Search
Close this search box.

تولید و چاپ کارت ویزیت کرافت

چاپ و تولید کارت‌ ویزیت کرافت برای احساس سنتی‌تر و طبیعی ‌تر، بهترین انتخاب هستند. این کارت‌های ویزیت که بر روی کاغذ کرافت چاپ شده‌اند، هم زیبا و هم بادوام هستند. از آنجایی که کرافت کارت متخلخل است و می تواند جوهر را به خوبی جذب کند، این کارت ویزیت ها دارای چاپ بسیار با کیفیت هستند. کارت‌های ویزیت کرافت طبیعی هستند و در عین حال عالی به نظر می‌رسند.طراحی کارت ویزیت و همچنین چاپ کارت ویزیت خود را بر روی مقوای کرافت که 100٪ از مواد بازیافتی ساخته شده است، چاپ کنید، که بافتی منحصر به فرد و خشن ایجاد می کند.

کارت ویزیت کرافت چیست؟

کارت ویزیت کرافت چیست؟

کارت ویزیت کرافت نوعی کارت ویزیت است که از کاغذ کرافت طبیعی با ضخامت بیشتر تولید می شود. رنگ آن به صورت طبیعی قهوه ای، نخودی و یا کاهی می باشد. این کارت ها بسیار زیبا بوده و برای استفاده در کارهایی که کمی سنتی هستند، بسیار مناسب است.

چرا باید کارت ویزیت کرافت چاپ کنیم؟

چرا باید کارت ویزیت کرافت چاپ کنیم؟

با افزایش آگاهی مردم از مسائل زیست محیطی، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای وفاداری خود را به مشاغل و محصولات سازگار با محیط زیست معطوف می کنند. به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، به راحتی می‌توان تحت تأثیر تعداد زیادی از اصطلاحات و محصولات جدید قرار گرفت که در طول سال‌ها به دلیل طراحی سازگار با محیط زیست محبوب شده‌اند. اجزای سازنده‌ کرافت، آن را دوستدار محیط زیست می کند و همچنین گزینه بهتری نسبت به کاغذ استاندارد است.

هر فردی نسبت به چیزهای مختلف احساس و ترجیح منحصر به فردی دارد. ایجاد هویت، خواه برای یک برند تجاری یا شخصی، ضروری است. داشتن کارت ویزیت ممتاز بهترین راه برای انجام این کار است. کارت ویزیت کرافت هویت ایجاد می کند و مشتریان ظاهر و احساس این کارت های سازگار با محیط زیست را دوست خواهند داشت. آن ها بادوام، سنتی هستند و ظاهری متمایز ارائه می دهند.

مزایای کارت ویزیت کرافت چیست؟

مزایای کارت ویزیت کرافت چیست؟

  • روکش بدون پوشش به راحتی قابل نوشتن است.
  • الیاف طبیعی نمایان می شود و به کارت ها ظاهری روستایی می بخشد.
  • کارت ویزیت کرافت صد در صد قابل تجزیه و قابل بازیافت می باشد. زیرا از چوب درختان طبیعی و یا مواد بازیافتی تولید می شود.
  • این نوع کارت ویزیت با رنگ طبیعی زیبا، حس نوستالژیک را انعکاس می دهد.
  • قیمت کارت ویزیت کرافت بسیار مناسب بوده و مقرون به صرفه می باشد.
  • کیفیت چاپ بر ری کاغذ کرافت بسیار عالی می باشد.
  • این کارت ویزیت بسیار بادوام است.

معایب کارت ویزیت کرافت چیست؟

معایب کارت ویزیت کرافت چیست؟

  • کارت ویزیت کرافت به نسبت مقاومت کمی در مقابل خم شدگی دارد و راحت تر پاره می شود. اما مقاومت خوبی دارد.
  • رنگ جوهر سفید برای اجرا روی کرافت معمولا موجود نیست.

