Search
Close this search box.

چاپ جعبه بسته بندی لوازم خانگی

چاپ جعبه لوازم خانگی یک ماده گرانبها است که از محصول محافظت می کند. چاپ جعبه باعث می شود تا محصول در بهترین و ایمن ترین شرایط به دست مشتری برسد و حمل و نقل و نگهداری آن را آسان تر می کند. مشتریان به دنبال لوازم خانگی با کیفیت بالا، با دوام و شیک هستند. بنابراین توجه به چاپ و بسته بندی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

چاپ جعبه بسته بندی لوازم خانگی به چه منظور انجام می شود؟

چاپ جعبه بسته بندی لوازم خانگی به چه منظور انجام می شود؟

جعبه لوازم خانگی برای آگاهی از برند و بازاریابی لوازم خانگی کار را آسان تر می کند. تمرکز بر جعبه های لوازم خانگی برای جلب نظر مشتریان اهمیت زیادی دارد. زیرا برندهای زیادی وجود دارد که لوازم خانگی تولید می کنند.

چرا چاپ جعبه لوازم خانگی از اهمیت زیادی برخوردار است؟

جعبه لوازم خانگی به سبک نوآورانه اهمیت زیادی دارد و نظر افراد را به خود جلب می کند. بسته بندی با طراحی خلاقانه نیاز زندگی مدرن امروز است. زیرا مردم بر جنبه های منحصر به فرد هر محصول تمرکز می کنند.

چرا باید برای لوازم خانگی از جعبه استفاده کرد؟

چرا باید برای لوازم خانگی از جعبه استفاده کرد؟

لوازم خانگی محصولات ضروری هستند که قیمت بالایی نیز دارند. بنابراین حفظ و نگهداری از آن ها از مرحله تولید تا مرحله ای که به دست مصرف کننده می رسند و مورد استفاده قرار می گیرند باید به خوبی حفظ و نگهداری شوند. حتی بسیاری از افراد بعد از استفاده همچنان جعبه آن را نگه می دارند. تا در مواقع لزوم مانند اسباب کشی و یا فروش مجدد از آن استفاده دکنند. بنابراین استفاده از جعبه لوازم خانگی با کیفیت بسیار مهم است. زیرا باید از محصول در تمام مراحل محافظت کرده و محصول را سالم به دست مصرف کننده برسانند.

اهمیت دیگر جعبه لوازم خانگی در جذب مشتری و نشان دادن ویژگی ها و کیفیت محصول می باشد. جعبه لوازم خانگی زیبا لازمه ی فروش بالا و انتخاب شدن توسط مشتری می باشد.

جعبه لوازم خانگی در بازاریابی محصول نیز بسیار تاثیر گذار است. زیرا بسته بندی و ظاهر جعبه اولین چیزی است که مشتری می بیند. و در دنیای مدرن و لوکس پسند امروز بسته بندی اولین و بیشترین تاثیر را در تصمیم گیری مشتری برای خرید دارد. جعبه لوازم خانگی شیک و با کیفیت در نظر مشتری برابر با محصول خوب و با کیفیت می باشد که ارزش هزینه کردن دارد. البته کیفیت محصول همیشه باید مورد توجه تولید کننده باشد زیرا به حفظ مشتری و بقای برند کمک می کند.

انواع جعبه لوازم خانگی بر اساس سایز کدام است؟

به طور کلی جعبه لوازم خانگی بر اساس سایز به دو دسته تقسیم می شود:

  • لوازم کوچک تر و کم حجم تر مانند آبمیوه گیری، مخلوط کن، غذاساز و غیره. برای لوازم کوچک تر جعبه لمینتی به کار می رود.
  • لوازم بزرگ مانند یخچال، تلویزیون و غیره که جنس جعبه آن ها با هم متفاوت می باشد. لوازم بزرگ تر باید مقوای مقاوم تری داشته باشند. بنابراین از جعبه کارتنی برای بسته بندی تلویزیون و یخچال و فریزر استفاده می شود. زیرا هم مقاومت خوبی برای محافظت از محصول داشته و هم زیست محیطی و بازیافتی می باشند.

