Search
Close this search box.

چاپ جعبه اسباب بازی

چاپ جعبه و بسته بندی اسباب بازی اولین نکته ای است که معمولا کودکان موقع خرید اسباب بازی به آن دقت می‌کنند. چاپ جعبه و بسته بندی مناسب برای اسباب بازی علاوه بر جذب کردن مشتری و کودکان میتواند باعث معرفی و محافظت از محصول نیز شود. در ادامه به معرفی بیشتر میپردازیم.

انواع جعبه مناسب برای بسته بندی اسباب بازی کدام است ؟ 

انواع جعبه مناسب برای بسته بندی اسباب بازی کدام است ؟ 

کارتن های لمینیت، مقوای پشت طوسی، مقوای ایندربرد و … از جنس هایی هستند که معمولا برای جعبه های اسباب بازی بکار می‌روند.

چرا جعبه اسباب بازی برای بسته بندی اسباب بازی مناسب است ؟ 

همه ما می‌دانیم که یکی از نکات فروش بالا و جذب مشتری استفاده از طرح و رنگ های مناسب روی جعبه می باشد.
دلیل دیگر استفاده از جعبه برای اسباب بازی نشان دادن ظاهر اسباب بازی با خالی بودن یک قسمت از جعبه یا شکل روی جعبه می باشد، معرفی برند، اطلاعات دیگر از جمله شماره تلفن و آدرس و… از دیگر اطلاعات لازم و مناسب برای چاپ جعبه می باشد.

در موقع سفارش و چاپ جعبه بسته بندی اسباب بازی باید به چه نکاتی توجه کرد ؟

در موقع سفارش و چاپ جعبه بسته بندی اسباب بازی باید به چه نکاتی توجه کرد ؟

  • سعی کنید رنگ های و طرح هایی را استفاده کنید که کودکان را جذب کند.
  • با توجه به اندازه و سنگینی اسباب بازی، کارتن آن را نیز انتخاب کنید.
  • سعی کنید ارزان ترین، به صرفه ترین و با کیفیت ترین جعبه را انتخاب کنید.
  • جنسی را انتخاب کنید که از نظر انتخاب رنگ و فونت و نوشته محدودیتی نداشته باشید.
  • از جنسی استفاده کنید که قابل بازیافت یا استفاده مجدد باشد ، براحتی باز و بسته شود ، بتواند محصول را از آسیب های احتمالی محافظت کند.
  • جعبه های دسته دار میتواند در حمل محصول بدون نایلون خریدار را کمک کند و این نکته را در نظر بگیرید.
  •  با چاپ جعبه و بسته بندی مناسب برای اسباب بازی ها روی فروش محصولات و معرفی خودتان تاثیر بسزایی داشته باشید و نکاتی را حتما مد نظر قرار دهید.

چرا بسته بندی جعبه اسباب بازی اهمیت دارد ؟

چرا بسته بندی جعبه اسباب بازی اهمیت دارد ؟

زمان بازی کودک باید تا حد ممکن سرگرم کننده باشد و اسباب بازی ها در آن لحظات نقش مهمی دارند، اما بسته بندی نیز به همان اندازه مهم است. بسته بندی اسباب بازی برای کودکان و والدین باید ایمن و جذاب بوده و آسان باز شود. بنابراین لازم است استانداردها و الزامات رعایت شود.

رعایت چه نکاتی در بسته بندی جعبه اسباب بازی ضروری است ؟

  خطرات ایمنی مانند خفگی نیز باید در نظر گرفته شود. شرکت ها در این صنعت برای اطمینان از کیفیت محصولات، از استانداردها و الزامات بسته بندی خاصی پیروی می کنند.

  علاوه بر این، کلیه محصولات و بسته بندی ها باید از نظر برچسب گذاری مناسب بوده و نباید برای کودکان مضر باشند. کودکان به طور طبیعی کنجکاو هستند و دوست دارند چیزهای جدیدی را لمس و احساس کنند. به همین دلیل، برای اطمینان از ایمنی بچه ها باید مقررات بسته بندی رعایت شود.

چاپ لیبل و برچسب گذاری بر روی بسته بندی جعبه اسباب بازی چه ضرورتی دارد؟

چاپ لیبل و برچسب گذاری بر روی بسته بندی جعبه اسباب بازی چه ضرورتی دارد؟

  اسباب بازی هایی که برای کودکان 12 سال به بالا استفاده می شود، باید دارای چاپ لیبل و برچسب گذاری مشخص و واضح بر روی چاپ کارتن اسباب بازی باشد. آنها باید همراه با محصول باشند و روی بسته بندی قابل مشاهده باشند و اطلاعات خاصی را ارائه دهند. تمام اسباب بازی هایی که در اروپا به فروش می رسند، باید از شرایط قانونی مندرج در بخشنامه اسباب بازی ها برخوردار باشند و نشان CE را در یک وضعیت قابل مشاهده و خوانا داشته باشند.

