Search
Close this search box.

چاپ جعبه و بسته بندی کارتن لپ تاپ

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای خود یا فرزندانتان بدنبال خرید کامپیوتر یا لپ تاپ باشید. یکی از نکاتی که در خرید لپ تاپ برای شما یک ضرورت به حساب می آید نوع بسته بندی آن است. اغلب برای بسته بندی لپ تاپ از چاپ کارتن استفاده می شود. چاپ کارتن بخاطره مقاومت بیشتری که نسبت به چاپ جعبه دارد میتواند گزینه ای ایده آل برای چاپ و بسته بندی انواع قطعات خصوصا چاپ بسته بندی قطعات کامپیوتر و لپ تاپ باشد.

چرا باید برای بسته بندی لپ تاپ از چاپ کارتن جعبه لپ تاپ استفاده کنیم ؟

چرا باید برای بسته بندی لپ تاپ از چاپ کارتن جعبه لپ تاپ استفاده کنیم ؟

امروزه چاپ و بسته بندی خصوصا برای لپ تاپ نتنها برای حفاظت بلکه برای برندسازی نیز گزینه بسیار مناسبی به حساب می آید. امروزه بسته بندی و داشتن کارتن و چاپ جعبه  برای محصولات گسترش یافته است و تقریبا هر محصولی موقع خرید دارای کارتن یا بسته بندی مناسبی می باشد. لپ تاپ نیز از این قاعده مستثنا نیست و دارای کارتن مناسب می باشد .

مزایای چاپ جعبه کارتن لپ تاپ چه مزایایی دارد ؟

کارتن لپتاپ علاوه بر محافظت محصول میتواند اطلاعات تکمیلی شامل نام برند ، اطلاعات لپتاپ ، داشتن شماره سریال که هنگام خرید لپتاپ دست دوم خیلی کمک میکند و… باشد.

جنس جعبه کارتن لپ تاپ چگونه باید باشد؟

جنس جعبه کارتن لپ تاپ چگونه باید باشد؟

جنس کارتن لپتاپ معمولا طوری می باشد که بسادگی آسیب نبیند ، چاپ پذیر باشد، به مرور  و بعد از مدت ها پوسیده نشود، بسادگی انعطاف پذیر نباشد .

خرید و چاپ جعبه کارتن لپ تاپ چه نکاتی دارد ؟

  • جعبه لپتاپ قطعا هنگام خرید و فروش لپتاپ دست اول و دوم بکار میاد پس در نگه داری آن کوشا باشید.
  • داخل جعبه لپتاپ باید متناسب با تعداد وسایل جانبی لپتاپ و ابعاد لپتاپ ساخته شده باشد.
  • قطعا همه ی شرکت هایی که لپتاپ تولید میکنند لپتاپ را داخل کارتن یا جعبه مختص خود میگذارند ولی توجه داشته باشید که نگه داری جعبه آن میتوانید بعدا آن را راحت تر و با قیمت مناسب به فروش برسانید.
پیمایش به بالا