Search
Close this search box.

تولید و چاپ بسته بندی جعبه کادویی

چاپ جعبه کادویی اغلب برای استفاده در مراسم تبریک و اهدای کادو استفاده می شود. چاپ جعبه مقوایی محصولات در کنار کاربردهای گوناگونی که دارند، میتوانند باعث و سبب خوشحالی دیگران نیز شوند. هر چه طراحی جعبه حرفه ای تر باشد و یا برای چاپ و بسته بندی زمان بیشتری گذاشته شود و هزینه خوبی اختصاص یابد، می توان خروجی قابل تامل‌تر و زیباتری را شاهد بود.

تاریخچه چاپ جعبه کادویی به چه صورت است؟

تاریخچه چاپ جعبه کادویی به چه صورت است؟

روش بسته بندی هدایا قرن هاست که وجود داشته است. کاغذ بسته بندی هدیه قبلی از کنف، الیاف بامبو و نی برنج ساخته می شد. در ژاپن، پارچه بسته بندی قابل استفاده مجدد به نام فوروشیکی مورد استفاده قرار می گرفته است. منشا بسته بندی کادو را آسیا می دانند. چه در روزهای شروع و چه در حال حاضر، هدایایی که به زیبایی در جلد ارائه می شوند، یعنی در جعبه کادویی، زیبایی آن را افزایش می دهند. یک هدیه بدون بسته بندی تقریباً برهنه به نظر می رسد.

کاربرد چاپ جعبه کادویی چیست؟

کاربرد چاپ جعبه کادویی چیست؟

جعبه های کادو برای بسته بندی سطح بالایی دارند که می توانند از انواع مواد، کاغذ، پارچه، چرم، چوب، پلاستیک و غیره ساخته شوند. بنابراین جعبه هدیه برای بسته بندی کالاهای پیشرفته مانند جواهرات، لوازم آرایشی، مواد غذایی، پوشاک و سایر صنایع مناسب است.

مزایای زیست محیطی چاپ جعبه کادویی چیست؟

جعبه کادو را نه تنها می توان دوباره استفاده کرد، بلکه می تواند از محصولات بسته بندی کاغذ باطله نیز ساخته شود. از آنجایی که جعبه بسته بندی کاغذی قابل بازیافت و استفاده مجدد است، باعث صرفه جویی در انرژی شده و سازگار با محیط زیست است. مواد کاغذی ارزان بوده و حمل و نقل آن ها آسان است.

جعبه بسته بندی کادویی را می توان به راحتی به اشکال مختلف درآورد و از ساختار خاص الیاف کاغذ برای کالاهای مختلف استفاده کرد. بسته بندی مقاوم مورد نیاز است. اینها برخی از مزایای رایج بسته بندی کاغذی هستند. مواد بسته بندی کاغذی همچنین دارای خواص پارگی نرم و کنترل شده هستند. کاغذ کشسانی و چقرمگی خوبی دارد و می تواند بسته بندی خوبی را ارائه دهد. اثر محافظتی داشته؛ سبک و متنوع نیز می باشد.

چاپ جعبه کادویی نیازمند رعایت چه نکاتی است؟

چاپ جعبه کادویی نیازمند رعایت چه نکاتی است؟

در فرآیند چاپ جعبه کادویی، بسیاری از شرکت ها احساس می کنند که این یک موضوع بسیار ساده است. احساس می شود می توان آن را مستقیماً به چاپخانه تحویل داد، اما از جزئیات فرآیند چاپ جعبه کادو غفلت می کنند تا در نهایت چاپ شود. محصولات به اندازه ای که انتظار داشتند، کارایی ندارند و سپس منجر به اتلاف تولید و اضافه شدن سرمایه می شوند، بنابراین در این فرآیند باید مراقب تمام جزئیات بود.

طراحی باید بر اساس سادگی باشد. طرح باید واضح و با کیفیت باشد. از طریق رندر جوهر، تأثیر بصری موجی ایجاد می شود. علاوه بر دایکات و چسباندن لازم، فرآیند پس از تولید دارای تکمیل بسیار زیادی است، مانند لمینت، روغن کاری، برنزه کردن، طلا یا نقره کوب، حفره، تورفتگی و غیره که می تواند جعبه کادویی را بسیار بهبود بخشد.

