Search
Close this search box.

چاپ جعبه پیتزا

چاپ جعبه پیتزا یکی از پرمصرفترین و مهمترین انواع چاپ جعبه فست فود به شمار می آید. چاپ جعبه را میتوان بعنوان لباس یک محصول نام برد که هر چه این لباس زیباتر و با کیفیت تر باشد میتواند بازاریابی و فروش آن محصول را راحت تر کند. چاپ جعبه پیتزا شاید از معدود بسته بندی هایی باشد که در کنار محصول ( هر چه خوشمزه تر باشد بهتر است)، بتواند به بازاریابی و برندسازی آن محصول کمک شایانی کند. بهترین پیتزا هم که باشد باید دارای بسته بندی در خور آن محصول باشد تا شما را ترغیب کند دوباره آن محصول را خریداری کنید. در ادامه به شما خواهیم گفت چاپ جعبه پیتزا چه ویژگی هایی باید داشته باشد که مشتریانتان را راضی نگه دارد و آنها را به خرید دوباره ترغیب کند .

جعبه پیتزا چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟ 

جعبه پیتزا چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟ 

  • یک جعبه پیتزا، یک بسته یا جعبه تاشو است که از کارتن لمینتی، جامد یا کارتن ساخته شده است. در برابر درجه حرارت بالا مقاومت کرده و پیتزا را عایق بندی می کند تا حداکثر گرما حفظ شود.
  • در جعبه ی پیتزا، یک پیتزای گرم حفظ می شود و از پیتزا فروشی تا مشتری نهایی حمل می شود.
  • همانطور که مصرف کنندگان به کیفیت مواد تشکیل دهنده یک پیتزا توجه می کنند، پیتزا فروشی ها باید به بسته بندی استفاده شده، برای تحویل و سرو توجه کنند. رستوران های فست فود باید از جعبه هایی استفاده کنند که از بالاترین کیفیت و استانداردهای ایمنی بسته بندی مواد غذایی برخوردار باشند.

فواید جعبه پیتزا برای برندینگ چیست؟

جعبه های پیتزا چیزی فراتر از یک ظرف غذا هستند، نه تنها پیتزا را تحویل می دهند، بلکه باید هدف شما برای ارائه پیام برندتان باشند.

آماری که از روابط مصرف کننده از طریق جعبه های پیتزا

  • ‌ یک طراحی جعبه جالب به رشد هویت نام تجاری شما کمک می کند و باعث چشمگیرتر شدن آن می شود.
  • ‌ مصرف کنندگان خرید خود را از رستورانی که بسته بندی ممتاز ارائه می دهد، تکرار می کنند.
  • ‌ برای حمایت از برندهای تجاری با بسته بندی منحصر به فرد در رسانه های اجتماعی، یک ابزار بالقوه هستند
  • ‌ این امکان را می دهند که روی یک جعبه سفید 33 سانتی متر در 33 سانتی متر تبلیغات رایگان انجام دهید

مراحل درست انتخاب جعبه ی پیتزا چیست؟

مراحل درست انتخاب جعبه ی پیتزا چیست؟

  • ‌ انتخاب مدل (به عنوان مثال A ، C ، E ، G و غیره) هر کشور، مدل های خاص خود را دارد که از همان ها استفاده می کند و یا ممکن است یک مدل منحصر به فرد را انتخاب کند.
  • ‌ انتخاب اندازه (اندازه پیتزا ها از کوچک، متوسط ، بزرگ و غیره متفاوت است، بنابراین با توجه به اندازه پیتزا، اندازه جعبه خود را انتخاب کنید)
  • ‌نوع مقوا (كرافت ، وایت ، 100٪ سلولز) را انتخاب كنید.
  • ‌فلوت را انتخاب کنید.
  • ‌با انتخاب نوع چاپ، لوگو خود و سایر اطلاعات دلخواه جعبه را سفارشی کنید.

مزایای جعبه های پیتزا چیست؟

انتخاب ما در مورد غذاهای راحت برای هر مناسبت، پیتزا است. چه در نیمه شب غمگین، خوشحال، هیجان زده و یا فقط گرسنه باشیم. دست خود را دراز می کنیم و شماره پیتزا مورد علاقه خود را می گیریم تا میان وعده تازه پخته شده را به خانه ما تحویل دهد.

اینجاست که اهمیت جعبه های پیتزا مطرح می شود. تمرکز اصلی آنها گرم و تازه نگه داشتن غذای ماست.

دومین هدف استفاده از جعبه های پیتزا، ارتقاء پیتزا فروشی است. از این رو، جعبه ها چهره رستوران می شوند.

از مزایای مقوای جعبه پیتزا این است که کیفیت کاغذ آن، روغن بیش از حد مواد غذایی را جذب کرده و پیتزا را برای مدت طولانی تری گرم نگه می دارد.

علاوه بر این، عناصر موجود در مقوا، طبیعی و فاقد هرگونه مواد شیمیایی هستند، بنابراین هیچ گونه آلودگی شیمیایی برای مواد غذایی ایجاد نمی کنند.