ویژگی کارت ویزیت کرافت چیست؟

ویژگی کارت ویزیت کرافت چیست؟

کارت ویزیت کرافت دارای ویژگی های متمایزی است که با هیچ محصول دیگری ارائه نمی شود. ضخامت کاغذ کرافت قهوه ای حتی ضخیم تر از کارت های ویزیت سنتی است. همه کارت های ویزیت ما دارای چاپ رنگی کامل هستند، اما کارت های ویزیت کرافت تنها محصولی هستند که اجازه جوهر سفید را می دهند. این ویژگی خاص تضاد زیبایی بین جوهر و کاغذ ایجاد می کند که در هیچ محصول دیگری قابل مشاهده نیست. البته جوهر سفید ممکن است در مواقعی موجود نباشد.

این کارت ها کاملا طبیعی هستند و زیبایی منحصر به فردی دارند. و تجزیه پذیری کامل آن ها ویژگی ست که از نظر محیط زیستی به آن ها برتری می دهد.

اهمیت استفاده از کارت ویزیت کرافت در چیست؟

اهمیت استفاده از کارت ویزیت کرافت در چیست؟

کارت ویزیت کاغذ کرافت به شما کمک می کند تا از رقبا متمایز شوید. الیاف کاغذ که بیشتر برای طرح های پررنگ و تیره رنگ مناسب است، ظاهری طبیعی به طرح شما می بخشد. 100٪ قابل بازیافت و تولید شده در یک فرآیند پایدار، گزینه مناسبی برای کسانی هستند که دوست دارند روی کاغذ با کیفیت بالا چاپ کنند، اما ظاهر و احساسی سازگار با محیط زیست دارند.

کارت ویزیت کرافت برای چه کسانی کاربرد دارد؟

اگر صاحب یک مهد کودک و باغ هستید، محصولات با مواد ارگانیک تهیه می کنید، کالاهای قدیمی می فروشید، یا لوگو شما دارای زیبایی سنتی است، ممکن است بخواهید که کارت ویزیت شما زیبایی طبیعی زمین را منعکس کند.

برای کاغذهای کارت ویزیت سنتی دشوار است که به راحتی مانند کارت ویزیت کرافت، نام تجاری سنتی شما را نشان دهند.

الیاف طبیعی سفید نشده و رنگ طبیعی قهوه ای روشن روی کاغذ می گذارد. کاغذهای صد در صد قابل بازیافت که کارت ویزیت های کرافت از آن ساخته شده اند، برای مشاغل سازگار با محیط زیست که می خواهند رد پای کربن خود را محدود کنند، مطابقت کامل دارد. کسب‌وکارهای کوچک مانند کافه‌ها، رستوران ‌ها و کتاب‌فروشی‌های مستقل، حال و هوای مدرن و قدیمی را که این کارت‌های ویزیت ارائه می‌دهند و در عین حال دوستدار محیط زیست هستند، دوست دارند.

قیمت کارت ویزیت کرافت چگونه است؟

قیمت کارت ویزیت کرافت چگونه است؟

قیمت کارت ویزیت کرافت با توجه به تیراژ مورد نظر شما، یک رو و یا دورو بودن و اینکه آیا نیاز به برش خاصی دارید یا خیر تعیین می شود. جهت اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

چرا کاغذ کارت ویزیت کرافت قهوه ای است؟

کاغذ کرافت قهوه ای معمولاً از خمیر کرافت سفید نشده تهیه می شود. در مقابل، کاغذ کرافت سفید معمولاً از خمیر کرافت سفید شده ساخته می‌شود. از آنجایی که سفید کردن کاغذ را ضعیف می کند، شرکت های تولید کاغذ کرافت قوی ترین محصولات خود را به رنگ قهوه ای طبیعی تولید می کنند.

نکات لازم در طراحی کارت ویزیت کرافت چیست؟

نکات لازم در طراحی کارت ویزیت کرافت چیست؟

  • از استفاده از عکس ها و طرح هایی با رنگ های زرد، نارنجی یا روشن خودداری کنید.
  • رنگ های تیره و متضاد برای طرح و فوت ها، جلوه ی بیشتری بر روی کارت ویزیت کرافت دارند.
  • هنگام طراحی کارت ویزیت برای چاپ روی کاغذ کارت کرافت، توصیه می‌کنیم از رنگ‌های زرد یا هر رنگ پس‌زمینه تیره خودداری کنید. زیرا به دلیل رنگ طبیعی آن به خوبی روی کارت نشان داده نمی‌شود.

 

پیمایش به بالا