Search
Close this search box.

تولید و چاپ کارت ویزیت آلومینیومی

تولید و چاپ کارت ویزیت آلومینیومی با کیفیت بالا تأثیر ماندگاری را بر جای می گذارد و در برابر سایش و پارگی روزانه مقاومت می کند. چاپ کارت ویزیت خصوصا این کارت ویزیت منحصر به فرد و به یاد ماندنی بوده و برای کسانی که نیاز به ارائه تصویر حرفه ای به مشتریان خود دارند، عالی می باشد. کارت ویزیت آلومینیمی کیفیت چاپ بالایی داشته و ماندگار است. طراحی کارت ویزیت کاری خصوصا کارت ویزیت آلومینیومی بسیار تخصصی است و باید برای آن زمان گذاشت.  این کارت ویزیت استحکام خوبی دارد و در جیب یا کیف خم نمی شود.

کارت ویزیت آلومینیومی حکاکی شده سفارشی، از نظر بصری و فیزیکی با رنگ های روشن و بادوام قابل توجه هستند و به راحتی مانند کارت های تجاری معمولی توسط مشتریان از بین نمی روند.

کارت ویزیت آلومینیومی چیست؟

کارت ویزیت آلومینیومی چیست؟

کارت ویزیت آلومینیوم از جنس آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. بنابراین به رنگ طبیعی آلومینیوم و نقره ای رنگ است.  سطح روی آن توسط لیزر حکاکی شده و قسمت های حکاکی شده، کنتراست زیبایی را ایجاد کرده است.

مزایای کارت ویزیت آلومینیومی چیست؟

مزایای کارت ویزیت آلومینیومی چیست؟

با استفاده از کارت ویزیت آلومینیومی اولین تاثیر قوی را بگذارید

حکاکی لیزری بر روی کارت ویزیت آلومینیومی یک اثر دائمی و صاف است که با گذشت زمان از بین نمی رود و محو نمی شود.

با کارت ویزیت آلومینیومی برجسته شوید

گوشه های گرد با لبه های صاف، کاملاً آنودایز، یک کارت ویزیت تک و منحصر به فرد ایجاد کرده که شما را برجسته می کند.

کارت ویزیت آلومینیومی سطح صاف و یکنواختی دارد

بدلیل استفاده از آلومینیوم آنودایز شده،سطح صاف و صیقلی دارد که لمس آن در دست لذت بخش بوده و احساس خوبی ایجاد می کند.

کارت ویزیت آلومینیومی کیفیت چاپ و ماندگاری بالایی دارد

برای حکاکی و برش آلومینیم به منظور چاپ کارت از دستگاه های حکاکی برش لیزری استفاده می شود. در نتیجه کیفیت چاپ و ماندگاری بالایی دارد.

مزایای دیگر کارت ویزیت آلومینیومی عبارتند از:

  • کارت ویزیت آلومینیومی در کیف یا جیب خم نمی شود.
  • چاپ تمام رنگی را می توان بر روی کارت ویزیت آلومینیومی اعمال نمود.
  • می توانید کارت ویزیت آلومینیومی را به صورت یک رو یا دورو چاپ کنید.
  • کارت ویزیت آلومینیومی طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد.
  • کارت ویزیت آلومینیومی سبک است و حمل آن در کیف یا جیب راحت می باشد.
  • رنگ نقره ای و درخشان کارت ویزیت آلومینیومی توجه را به خود جلب می نماید.
  • این نوع کارت ویزیت به برند شما اعتبار بیشتری داده و اعتماد افراد را جلب می کند.

کارت ویزیت آلومینیومی برای چه کسانی کاربرد دارد؟

کارت ویزیت آلومینیومی برای چه کسانی کاربرد دارد؟

زمانی که یک مناسبت و یا مراسم خاص شرکت می کنید، و یا زمانی که می خواهید تاثیر گذاری بیشتری داشته باشید، کارت ویزیت آلومینیومی به کارتان می آید.

این کارت ویزیت ها مانند کارت ویزیت وی آی پی هستند که به طور ویژه طراحی و ساخته شده اند. افرادی که در جلسات بزرگ و مهم شرکت می کنند و قرار ملاقات های مهم دارند، نیاز به کارت ویزیتی دارند که توجه را جلب نماید. در نتیجه می توانند از کارت ویزیت آلومینیومی استفاده نمایند.

کارت ویزیت آلومینیومی با ظاهر درخشان و زیبا و وزن سبک، مورد استقبال تمام گیرنده های آن قرار می گیرد.

بنابراین اگر می خواهید حرفه ای بودن تجارت خود را به نمایش بگذارید، از کارت ویزیت آلومینیومی استفاده نمایید.

