Search
Close this search box.

چاپ و تولید بسته بندی جعبه عینک

چاپ و تولید جعبه عینک را میتوان یکی از بسته‌بندی های الهام‌بخش، چاپ جعبه مد روز و عملکردی برای فروش بیشتر عینک با یک روکش خاص نامگذاری کرد. در ادامه تولیدات چاپ و بسته بندی امروز به سراغ جعبه عینک رفتیم که بدلیلی شکننده بودن این محصول باید در تولید و بسته بندی آن نهایت تلاش انجام گیرد.

چرا باید برای عینک جعبه تولید و چاپ کرد ؟

چرا باید برای عینک جعبه تولید و چاپ کرد ؟

اندازه بازار جهانی عینک احتمالا ً به 278.95 میلیارد دلار می‌رسد. افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای عینک شخصی، در واقع رشد این صنعت را به طرز چشمگیری افرایش داده است، بطوریکه اغلب تولید کنندگان و فروشندگان به فکر بسته بندی عینک ها و سپس فروش آنها افتاده اند. خریداران، محصولات منحصر به فرد متناسب با نیازهایشان را ترجیح می‌دهند، مانند شکل چشم و صورت، رنگ عدسی و ضخامت، طراحی قاب و مواد، که همه اینها در کنار بسته بندی خاص و لاکچری میتواند بطور چشمگیری فروش این محصول را تحت شعاع خود قرار دهد.

چه کسانی اغلب به فکر تولید و چاپ جعبه و بسته بندی عینک می افتند؟

بدیهی است که تقاضای در حال ظهور برای بسته بندی عینک در میان شرکت‌ها و مشتریان خود در حال تغییر قوانین بازی است. تولید کنندگان قطعا ً شروع به استفاده از مواد سازگار با محیط‌زیست در طراحی، کمک به شرکت با توسعه پایدار و حفظ مصرف کنندگان هوشیار کرده‌اند. البته بسته‌بندی استثنا نیست. نگاهی به عینک ها بیندازید و آینده را پیش بینی کنید.

اغلب از جعبه ها دو تیکه برای بسته بندی و تولید جعبه عینک استفاده می شود. استفاده از این بسته بندی به استحکام جعبه عینک کمک شایانی می کند. شما میتوانید بطور طولانی مدت از این بسته بندی برای عینک ها و تولیدات خود استفاده کنید.

چگونه میتوان جعبه عینک را سفارشی کرد؟

چگونه میتوان جعبه عینک را سفارشی کرد؟

با استفاده از چاپ برای روی جعبه عینک و حک کردن لوگو و یا نام برند خود بر روی این جعبه ها، جعبه خود را اختصاصی کنید. استفاده از برند بر روی جعبه می تواند برای شما ارزش آفرین باشد. لابد می پرسید چطور. اغلب برای بسته بندی عینک از نایلون استفاده می کنند و شما می توانید با چاپ و بسته بندی مقوایی عینک برند خود را متمایز نسبت به رقبا کنید.

مزایای چاپ و بسته بندی جعبه عینک چیست ؟

مزایای چاپ و بسته بندی جعبه عینک چیست ؟

  • جعبه های دو جداره تضمین‌کننده و یک مانع محافظتی عالی برای شیشه‌ها است. اندازه آن قابل تنظیم است. در نتیجه هیچ خلا برای شکستن شیشه عینک وجود نخواهد داشت .
  • جعبه عینک دارای فضای باز کاربردی است و فضای آن قطعا اجازه ایجاد گرافیک جذاب را می‌دهد .
  • شکل منظم و محدوده اندازه‌های احتمالی، جعبه عینک را برای نگه داشتن هر نوع شی، حتی به اندازه یک گوشی هوشمند ایده‌آل می‌سازد .
  • خطوط اصلی و کلاسیک جعبه، آن را یک جواهر (از طراحی جعبه گرفته تا چاپ) خاص و لاکچری می سازد.
  • مانند همه بسته‌بندی ما، جعبه مقوایی قهوه‌ای‌رنگ است و می‌توانید آن را پس از استفاده دوباره ببینید. مثلا می‌تواند مانند یک جعبه جواهر فروشی باشد .

چگونه باید چاپ جعبه عینک را سفارش داد؟

آیا شما به طراحی جعبه شیک اما مقاوم و یا بسته‌بندی عینک نیاز دارید. ما می‌توانیم از نمونه اولیه الهام بگیریم و یا مدل دیگری انتخاب کنیم، سایز های مناسب را اعمال کنیم و یک جعبه عینک در عرض چند دقیقه آماده کنیم.

 

پیمایش به بالا