آیا می توان از هر گونه بسته بندی برای اسباب بازی استفاده کرد ؟

  زمینه های عمومی مورد توجه کودکان، برای اسباب بازی هایی مانند جداسازی قطعات کوچک مثل چشم حیوانات است که می تواند یک خطر خفه کننده باشد. تمام بسته بندی اسباب بازی ها باید شامل موارد زیر باشد:

۱. نام تولید کننده یا برچسب خصوصی

۲. محل و تاریخ تولید محصول

۳. اطلاعات دقیق در مورد فرآیند تولید، مانند تعداد دسته و سایر مشخصات شناسایی

۴. هرگونه اطلاعات دیگر برای شناسایی محل خاص نگهداری محصول لازم است.

چگونه می توان اسباب بازی را بسته بندی کرد؟

بسیاری از خرده فروشان روش های خاص خود را برای نحوه بسته بندی محصولات دارند. در حالی که تولیدکنندگان اغلب توجه زیادی به کیفیت محصول می کنند و کمتر به بسته بندی توجه می کنند. علت اصلی آن این است که ممکن است کالایی در حین حمل و نقل آسیب ببیند. از نظر تولیدکننده مشتری به محض دریافت محصول، ممکن است بسته بندی را پاره کرده و یا آن را دور بیندازد. بنابراین برای اطمینان از ایمنی اسباب بازی با کیفیت بالا، باید بسته بندی آن در موارد زیر بررسی شود:

  1. 1. تایید انواع و اقسام بسته ها: بیشتر محصولات کوچک به صورت انبوه در ظروف بزرگ حمل و نقل بسته بندی می شوند. بنابراین، اطلاع از تعداد مناسب آن ها در واحد، برای پیگیری موجودی کالا بسیار حیاتی است. اگر این روند کنترل نشود، می تواند منجر به تحویل نادرست اقلام به مشتریان شود.
  2. روش مهر و موم و مواد بسته بندی را بررسی کنید: تغییرات دما و برخورد خشن می تواند یکپارچگی بسته بندی شما را تهدید کند و تولیدکننده باید محصول را بر این اساس بسته بندی کند. اطمینان از ایمنی حمل و نقل کالاهای بسته بندی شده به روش صحیح بسیار حیاتی است.
  3. مارک ها و بارکد های حمل و نقل را بررسی کنید: مارک های کارتن یا بارکد باید درست باشد، از دست نرود و خوانا باشد. بازرسان می توانند با تجهیزات بسیار اساسی به بررسی علائم و بارکد کمک کنند.
  4. تست افت کارتن: حمل و نقل ممکن است باعث فشار بر محصولات شود و منجر به آسیب رساندن به محصول شود، که در نتیجه باعث عودت کالا و یا عدم پذیرش مشتری می شود. تست افت کارتن یک آزمایش اساسی در محل است که بازرسان می توانند روی اکثر محصولات بسته بندی شده انجام دهند.
  5. انطباق: انبارهایی که بیش از حد محصولات بسته بندی شده، دارند، می توانند مواردی را برای اهداف بازرسی ایجاد کنند. در حالی که تجارت الکترونیکی منجر به کاهش موجودی کالا در انبار شده و بنابراین، خرده فروشان به تولیدکنندگان خود، به نیازهای بسته بندی بیشتر پاسخ می دهند.

استاندارد ایمنی اسباب بازی چیست؟

استاندارد ایمنی اسباب بازی چیست؟

استانداردهای مختلفی در سراسر صنعت وجود دارد به عنوان مثال در انگلستان همه اسباب بازی ها باید یک لیست اساسی از الزامات ایمنی مندرج در مقررات ایمنی اسباب بازی را داشته باشند. مزیت گواهینامه CE این است که به مقامات تنظیم کننده ایمنی اسباب بازی در انگلیس نشان دهیم که اسباب بازی ایمن است و می تواند در اتحادیه اروپا فروخته شود و مطابق با الزامات صحیح ایمنی است.

  هفت استاندارد مختلف در بریتانیا وجود دارد که برای اسباب بازی ها اعمال می شود و این استاندارد توسط استاندارد EN71 استاندارد اتحادیه اروپا اداره می شود، که اطمینان حاصل می کند همه اسباب بازی های فروخته شده در انگلیس و اتحادیه اروپا از ایمنی برخوردار هستند. این استاندارد از سال 1990 اجرا شده است. و کلیه اسباب بازی های کودکان تا 14 سال را پوشش می دهد. این قانون از شش قسمت تشکیل شده است و جنبه های ایمنی از جمله قابلیت اشتعال، سمی بودن و بازاریابی ایمنی را شامل می شود.

سایر اطلاعات بسته بندی اسباب بازی چیست؟

  • اطمینان از انتخاب مواد صحیح برای بسته بندی
  • متناسب بودن سن کودک با اسباب بازی و بسته بندی
  • اطمینان از عملکرد بسته بندی در هنگام چیدمان وسایل بازی
  • بسته بندی باید به اندازه خود اسباب بازی، جذاب باشد

طراحی بسته بندی جعبه اسباب بازی چگونه باید باشد ؟

هنگام طراحی بسته های اسباب بازی چالش هایی وجود دارد و آنها باید به سه عامل اصلی مواد، عملکرد و پیام ها بپردازند. شما باید اطمینان حاصل کنید که ماده مناسب انتخاب شده و پیام مناسب را به مخاطب هدف، صحیح می رساند.

