی خاص و استفاده از رنگ ها و طرح ها و لوگو های گوناگون از دیگر ویژگی های این محصول است.
  • هزینه کل این جعبه نسبت به جعبه های مقوایی معمولی زیاد بالا نیست.
  • جعبه های هارد باکس نسبت به نوع و جنس مقوا، لمینت، ابعاد و روکش آن قیمت گذاری می شود.

اغلب چه مواردی برای تولید و چاپ جعبه هارد باکس مهم است ؟ 

  • به روکش مناسب، اندازه، رنگ آن و تناسب با محصول شما، استحکام و… آن توجه کنید.
  •  هارد باکس یکی از جعبه های متنوع و محبوب و خاص می باشد که در محصولات خود میتوانید از آن استفاده کنید زیرا ویژگی هایی دارد که میتواند خریدار را مجذوب خود کند و در نتیجه روی فروش محصول شما تاثیر بگذارد.

معایب جعبه هارد باکس چیست؟

معایب جعبه هارد باکس چیست؟

  • بسته بندی با جعبه هارد باکس گران است.
  • این نوع جعبه ها بدلیل داشتن روکش هایی مانند سلفون ها به طور کامل قابل بازیافت نبوده و بازیافت آن ها پرهزینه می باشد.

چه زمانی برندها باید بسته بندی لوکس را انتخاب کنند؟

جعبه هارد باکس تجربه بالایی را برای مشتریان ایجاد می کند. مصرف کنندگان آگاهانه و یا ناخودآگاه درباره بسته بندی، بر اساس خود بسته بندی قضاوت می کنند. هنگامی که یک برند اقدام به فروش محصولات گران قیمت می کند، مهم است که بدانیم بسته بندی آن ها چگونه برای هر پنج حس مصرف کنندگان جذاب است. جزئیات بصری و لمسی موجود در جعبه هارد باکس چیزی است که آن را از محصولات رده پایین تر در قفسه ها جدا می کند.

این بدان معناست که جعبه هارد باکس را جایگزین کنید. اقلام تخصصی در بازار لوکس متوسط ​​تا درجه یک، مانند شامپوها و لوازم آرایشی ساخته شده با مواد اولیه درجه یک، می توانند خود را با یک جعبه هارد باکس زیبا متمایز کنند. مارک های این دسته می توانند با پیشرفت های چشم نواز، مانند جزئیات فویل و طراحی گرافیکی خوب، خود را متمایز کنند. این جزئیات می تواند ارزش هر بسته بندی را جلوه دهد، اما در جعبه هارد باکس درجه یک که برای قرار دادن یک محصول با ارزش طراحی شده است، بسیار جذاب به نظر می رسد.

برندهایی که لوازم آرایشی لوکس، شکلات ها و آب نبات های درجه یک می فروشند، اغلب جعبه هارد باکس را انتخاب می کنند که دو منظوره است. این نوع بسته بندی برای خریدار جذابیت اولیه ای دارد، اما هنگامی که آن را برای مهمانان بیرون می آورد، به عنوان وسیله ای جذاب برای ارائه و هدیه عمل می کند.

چگونه شرکت مناسب برای ساخت و چاپ جعبه هارد باکس را انتخاب نماییم؟

چگونه شرکت مناسب برای ساخت و چاپ جعبه هارد باکس را انتخاب نماییم؟

در عصر امروز برای اعتبار نام تجاری نمی توان از جزئیات بسته بندی صرف نظر کرد. تجربه جعبه گشایی مشتری به بسته بندی های لوکس و چشم نواز بستگی دارد.

شرکت سازنده جعبه هارد باکس مناسب راه حل های بصری و زیبایی شناسی از جمله برجسته سازی روی جعبه و روکش های مجلل و نرم، برای نام تجاری شما دارد،. اما همه تولیدکنندگان توانایی ارائه این خدمات منحصر به فرد را ندارند. از مفهوم تا کاربرد، حتماً شرکتی را پیدا کنید که بتواند راه حل های بسته بندی زیبا و منحصر به فرد را از داخل به بیرون ارائه دهد.

سازنده ای را انتخاب کنید که تجربه لازم را داشته باشد تا بتوانید با راه حل های شخصی سازی شده برای نام تجاری خود، برتری خود را در بازار رقابت نشان دهید.

خریداران برندهای لوکس هنگام خرید به دنبال کاربردی بودن نیستند. آن ها تجربه ای را خریداری می کنند و بدشان نمی آید برای آن هزینه اضافی بپردازند. خریداران کالاهای لوکس به دنبال احساس ساتن سیاه در یک جعبه یادگاری زیبا هستند. به عنوان یک تولید کننده محصولات لوکس، نام تجاری شما باید جذابیت احساسی محصول شما را بالا ببرد. برای جلب حواس ذاتی مخاطبان هدف خود و ایجاد جذابیت، می توانید محصول خود را در یک جعبه هارد باکس قرار دهید که سرنخ هایی از اعتبار آن را ارائه می دهد. یک تولید کننده جعبه هارد باکس خوب دقیقاً می داند چگونه به شما در انجام این کار کمک کند.

پیمایش به بالا