به ویژه مشاغلی که با آلیاژ آلومینیوم کار می کنند، از کارخانجات تولید و نورد آلومینیوم گرفته تا مشاغل کوچکی که به نوعی با آلومینیوم در ارتباط هستند، مانند سازندگان و فروشندگان درب و پنجره های آلومینیومی، می توانند این نوع کارت ویزیت را استفاده کنند. در نتیجه تاثیر بیشتری بر مشتریان گذاشته و به نوعی کیفیت کار خود، و حرفه ای بودن شرکت خود را نشان می دهند.

چرا باید کارت ویزیت آلومینیومی چاپ کنیم؟

کارت ویزیت های آلومینیومی منحصر به فرد و به یاد ماندنی بوده و در همه جا خودنمایی می کنند. همچنین استحکام آلومینیوم از هر گونه چین خوردگی یا خم شدن کارت ویزیت شما جلوگیری می کند. شما می توانید سمت چاپ شده کارت ویزیت را در جلو یا در هر دو طرف انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که تعداد زیادی از این کارت ها را همراه خود داشته باشید، زیرا مردم می خواهند یکی از کارت های شما را داشته باشند. با این کارت ویزیت ها، تصور طولانی مدت از کسب و کار شما خواهد داشت. بنابراین یک کارت ویزیت آلومینیومی را فوراً چاپ کنید و تأثیر آن را ببینید!

اهمیت استفاده از کارت ویزیت آلومینیومی در چیست؟

کارت ویزیت یک راه عالی برای آگاهی مردم از تجارت موفق شما است. نام کسب و کار خود و اطلاعات تماس صاحب آن را درج کنید. این کار به همین سادگی است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به مشتریان خود تحویل دهید. یک راه عالی برای توزیع کارت ویزیت شما این است که در هر تحویل یا معامله ای که انجام می دهید، یک کارت گنجانید. به این ترتیب، مشتریان به سرعت می دانند با چه کسی تماس بگیرند و چگونه با آن ها تماس بگیرند تا بتوانند دوباره با شما تجارت کنند. به علاوه، هرچه کارت ویزیت بهتر به نظر برسد، احتمال اینکه کارت شما را نگه دارند بیشتر است تا بتواند کسب و کار شما را در ذهن داشته باشد.

در نتیجه یک انتخاب عالی برای این منظور و ماندگاری کارت در نزد مشتریان، استفاده از کارت ویزیت آلومینیومی می باشد. این کارت ویزیت لوکس و زیبا بوده و افراد آن را دوست دارند.

قیمت کارت ویزیت آلومینیومی چگونه است؟

قیمت کارت ویزیت به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد. مانند تیراژ، یک رو یا دورو و غیره. جهت آگاهی دقیق از قیمت کارت ویزیت آلومینیومی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کارت ویزیت آلومینیومی چه تاثیری در بازاریابی دارد؟

کارت ویزیت آلومینیومی چه تاثیری در بازاریابی دارد؟

بهترین قدم خود را در ابتدا با یک کارت ویزیت آلومینیومی با کیفیت بالا و محکم بردارید. ملاقات و خوشامدگویی ها، کنفرانس ها، جلسات فروش و صحبت های کلی را می توان با این کارت ساده افزایش داد. اولین تاثیر را بگذارید که هیچ کس نمی تواند با یک کارت ویزیت سفارشی آلومینیومی آن را فراموش کند.

در نتیجه توجه همگان را به حرفه ی خود جلب کرده و یک قدم جلوتر از رقبایتان باشید. این کارت ویزیت ها کار را برای فروش محصولات و خدمات شما ساده تر می کنند. زیرا در ابتدا توجه را جلب کرده و به این ترتیب مشتری با تمایل بیشتری در مورد برند شما گوش می دهد و اطلاعات کسب می کند.

کارت ویزیت آلومینیومی چگونه طراحی می شود؟

طراحی کارت ویزیت آلومینیومی مثل دیگر کارت ها نیست و باید طراحی این کارت ویزیت نسبت به چاپ آن مشخص شود . ابتدا سایز این کارت ویزیت معین و سپس نسبت به این سایز طراحی بصورت تک رنگ در برنامه های طراحی مثل کورل و فتوشاپ انجام میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما با کارشناسان ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

چاپ روی کارت ویزیت آلمینیومی چگونه انجام می شود ؟

چاپ روی کارت ویزیت آلمینیومی چگونه انجام می شود ؟

چاپ روی کارت ویزیت آلمینیومی اغلب بصروت لیزری، حکاکی انجام میشود. با استفاده از دستگاه های مربوط به چاپ لیزر و حکاکی میتوان کارت ویزیت را در سایز های مختلف چاپ زد. البته با پیشرفت تکنولوزی میتوان کارت ویزیت های آلومینیومی را بوسیله دستگاه های فلت بد نیز چاپ کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما با کارشناسان ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

پیمایش به بالا