جعبه پیتزا در چه اشکالی چاپ و تولید می شود؟ 

جعبه پیتزا در چه اشکالی چاپ و تولید می شود؟ 

جعبه ها از اشکال و اندازه های مختلف ساخته شده اند. بنابراین می توان آن ها را به هر طریق دلخواه طراحی کرد. از افزودن برچسب ها، طرح های رنگی تا طرح های چاپ شده روی آن، می توانید یک احساس شخصی ایجاد کنید که با بیشتر مصرف کنندگان، بخصوص گروه نوجوان ارتباط برقرار کند. در صنایع غذایی، نوع ارائه به اندازه کیفیت غذا، اهمیت دارد. در نتیجه، هر روز تعداد بیشتری از افراد جعبه های مختلف پیتزا با کیفیت خوب را امتحان می کنند تا آنچه شما ارائه می دهید را تست کنند.

بسیاری از زنجیره های غذایی تقریباً هر روز، اولین حضور خود را در بازار آغاز می کنند، اما آنچه که بیشتر دلیل سقوط آن هاست، کمبود مهارت های تبلیغاتی خوب می باشد.

خود را درگیر کنید. برای اینکه در بالای نردبان زنجیره غذایی باقی بمانید، باید از جعبه های پیتزا به عنوان یک ابزار معمول بازاریابی و سود، استفاده کنید تا فروش روزمره خود را دو برابر کنید.

اندازه جعبه های پیتزا چگونه است؟

اگر جعبه پیتزا بزرگتر از پیتزا واقعی باشد، غذا در آن شکل و فرم خود را از دست می دهد. جعبه های کوچک پیتزا را می‌توان با رنگ زیباتر کرد.

چه مواردی را می توان بر روی جعبه پیتزا چاپ کرد؟

شما می توانید اطلاعات اضافی در مورد بسته بندی سفارشی خود مانند لیست مواد تشکیل دهنده، موارد تغذیه ای، پیشنهادات تبلیغاتی، آدرس مکان خود به همراه آیدی شبکه های اجتماعی و … را روی جعبه چاپ کنید.

اهمیت جعبه های بسته بندی مواد غذایی چیست؟

اهمیت جعبه های بسته بندی مواد غذایی چیست؟

جعبه بسته بندی مواد غذایی نقش مهمی در اولین تأثیر در مواد غذایی دارند، و باعث می شوند مصرف کننده هزینه های خود را صرف خرید مواد غذایی کند. عملکرد اصلی جعبه های بسته بندی مواد غذایی این است که مواد غذایی داخل آن را از عوامل محیطی سخت، مانند آلودگی و آسیب و گرم نگه داشتن غذا حفظ کنید.

علاوه بر این، 100٪ کمبود هوا باعث رطوبت و نمناک بودن غذا می شود و قرار گرفتن در معرض بیش از حد هوا، باعث خشک و سفت شدن غذا می شود. به همین دلیل، طراوت خود را از دست می دهد. استفاده صحیح از مواد در ساخت بسته بندی مواد غذایی و جعبه های پیتزا، نقش مهمی در نتیجه نهایی بسته بندی و اینکه آیا به وظایف خود (مانند تازه و گرم نگه داشتن غذا، ارائه مقدار مناسب اطلاعات) عمل خواهد کرد یا نه، دارد.

مواد مورد استفاده در ساخت جعبه های پیتزا چیست؟

به طور کلی موادی که برای ساخت جعبه های بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود، مقوا، کرافت، پلاستیک، شیشه، آلومینیوم است. جهت ساخت جعبه پیتزا، مقوا و کرافت برای بازار ایده آل هستند. زیرا به راحتی در بازار موجود هستند و حاوی مواد طبیعی مانند تفاله چوب است که قابل تجزیه زیست محیطی و 100٪ قابل بازیافت هستند. بنابراین می توان چندین بار از آن ها استفاده کرد. با قبول این امر، این روش نه تنها باعث صرفه جویی در کره زمین بلکه کاهش هزینه های تولید می شود.

چرا جعبه های پیتزا برای فروش بیشتر مهم هستند؟

جعبه های پیتزا در طراحی بسیار کاربردی با پتانسیل فراوان تبلیغاتی، به دلیل قابل تنظیم بودن طرح، بهترین گزینه برای فروش است.

پیتزا یکی از محبوب ترین غذاهایی است که در سرتاسر جهان مصرف می شود، اما آیا تا به حال به فکر تأثیر جعبه های پیتزا بر تبلیغات و فروش برندها بوده اید؟ این جعبه ها به دلیل پتانسیل بالایی که این سبک دارد، به طور گسترده ای در بازاریابی و تبلیغ مشاغل خدمت می کنند.