چه موادی بیشتری کاربرد را در بسته بندی جعبه اسباب بازی دارند ؟

چه موادی بیشتری کاربرد را در بسته بندی جعبه اسباب بازی دارند ؟

  هنگام انتخاب مواد بسته بندی، هزینه، چاپ، سفارشی سازی و قابلیت آن مهم است و شما باید اطمینان حاصل کنید که بسته بندی با اسباب بازی داخل آن مطابقت دارد. بسته بندی نباید از هم پاشیده یا مضر باشد.

تاثیر سن در تولید و چاپ بسته بندی جعبه اسباب بازی چقدر است ؟

سن کودکانی که اسباب بازی برای آنها طراحی شده مهم است. وقتی که شما بسته بندی را طراحی کرده اید، به ویژه برای کودکانی که 3 سال یا بیشتر ندارند، نباید کیسه های پلاستیکی یا بسته بندی داشته باشد که می تواند با خطر خفگی همراه باشد. با این حال، کودکان بزرگتر می توانند با بسته بندی بیشتر کنار بیایند.

کاربرد پلاستیک در چاپ بسته بندی جعبه اسباب بازی چگونه است ؟

  صدف های تاشو پلاستیکی مقرون به صرفه بوده و از آنجا که سخت باز می شوند از امنیت برخوردارند، و نیز امکان نمایش محصول را دارند.

عملکرد بسته بندی جعبه اسباب بازی چگونه است ؟

عملکرد بسته بندی جعبه اسباب بازی چگونه است ؟

بسته بندی باید ایمن باشد و از محصول در حین حمل و نقل و انباشت حفاظت کند. بسته بندی و استفاده از محصولات نیز باید آسان باشد. کودک باید به راحتی جعبه را نگه دارد،  بنابراین نباید لبه های تیز داشته باشد. اسباب بازی ها اغلب پشت پنجره ای روشن بسته بندی می شوند، زیرا مصرف کنندگان می توانند ببینند چه چیزی خریداری می کنند.

چگونه بسته بندی جعبه اسباب بازی تعملی تر و جذاب تر می شود ؟

  گاهی اوقات، خود بسته بندی می تواند تعاملی و جذاب باشد، زیرا ممکن است به عنوان مناظر مخفی یا قلعه برای اسباب بازی به هم اضافه شود تا تعاملی تر شود.

پیام های بصری در طراحی جعبه اسباب بازی چه نقشی دارد ؟

  یک فاکتور مهم هنگام بسته بندی های طراحی شده پیام های بازاریابی است. شما نیاز به بسته بندی دارید تا مورد توجه والدین و کودکان قرار گیرد. بسته بندی خوب می تواند به اسباب بازی شما ارزش بالاتری بدهد و افزودن تصاویری که با مخاطب شما ارتباط برقرار می کند، می تواند ذهن آن ها را هیجان زده کند.

چگونه از ایمنی بسته بندی اسباب بازی اطمینان حاصل کنیم؟

چگونه از ایمنی بسته بندی اسباب بازی اطمینان حاصل کنیم؟

اسباب بازی های ناامن هنوز در بازار هستند و شما باید اطمینان حاصل کنید که یک محصول بی خطر را خریداری می کنید. شما باید به دنبال نماد CE باشید، زیرا نشان می دهد که سازنده مقررات اسباب بازی را رعایت کرده است. همیشه مارک های اسباب بازی و سرگرمی را بررسی کنید و از تامین کنندگان معروف بخرید و اطمینان حاصل کنید که اسباب بازی ها برای سن کودک مناسب هستند.

  در نتیجه، استفاده از یک شرکت بازرسی می تواند قبل از ارسال اسباب بازی برای مصرف کنندگان، از ایمن بودن اسباب بازی هایی که در دست تولید دارید، اطمینان حاصل کند.

مهمترین مقررات برای  بسته بندی اسباب بازی

  در زیر برخی از اطلاعات مربوط به الزامات خطرات خفگی و ردیابی برچسب ها در اسباب بازی های کودکان آورده شده است:

خفگی در برچسب زدن: به عنوان مثال، اسباب بازی هایی که برای استفاده کودکان زیر 12 سال در نظر گرفته شده و حاوی قطعات کوچکی هستند.

الزامات ردیابی: این مورد برای تولیدکنندگان و واردکنندگان اسباب بازی کودکان زیر 12 سال، در نظر گرفته شده و آن ها باید مارک های متفاوت محصولات را در محدوده خود داشته باشند زیرا این امر به مصرف کنندگان کمک می کند تا تشخیص دهند کالایی مورد یادآوری ایمنی است.

 

پیمایش به بالا