چرا خرید و چاپ جعبه کادویی مهم است؟

چرا خرید و چاپ جعبه کادویی مهم است؟

تولدها، سالگردها، جشن‌ها تا رسیدن آن ها خیلی دور نیستند. و نمی توانید به بازدید از مناسبت ها با دست خالی فکر کنید. باید یک جعبه کادو مناسب در دست داشته باشید. درواقع، با یک جعبه کادویی در دست هنگام بازدید از هر مناسبتی باعث می شود، فرد کاملی به نظر برسید. در حال حاضر به همان اندازه که انتخاب یک هدیه مهم است، انتخاب بسته بندی یا جلد هدیه نیز به همان اندازه مهم است. ظاهر بیرونی اولین چیزی است که جذب می کند. و وقتی هدیه است، بهتر است در انتخاب آن، مضایقه نکنید. اگر تا به حال به کسی هدیه داده‌اید، می‌دانید که بخشی از لذت، کنجکاوی است که در چهره گیرنده مشاهده می‌شود که می‌پرسد داخل جعبه کادو چیست.

می توان گفت هیچ لذتی وجود نداشت اگر گیرنده می توانست مستقیماً ببیند هدیه چیست، همه شگفتی ها از بین می رفت. این احساس پنهان کردن هویت هدیه خود یک سرگرمی است. و این در نتیجه باعث شد که مردم هدایا را در جعبه قرار دهند. در ابتدا، بسته‌بندی هدیه با بسته‌بندی‌های کادویی است. اما یک جایگزین عالی برای آن، جعبه کادویی است. اکنون تنوع بسیار زیادی برای جعبه ها وجود دارد. می توان هدایا را در جعبه هدیه با رنگ، اندازه و طرح های مختلف قرار داد.

بسته بندی هدیه با جعبه کادویی یک سیگنال بصری است که با رویدادهای شادی در زندگی یک فرد، مرتبط است.

برای چاپ جعبه کادویی از چه موادی می توان استفاده کرد؟

برای چاپ جعبه کادویی از چه موادی می توان استفاده کرد؟

نقش اصلی و اولیه جعبه کادو، محافظت کامل از کالای داخل اما در ظاهری زیبا است. جدا از محافظت، همیشه باید به اندازه کافی جذاب باشد تا کنجکاوی ایجاد کند.

وقتی صحبت از مواد جعبه هدیه می شود، پلاستیک در هر مرحله بعدی قرار داردخرید جعبه کادویی پلاستیکی بسیار گران است اما وقتی آن ها را در سطل زباله می اندازید، این بسته بندی پلاستیکی کاری انجام نمی دهد، فقط زباله های شما را پر می کند. بنابراین در این حالت شما پول خود را در چیزی سرمایه گذاری می کنید که تبدیل به ضایعات می شود و در محیط می ماند و باعث آسیب به آن می شود.

پلاستیک های سنتی معمولی با چندین ماده شیمیایی و مواد سمی ساخته می شوند. مضر بودن آن همیشه مورد استفاده بوده و محبوب ترین بسته بندی برای اکثر تولید کنندگان جعبه هدیه بوده است.

سفت بودن پلاستیک انتخاب مردم را به خود جلب می کند. زیرا شکستن آن آسان نیست. به غیر از پلاستیک، جعبه هدیه در مواد کاغذی نیز موجود است که به اندازه کافی ضخیم است. جعبه کادویی کاغذی به همان اندازه سفت و قابل استفاده مجدد است. تولیدکنندگان نیز به سمت آن روی آورده اند. همچنین بعد از استفاده، به محیط زیست آسیب نمی رسانند.

گزینه دیگر بامبو است. جعبه کادویی که از بامبو ساخته شده است از هر جعبه دیگری قابل اعتمادتر است. هدف اصلی استفاده از بامبو برای جعبه هدیه این است که نقش مهمی در آگاهی از محصول بسته بندی دوستدار محیط زیست دارد. بدین ترتیب جعبه هدیه به هویت بسته بندی سبز و دوستدار محیط زیست تبدیل می شود.

چاپ جعبه کادویی به چه منظور تولید می شود؟

چاپ جعبه کادویی به چه منظور تولید می شود؟

امروزه هنوز کادوهایی که بصورت فیزیکی به افراد می دهیم، شادی بیشتری برای فرد گیرنده ایجاد می کنند. مثلا وقتی شما یکی از کالاهای دیجیتال را برای دوستان و اشنایان خود به عنوان هدیه می خرید، اگر آن کالا در یک بسته بندی خاص گذاشته شده و به گیرنده اهدا شود ، میتوان شادی بیشتری را در چهره گیرنده ایجاد کند.