جعبه لوازم خانگی چه فوایدی دارد؟

جعبه لوازم خانگی چه فوایدی دارد؟

حفاظت از ضربه و مقاومت مکانیکی

 لوازم خانگی از مرحله تولید تا زمنی که به دست مصرف کننده برسند مسیر طولانی طی می کنند. در نتیجه در جابجایی و حمل آن ها توسط کارگران ممکن است دچار ضربه شوند. جعبه لوازم خانگی باید از محصول داخل آن محافظت کرده و نسبت به ضربات مقاوم باشد تا محصول آسیب نبیند. زیرا محصولات لوازم خانگی قیمت بالایی دارند.

سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت

این جعبه ها از کارتن ساخته می شوند. مواد آن ها تجزیه پذیر و قابل بازیافت می باشد. بنابراین خطری برای زمین ندارند و محیط زیست را حفظ می کنند.

مقاوم در برابر رطوبت و مقاوم در برابر پوسیدگی

جعبه لوازم خانگی تاحدی در برابر رطوبت مقاوم می باشند. تا رطوبت به داخل آن نفوذ نکرده و از محصول داخل آن محافظت کنند.

وزن سبک

این جعبه ها سبک بوده و به راحتی حمل می شوند. بعضی از لوازم خانگی ممکن است وزن زیادی داشته باشند، بنابراین جعبه آن ها سبک می باشند تا جابجایی آن ها راحت باشد.

نشان دادن زیبایی و ویژگی های محصول

جعبه لوازم خانگی زیبایی و ویژگی های محصول را نشان می دهند. بسیاری از لوازم خانگی دستوراتی جهت استفاده و یا مراقبت دارند که رعایت آن ها بسیار مهم است. تمامی این موارد بر روی جعبه ذکر می شود که تا مشتری از آن آگاه شده و به خوبی برای خرید آن تصمیم گیری کند.

جابجایی راحت

جعبه لوازم خانگی جابجایی و حمل آن را ساده می کند.

ابزار تبلیغاتی

جعبه لوازم خانگی که به خوبی و خلاقانه طراحی شده است، برای تولیدکننده یک تبلیغ موثر می باشد. جعبه اولین برداشت مشتری از برند می باشد. بنابراین حکم یک تبلیغ مفید را برای مشتری دارد.

چه نوع چاپی برای جعبه لوازم خانگی مفید است؟

چه نوع چاپی برای جعبه لوازم خانگی مفید است؟

بهترین نوع چاپ برای جعبه لوازم خانگی، چاپ افست می باشد. زیرا کیفیت بالایی داشته و جذابیت خوبی دارد. همچنین در چاپ افست می تون خدماتی مانند روکش سلفون، چاپ برجسته برای لوگو و نام تجاری و یا نوشته ها، چاپ طلاییی و غیره را اعمال کرد. در نتیجه جعبه زیباتری می تون تهیه کرد. البته از چاپ فلکسو هم در تولید جعبه لوازم خانگی برای تیراژ پایینتر استفاده می شود که قیمت آن به نسبت چاپ افست کمتر می باشد. این چاپ کیفیت خوبی دارد ولی چاپ افست به نسبت آن کیفیت بلاتری دارا می باشد.

قیمت جعبه لوازم خانگی به چه صورت می باشد؟

قیمت جعبه لوازم خانگی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از جمله جنس کارتن و مواد اولیه آن و خدماتی که روی آن اعمال می شود. فاکتور مهم دیگر سایز جعبه می باشد. نوع چاپ نیز از فاکتورهای تعیین کننده قیمت می باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق جعبه سفارشی خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نتیجه گیری:

جعبه لوازم خانگی از ایجاد خسارت جلوگیری می کند. بنابراین هزینه تولید جعبه به نوعی یک سرمایه گذاری برای تولیدکننده محسوب می شود. زیرا تهیه و تولید لوازم خانگی هزینه بالایی دارد. در نتیجه ضروری است که از ایجاد هر نوع خسارت جلوگیری شود.

پیمایش به بالا