اهمیت بسته بندی پیتزا چیست؟

صرف نظر از محصولات، بسته بندی یکی از موارد مهمی است که نه تنها در محافظت از محصول مفید است بلکه بر فروش یک برند تأثیر زیادی دارد. در واقع بسته بندی بیشتر شبیه یک ماشین تبلیغاتی برای مشاغل است که توسط آن می توانند با مخاطبان ارتباط برقرار کنند و آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهند. وقتی نوبت به بسته بندی مانند جعبه پیتزا می رسد، سهم مخاطبان حتی بیشتر است زیرا تنها ابزار موثر برای برندهایی است که از طریق آن می توانند مستقیماً با مصرف کنندگان خود ارتباط برقرار کنند، و بیانگر ماهیت واقعی برند آن ها است.

دستگاه چاپ جعبه پیتزا به بازاریابان کمک می کند تا هرگونه گرافیک دلخواه را روی بسته بندی چاپ کنند تا جعبه ها را به مدیر فروش برندهای موجود در بازار تبدیل کنند.

سبک بسته بندی جعبه پیتزا چه تاثیری در فروش آن دارد؟

سبک بسته بندی جعبه پیتزا چه تاثیری در فروش آن دارد؟

همانطور که می دانیم بسته بندی، واسطه اصلی ارتباط مشاغل به منظور انتقال اطلاعات به مصرف کنندگان است، پتانسیل های این سبک محدود نیستند. با اطمینان از تحویل سالم و تازه پیتزا به مصرف کنندگان، می تواند به تولید بازخورد بهتر و مثبت به برندها کمک کند.

هر شرکت تولیدکننده جعبه در تلاش است سبک های جدید و ابتکاری و چاپ بسته بندی را ارائه دهد، که نه تنها به ارتقا تصاویر کمک می کند بلکه به طور موثر در فعالیت های تبلیغاتی نیز کمک کند. مشاغل نیز با استفاده از سبک بسته بندی خود، می توانند تقاضای محصول را با تأمل در ایجاد ارتباط بهتر با مصرف کنندگان و حفظ فروش آینده، همراه با سایر مزایای منحصر به فرد، افزایش دهند.

اهمیت خشک بودن ته جعبه پیتزا

هدف اصلی در تحویل پیتزا، تحویل پیتزای تازه و داغ به مصرف کنندگان بدون خیس بودن ته آن بوده است.

برندها همیشه سعی می کنند بهترین بازدهی را که می توانند به مصرف کنندگان ارائه دهند تا بازخورد مثبتی داشته باشند و حرفه ای بودن خود را نشان دهند. در گذشته صاحبان مغازه های پیتزا از بسته بندی هایی به سبک قدیمی استفاده می کردند که منجر به ته خیس و یا نمناک جعبه می شد.

اکنون می توان با استفاده از جدیدترین طراحی بسته بندی پیتزا که درب بالایی سوراخ دار دارد و برای جلوگیری از رطوبت موثر است، این مشکل را از بین برد. در نتیجه پیتزای بدون آب و رطوبت، همراه با حفظ عطر و طراوت است. نام تجاری با استفاده از این سبک بسته بندی مطمئناً می تواند تقاضای فروش را بالا ببرد و سود بهتری در بازار کسب کند.

برجسته کردن برند با چاپ جعبه پیتزا

از لحظه تحویل پیتزا به مصرف کنندگان تا زمانی که آن را مصرف می کنند، به طور متوسط 10 دقیقه کوتاه می تواند مزایایی را برای بازاریابان فراهم کند تا بتوانند بسته بندی را از بقیه بازار متمایز کند. چاپ جعبه پیتزا می تواند به طور موثر به این روند کمک کند، زیرا می توان بسته بندی را با گرافیک جذاب و پالت رنگ چاپ کرد تا از نظر بصری برای مصرف کنندگان جذاب باشد. همچنین می توان از اطلاعات مربوط به آدرس و اطلاعات تماس استفاده کرد تا مصرف کنندگان بتوانند به راحتی به اطلاعات تماس دسترسی داشته باشند.

مزایای تبلیغاتی جعبه پیتزا چیست؟

این جعبه ها همچنین مزایای تبلیغاتی را برای مشاغل فراهم می کنند. زیرا آن ها چاپ سفارشی جعبه پیتزا را به عنوان یک استراتژی موثر، برای ارائه تجربه نهایی مصرف کنندگان هنگام استفاده از محصولات خود، دارند. آن ها می توانند بسته بندی پیتزا را با استفاده از گرافیک و تصاویر طراحی شده خلاقانه علاوه بر لوگو و موضوع تجاری خود، موثر کنند.

همچنین می توان از چاپ برخی از انواع بازی های رومیزی در پشت جعبه های پیتزا استفاده کرد، بنابراین مصرف کنندگان می توانند هنگام خوردن میان وعده تجربه کسب کنند و نام برند را به موثرترین روش به یاد بیاورند. این فرآیندهای کوچک در طراحی های خلاقانه به بازاریابان کمک می کند تا اعتبار بهتری برای تجارت خود تولید کرده و فروش محصولات خود را بالا ببرند.

 

پیمایش به بالا