جعبه کادویی به این منظور که میتواند شادی بیشتری برای گیرنده کادو ایجاد کند، میتواند به تنهایی خود نیز یک کادو باشد. چاپ جعبه کادویی با نامی خاص یا با اختصاصی کردن آن جعبه نیز میتواند سوپرایز جدیدی به شمار بیاید که این نیز خود یکی از مزایای استفاده از جعبه کادویی و چاپ آن می باشد .

مزایای چاپ و تولید جعبه کادویی چیست ؟ 

مزایای چاپ و تولید جعبه کادویی چیست ؟ 

هنگام خرید هدیه، مردم باید نه تنها خود محصول، بلکه بسته بندی آن را نیز در نظر بگیرند: یعنی جعبه ای هدیه در آن قرار می گیرد. می توانید جعبه هدیه محصول را سفارشی کرده و جلوه ای خاص و انحصاری به آن ببخشید. شخصی که هدیه را دریافت می کند ، نه تنها نحوه ارزش گذاری جزئیات ، بلکه بسته بندی را نیز می داند. برای انجام این کار ، شما باید بدانید که چگونه یک هدیه مناسب را با توجه به هدیه و قصد خود انتخاب کنید.

جعبه های کادویی که از قدیم تا امروز برای بسته بندی انواع مختلف هدایا استفاده می شوند ، از مقوای محکم یا تخته فیبر موج دار ساخته می شوند. این جعبه ها به طور معمول از یک پایه و درپوش قابل جدا شدن تشکیل شده و با استفاده از فرایند برش قالب برای برش تخته ساخته می شوند. سپس جعبه با کاغذ تزئینی پوشانده می شود. جعبه های کادو را می توان با سایر مواد بسته بندی کادو ، مانند روبان های تزئینی و دستمال دستمال هدیه ، پوشاند. به دلیل امکانات، تنوع و جذابیت، جعبه های کادویی برای هدیه دادن انتخاب کاملا مناسب و جالبی هستند که امروزه به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند.

در ادامه به انواع جعبه های کادوئی که اکنون بیشترین استفاده را در بازار دارند می پردازیم.

انواع جعبه های کادو – کدام جعبه های کادو مناسب محصول مورد نظر شما هستند؟

انواع جعبه های کادو - کدام جعبه های کادو مناسب محصول مورد نظر شما هستند؟

امروزه انواع بسیار مختلف و متنوعی از جعبه های کادو در بازار وجود دارند و این انتخاب را کمی سخت می کند. هر نوع جعبه کادو ویژگی های مختلف و منحصر به فردی دارد و در نتیجه برای انواع خاصی از هدیه ها مناسب می باشد. انتخاب یک جعبه کادوی مناسب جذابیت روند هدیه دادن را بسیار بیشتر می کند.

جعبه کادو مقوایی سفت و محکم

مقوا به عنوان بسته بندی کادو مناسب است ، زیرا مقاوم ، قالب پذیر ، سبک ، حمل آسان و دارای امکانات سفارشی سازی و دکوراسیون عالی است.

جعبه کادو همراه با درب

یکی از بسته بندی هایی است که برای اجناس ظرافت انتخاب شده است. این جعبه ها ، آن چه را که در داخل آن ها است پوشش می دهند به نحوی که تا قبل از باز شدن درب کشف نمی شود. نقش و نگارهای های مختلف جعبه امکان تزئین آنها را می دهد.

جعبه های کادو به شکل گل

 از بسته بندی هایی با این نوع بسته شدن ، بیش از همه ، برای محصولات آرایشی و جواهر استفاده می شود. بنابراین ، اگر عطر ، کرم ، آرایش یا جواهرات هدیه می دهید ، بهترین گزینه است. این جعبه کادو به دلیل بسته بودن اصلی آن که گلبرگ های یک گل را شبیه سازی می کند ، تعجب آور است.

جعبه های کادو ابری شکل

جعبه های کادو ابری شکل

 این جعبه یکی از پیچیده ترین گزینه هاست. این برای جزئیات کوچک استفاده می شود و در هر دو طرف بسته می شود. بسیار کاربردی هستند. برای درج آرم یا نام هایی از جمله عروس و داماد در عروسی ، همراه با تاریخ جشن ایده آل است.

جعبه های کادو صندوقچه ای

 آن ها یک صندوقچه را شبیه سازی می کنند و برای هدایای بزرگتر ایده آل هستند. این یک بسته بندی بسیار اصلی است که برای تعجب طراحی شده است ، زیرا محصول تا زمان باز شدن جعبه دیده نمی شود.

جعبه کادو پنجره ای

برخلاف جعبه های کادو قبلی ، در این نوع جعبه ها محصول را از خارج می بینید. بنابراین ، برای هدایایی که ظاهر زیبایی مانند ادکلن یا کیت آرایش دارند ، بسیار مناسب است. طرف پنجره ای آن را را می توان در یکی از طرفین یا روی درب قرار داد.

جعبه کادو پلاستیکی

 با این بسته بندی ، هدیه به طور کامل دیده می شود. جعبه های پلاستیکی مناسب برای گیاهان کوچک ، گل های خشک ، شمع ، شیرینی ها هستند.

جعبه کادو مخصوص جواهرات

جعبه ای مات و کوچک است که می توانید جواهرات را در آن بگنجانید و پس از بسته شدن آن را با کمان مخصوص محکم کنید.

جعبه کادو چوبی

 از این جعبه ها بیشتر از همه برای دادن بطری های عرقیجات ، شیشه های عسل یا مربا ، یا بطری های روغن استفاده می شود.

جعبه های کادویی چگونه می توانند به محصول یا تجارت شما سود برسانند؟

جعبه های کادویی چگونه می توانند به محصول یا تجارت شما سود برسانند؟

وقتی نوبت به هدیه دادن می رسد ، نباید فقط به محصول فکر کنید ، بلکه باید به بسته بندی آن نیز فکر کنید ، چرا که بسته بندی و جعبه کادو بخش مهمی از هدیه دادن است. به طور فزاینده ای ، کاربران در مورد جزئیاتی شرط می بندند که هم به ماده ای که از آن ساخته شده است و هم به مفید بودن آن یا ارائه آن ، اهمیت می دهد. این جعبه باید یک جعبه کادویی کاملا مناسب و جذاب و با دقت ساخته شده باشد که تجربه خرید کاربر را از رقبا متفاوت می کند. یکی از راه های انجام این کار ارائه سفارشی سازی ، چاپ روی آن یا مدل خاص باز و بسته شدن آن است.

علاوه بر این ، نحوه ساخت جعبه نیز باید ارزش شرکت را بهبود بخشیده و تقویت کند ، به عنوان مثال ، با استفاده از مواد دوست دار زیست محیط ، زیست تخریب پذیر یا مواد قابل بازیافت برای تولید جعبه، می توانیم فروش را افزایش دهیم، چرا که تعداد بیشتری از کاربران شرکت هایی  را برای خرید انتخاب می كنند كه به مراقبت از محیط زیست کمک می کنند. این باعث می شود مشتری ها به صورت بالقوه جعبه ساخت شرکت ما را انتخاب کند نه جعبه های ساخت شرکت های رقیب را.

امروزه ، در صنعت ساخت انواع هدایا ، بیشتر مارک ها از کیسه های کاغذی و جعبه های کادویی مقوایی با نام تجاری خود استفاده می کنند که برای محیط زیست و همچنین برای برند نیز مفید است.

اغلب تولید و چاپ جعبه کادویی به چه صورت‌هایی انجام می شود ؟

اغلب در چاپ جعبه کادویی از المان ها و رنگ های شاد استفاده می شود. مثلا جعبه کادویی که به منظور هدیه تولد داده می شود، با جعبه کادویی که به مناسبت ولنتاین و روز خاصی داده می شود، فرق میکند. استفاده از طرح های گوناگون و چاپ خاص جعبه کادویی می تواند فروش آن را هم تحت شعاع قرار دهد.

جعبه کادویی چند نوع است؟

جعبه کادویی چند نوع است؟

اغلب جعبه کادویی با استفاده از مقواهای سخت و بصورت هارد باکس تولید می شود. چاپ جعبه کادویی نیز به صورت چاپ افست انجام می شود و سپس پس از آماده شدن مقواهای جعبه کادویی، کاغذ چاپ شده و مقواها با هم در بخش صحافی مونتاژ شده و جعبه کادویی تولید می شود.

پیمایش به بالا